Gå til innhold

Problemer med biip.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk vite om biip.no for noen dager siden, og det så ut som et godt tilbud med gratis sms etc.

Jeg tenkte jeg skulle sende inn en registrasjonsmelding og melde meg inn, men jeg fikk aldri en returmelding. Jeg har prøvd opptil flere ganger, men jeg får ingen meldinger. Jeg prøvde også å sende feil kodeord med vilje, og da fikk jeg faktisk en feilmelding om at jeg hadde skrevet feil kodeord. Jeg sendte en mail til kundeservice for noen dager siden, men der svare de ikke der heller.

Noen andre som har/har hatt dette problemet? Finnes det en løsning? :) Jeg bruker chess kontant forresten, hvis det er relevant.

- vict0r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo har opplevd det samme, vist det er gratis sms du er ute etter så ikke finn på og bruk www.biip.no Det er ca 25 gratis meld i mnd hvis jeg ikke husker feil. Hver eneste tekstmelding du motar fra de koster deg penger.

Lag deg heller en akunt på www.ung1881.no Der har du ubegrensa melder, og du motar ikke reklame dritt og masse slikt som ruinerer deg. håper dette hjelper litte grann, ikke direkte svar på spørsmålet men

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...