Ironmann Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Her ser dere det jeg har Mine pcdeler + - Etter en dag med feiling i å få ordnet hele pcn min inni det nye kabinettet tok jeg ut alt og satte det inn igjen så funket det. Men så luktet det svidd om 2 min etter windowsoppstarten. pcn skrur seg av og jeg iler bak for å slå av alt som heter strøm. etter en del sniffing og snusing i kabinettet finner jeg ut at dvdbrenneren er kaputt:( Jeg hadde koblet till alle 3 viftene + frontpanelet og dvdbrenneren til den ene molex(usikker om d jeg sier er rett angående molex her) Kan det være det som er årsaken? Alle svar takkes til de grader:) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 parallellkobla du? Noe som er kortslutta? Hvorfor skulle dvd brenneren ha noe å si under windows oppstart? Lenke til kommentar
Helden Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 parallellkobla du?Noe som er kortslutta? Hvorfor skulle dvd brenneren ha noe å si under windows oppstart? 7649841[/snapback] hvis han bruker dvd-brenneren til innstall av windows så har det vel noe å si Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Brukte det bare som ett eksempel på kor lang tid det gikk før det knitret litt og luktet pytan ala svidd:( Har nu tatt ut dvdbrenneren og sett inni og lol det er ett sånn stort svart merke på den ene chipn Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hvilken chip, og hvor befinner denne seg? Lenke til kommentar
Koppit Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil tippe du gjorde det samme som meg og satte molexkontakten feil vei i dvd-brenneren Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil tippe du gjorde det samme som meg og satte molexkontakten feil vei i dvd-brenneren 7653942[/snapback] Da får den mer spenning enn det den skal ha, og det er jo ikke helt bra. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Vil tippe du gjorde det samme som meg og satte molexkontakten feil vei i dvd-brenneren 7653942[/snapback] En kompis va borti her å så litt og det så ut som han sa at jeg gjorde som han og hadde gjort ergo feil vei på molexn:/ teit at det går ant å sette feil vei:/ sku liksom være en antidumbasslås på den ell no:P Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Vil tippe du gjorde det samme som meg og satte molexkontakten feil vei i dvd-brenneren 7653942[/snapback] En kompis va borti her å så litt og det så ut som han sa at jeg gjorde som han og hadde gjort ergo feil vei på molexn:/ teit at det går ant å sette feil vei:/ sku liksom være en antidumbasslås på den ell no:P 7660904[/snapback] Men det var arti å dra ut dvd brennern og se korsn hele va satt opp og så ødelegge hele drittn;) og damn det va heavy brent der:D Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 bilder hadde gjort seg? Det pleier jo å være slik at molexen passer kun en vei. Den er rett på den ene sia, og avrundet i hjørnene på den andre siden. Her er et bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå