macba Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vet ikke helt om jeg poster på riktig kategori men vet noen hvordan jeg får musen til å trykke automatisk på en knapp mange ganger? Uten at jeg rører musen? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel bare å bruke object.OnClick() vil jeg tro. Da er det likegyldig hvor musepekeren står. Lenke til kommentar
macba Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Er vel bare å bruke object.OnClick() vil jeg tro. Da er det likegyldig hvor musepekeren står. 7650754[/snapback] hvor får jeg det fra? link? Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 <form name="yep"> <input type="button" name="lol"> </form> <script> function go() { document.yep.lol.click() } setInterval("go()", 4000); </script> Denne koden trykker på en knapp hvert 4 sekund for alltid. Men dette hjelper vel deg ingenting gjør det vel ? Lenke til kommentar
macba Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 <form name="yep"> <input type="button" name="lol"> </form> <script> function go() { document.yep.lol.click() } setInterval("go()", 4000); </script> Denne koden trykker på en knapp hvert 4 sekund for alltid. Men dette hjelper vel deg ingenting gjør det vel ? 7655187[/snapback] joda, takk. Er det ett program jeg må bruke? Har hatt ett sånt program før, men husker ikke hva det het Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 skaff deg iden til knappen og skriv følgende i nettleseradressen: javascript:void(setTimeout('document.getElementById(\'idher\').click()', 2000)); Den klikker på knappen med IDen du oppgir annenhvert sekund.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå