Rescue me Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har veldig ondt i magen og jeg vil gjerne bli kvitt det. Hva hjelper mot mageknipe? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det hjelper å sitte på dass fordi det kan hende du må drite... Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Legg deg på magen i senga, med en liten pute under magen. Det hjelper for meg.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Det hjelper å sitte på dass fordi det kan hende du må drite... 7649239[/snapback] Har prøvd det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Legg deg på magen i senga, med en liten pute under magen. Det hjelper for meg.. 7649254[/snapback] Har liggget i senga i mange timer uten at det har hjulpet. Endret 5. januar 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hjelper jo å ta ut blindtarmen...hvertfall hvis det er blindtarmbetennelse. Ellers så kan du vel prøve å drikke noe Nyco (er det det heter, sant?). Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan prøve å spy med vilje? Har egentlig aldri vondt i magen, men når jeg har, tar jeg meg vanligvis en tur på do. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ta deg en pris! Hjelper faktisk veldig for å roe ned en urolig mage Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Prøv med syrenøytraliserende. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dra til legen, det kan være noe alvorlig som: magekreft sprekt milt/blindtarm/nyre/lever nyrestein er du riktig heldig kan det være disfunksjonert endetarmskreftus erektus, noe som kan komme dersom du holder flatulens inne. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kommer vel ann på åssen mageknip du har, kan hjelpe å spise, eller gå på do. Tror kanskje du vil få bedre svar hvis du poster under helse. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Pleier alltid å drikke kullsyreholdig drikke når jeg har vondt i magen. Ta deg en tur på driter'n etter det Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Legg deg på magen i senga, med en liten pute under magen. Det hjelper for meg.. 7649254[/snapback] Det hjelper ofte det ja. Men noen ganger virker det som ingenting hjelper. Hadde så vondt i magen en gang at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Det endte da også riktignok med sykehusbesøk, med mistanke om blindtarmbetennelse. Noe det viste seg å ikke være. Drikke vann kan vel muligens også hjelpe? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Pleier å funke å prompe for min del... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Kommer vel ann på åssen mageknip du har, kan hjelpe å spise, eller gå på do. Tror kanskje du vil få bedre svar hvis du poster under helse. 7649440[/snapback] Jeg greier ikke å drite og det har jeg ikke greid siden i går da jeg fikk ondt i magen etter en middag med potetmos, reiinkjøtt og tyttebær og en desert med jorbær i fløte. Det hjelper ikke å spise, det blir bare verre da, men må gjøre det fordi jeg er sulten. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan prøve å spy med vilje? Har egentlig aldri vondt i magen, men når jeg har, tar jeg meg vanligvis en tur på do. 7649309[/snapback] Har sittet på do i mange timer uten at det hjelper siden jeg ikke greier å drite. Å spy med vilje tør jeg ikke. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg legger meg på magen på varmeteppet mitt jeg. Så sover jeg... Men når man våkner blir man bittelitt kvalm. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Dra til legen, det kan være noe alvorlig som: magekreft sprekt milt/blindtarm/nyre/lever nyrestein er du riktig heldig kan det være disfunksjonert endetarmskreftus erektus, noe som kan komme dersom du holder flatulens inne. 7649431[/snapback] Skal dra til lege i morgen hvis det ikke har gått over. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Pleier å funke å prompe for min del... 7650969[/snapback] Får ikke prompet. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 drikk et par liter vann med 1-2 spiseskjeer havsalt hvis du har forstoppelse, instant cure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå