loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så en helt forjævlig film på internett her forleden. Var en dame som førte en dildo inn i URINRØRET på en penis. Ble så inn i helvetes kvalm og fikk fantomsmerter så det holdt Bare lurer på; Er dette skadelig? Er det mulig, liksom? Kan jo ikke være noe deilig. Helt sykt. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sånn går det når man ikke har skikkelig seksualundervisning på skolen!! Seriøst: Det kan være skadelig ja. Det er ikke meningen at man skal føre ting opp urinrøret på penis. Leger gjør det for å ta prøver men å gjøre det for moro skyld er ikke å anbefale. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 I helvete, får vondt bare av beskrivelsen din. Det går vel an (du så det jo til og med). Om det er noe deilig tviler jeg sterkt på, høres jævlig vondt ut. Om det er store dildoer er det nok skadelig. Nei seriøst? Dildoer? Vanlig størrelse? AAhu. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så en helt forjævlig film på internett her forleden. Var en dame som førte en dildo inn i URINRØRET på en penis. Ble så inn i helvetes kvalm og fikk fantomsmerter så det holdt Bare lurer på; Er dette skadelig? Er det mulig, liksom? Kan jo ikke være noe deilig. Helt sykt. 7649141[/snapback] Er det skadelig? : Ja Er det mulig? : Ja, det er bare et spørsmål og kraft. Er det deilig? : Neppe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ahhhh hhh auuu... Husker også en slik video, eller så var det bilder... Fyr som satt tannbørster og lignende opp "der"... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Takk, nå fikk jeg vondt og kommer til å ha vondt i hele dag pga denne tråden. Død over tråden Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Au! Kan ikke tenke meg noe værre en det! Må gjøre så sykt vondt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kan utvide urinrøret, det er visst elastisk. Har sett folk putte batterier, dildoer, alt mulig rart nedi tissen sin på filmsnutter. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kan være en myte, men jeg hørte om en kar som skulle overraske dama. Han satt en blomst i urinrøret og vifta med den når hun kom hjem elns. "Hårene" på blomsten satt igjen i røret da han tok den ut og førte til at hele greia måtte amputeres. Kan godt være bs, men husker å ha lest det på en rimelig seriøs nettside. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvorfor skal noen ha et behov for å føre noe opp den veien? gah.. Ikke ser det no kult eller deilig ut heller. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Bare vent til jeg poster filmen. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ikke p*kk*r om jeg kommer til å se på den hehe Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har sett den filmen. Skrek høyt når jeg så det. Må jo være helt for jævlig! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Lol har sett en som poppet to duracell størrelese aa tror jeg kan ha vert aaa. De bare spratt ut... AU Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Høres utrolig vondt ut...! Men åssen klarer dere og "snuble" over sånne filmer? Det skjønner jeg ikke Lenke til kommentar
ttd Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Les gjerne den fantastiske historien "Guts" av Chuck Palahniuk (fyren bak boka Fight Club filmen er basert på). Den er ...magevrengende. http://www.seizureandy.com/stuff/guts.html Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Tja, er jo en side hvor en fyr driter, har driten i en sprøyte (sånn "matesprøyte", ikke en liten med spiss/nål) og sprøyter dette inn i urinrøret. Deretter runker han driten ut Edit: Det med blomsten... Den versionen jeg har hørt er at han putta ei rose i staken, og at tornene hang seg fast på vei ut (er jo forma som mothaker) og dro i stykker urinrørert. Tror i grunn det er en urban myth eller noe. Dog, samtidig er det jo nok av skrudde folk her i verden. Endret 5. januar 2007 av Der Kommissar Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Da tror jeg vi har fått nok av dette. Vi antar at trådstarters spørsmål om det går an er besvart, anbefaler folk å ikke prøve selv og stenger denne tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg