Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har ikke ondt i magen lenger, men greier ikke å drite. Har ikke drette på 3 dager, noe som er veldig uvanlig meg Endret 6. januar 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Spis svisker. Det får visstnok fart på fordøyelsen, og er litt bedre enn å skylle ut alt med avføringsmiddel. Endret 6. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Svisker, som sagt, og spis salat. Altså grønn og frisk salat av den typen med blader som er klumpet sammen til en ball. EDIT: Kan også være forstoppelse. Lenge siden du har tømt deg sist? Får du vondt av å strekke kroppen? Ta deg en joggetur ikke så langt hjemmefra, drikk masse vann og spis fiber. Endret 6. januar 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har ikke ondt i magen lenger, men greier ikke å drite. Har ikke drette på 3 dager, noe som er veldig uvanlig meg 7656467[/snapback] Fint at du ikke har noe ondt i magen lenger da :!: Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 beste du gjøre er vell for meg vertall. lige på ryggen og kile deg løst på magen det hjelper meg ofte Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Synes det høres ut som du har forstoppelse. I så fall burde du kjøpe avføringsmiddel. : ) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dau cola og knekkebrød uten pålegg hjelper mot vondt i magen. Hvis du har problemer med å få gått på do, spis enten masse lakris og røyk mye (er litt lakserende), eller ta deg en tur på apoteket og spør etter hjelp. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 dau cola har jeg hørt alså cola som er rista til det ikke mer mere kullsyre... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Avføringsmiddel skal være en nødløsning. Prøv å skift litt diett og vaner. Lommelegen Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg greide å drit nå . Har aldri vært så deilig å drite. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er bra deilig å drite ja <3 Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ligge i sengen og syntes synd på seg selv. Hjelper kanskje ikke, men er det beste jeg kommer på når jeg har mageknipe. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 smertestillende, legg deg å sove. når du våkner har du ikke vondt lengre. om du har det, besøk legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå