Tekko Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei. Jeg testa Windows Vista for en stund siden, jeg instalerte de seneste skjermkort driverne fra ATI / AMD sine sider. Men det virker som BETA driverne ikke støtter World Of Warcraft siden jeg får feilmelding/error når jeg skal starte opp wow. Noen som veit om man må vente til nye full versjons drivere kommer ut eller om det er noen annen utvei til og få wow til og fungere i Vista?? Har venta en god stund på nye drivere, men regner med at det kan ta tid før det kommer ut noen full versjons drivere som støtter dette. Eller eventuelt om mitt skjermkort er for gammelt for og drive dette? men trudde ikke det skulel ha noe betydning. Har ivertfall Radeon X800XT PE 256GDDR..... kortet. Håper på litt kvikk respons =) Mvh. Tekko Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 mange ATI/Nvidia brukere som mangler støtte for kortene sine gjennom de driverne som er tilgjengelige nå, forvent "skikkelige" drivere innen slutten av januar måned, da Vista lanseres for private brukere Lenke til kommentar
Tekko Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ok, takk for svar så kjapt =) Da veit jeg sånn ca. når de kommer Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det er tvilsomt at det er driverne til skjermkortet som er problemet her. Jeg regner det som mer sannsynlig at du må gjøre som de som bruker BF2, starte programmet med Administator-rettigheter. Dvs høyreklikke og velge Run as Administrator. Lenke til kommentar
Tekko Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Trur du jeg ikke har prøvd det ? hehe. Det har jeg prøvd og uten lykke, denne feil meldingen har kommet opp hos andre venner osv før i XP. Men det er en sjelden gang, aldri skjedd med meg. Da hjalp det og installere nyeste DirectX, men i VISTA så kommern opp for meg hver gang jeg prøver og starte det, trur ikke det er DirectX siden Vista har DX10 (siste vesjon) inne... Noen flere forslag ? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg anbefaler deg absolutt å installere Nyeste utgave av DirectX 9.c i Vista. Da jeg installerte SC Pandora Tomorrow fungerte det ikke før jeg installerte nyeste utgave av DirectX 9.c, og det var på RC2-versjonen. Lenke til kommentar
Tekko Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 oki, Får prøve det da =) takk for svar. Mvh. Tekko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå