Gå til innhold

XBOX 360 - codename Zephyr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gi ut en versjon dem veit kundene blir missfornøyd med etter et par års bruk, kun for å tjene penger på en forbedret versjon senere. Sleipt, spør du meg.

7669622[/snapback]

Har min launch boks ennå. Er ikkje misfornøyd. Og kjem ikkje til å værta misfornøyd sjølv om det kjem ei betre utgåve om ei stund.

Det er like idiotisk som om eg skulle blitt misfornøyd med min vanlege PS2, når f.eks PS2 slim kom.

Lenke til kommentar

Hei

Er det blirr bekreftet på noen måte at dette ikke er rykter? er det noen her som tror det bare er tull hele greia?

Microsoft må vel uansett komme med en utaelse en av de nærmeste dagene. Tenker 360 salget synker kraftig med denne nyheten ute på nettet.

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar

Hei

Er det noe vits for meg som sitter med en Samsung 26" R72 med 720p, og vente 2-3 måneder på zephyr?

JEg skal bare spille litt xbox innimellom er ikke noen hardcore gamer. HD-DVD trenger jeg strengt tatt ikke. Det eneste er denne nye prosesoren...er litt kjipt hvis de nye spillene begynner og hakke på den gamle 360'en...

Lenke til kommentar
Hei

Er det noe vits for meg som sitter med en Samsung 26" R72 med 720p, og vente 2-3 måneder på zephyr?

JEg skal bare spille litt xbox innimellom er ikke noen hardcore gamer. HD-DVD trenger jeg strengt tatt ikke. Det eneste er denne nye prosesoren...er litt kjipt hvis de nye spillene begynner og hakke på den gamle 360'en...

7672409[/snapback]

Er ikke snakk om kraftigere prosessor i den eventuellt nye versjon. Er bare en forbedret produksjons-teknikk som gjør at prosessoren blandt annet bruker mindre strøm og derfor avgir mindre varme.

Om du bør vente på denne saken er jo opp til deg selv. Er du villig til å vente på en maskin som kanskje bråker litt mindre og har hdmi?

Lenke til kommentar
Er ikke snakk om kraftigere prosessor i den eventuellt nye versjon. Er bare en forbedret produksjons-teknikk som gjør at prosessoren blandt annet bruker mindre strøm og derfor avgir mindre varme.

Om du bør vente på denne saken er jo opp til deg selv. Er du villig til å vente på en maskin som kanskje bråker litt mindre og har hdmi?

7672518[/snapback]

Den kommer bare muligens til å bråke mindre i Dashboard, Media Center og når man spiller av en DVD. Ikke når man spiller.

HDMI trenger du vel strengt tatt ikke hvis du har en 26".

Lenke til kommentar

7672518[/snapback]

Den kommer bare muligens til å bråke mindre i Dashboard, Media Center og når man spiller av en DVD. Ikke når man spiller.

HDMI trenger du vel strengt tatt ikke hvis du har en 26".

7673063[/snapback]

Så hvorfor er det så mange som klager her inne da?

Regner med at få her inne sitter med en flunkende ny 37+ 1080ptv

og da blir ikke hdmi kontakten noe stort savn.

Selfølgelig er det greit med 100gb eksta på hardisken, men er jo bare og slette det du aldri bruker uansett..tviler på at brorparten av de med 360, bruker plassen til sitt fulle, og ikke har muligheten til å slette noe.

Av de jeg kjenner med 360 er det kun en som klager og han kjøpte den da den kom ut. Får tåle noen små oppgraderinger i løpet av 1 - 1 1/2år.

Om den kommer med innebygd HD-DVD da snakker vi, men slik jeg ser det er sannsynligheten for det svæært liten...xbox har ikke råd til å prise denne spilleren mer enn max 10-20% høyere enn det 360 koster i dag. Da vil altfor mange velge den gamle versjonen...

Lenke til kommentar
120GB harddisk ser jeg veldig frem til! Er det slik at denne kan kjøpes separat?

7655649[/snapback]

Uten å kunne si noe bekreftet, så regner jeg med at det blir mulig ja. Ellers hadde det nok blitt en god del X360 brukere som hadde blitt forbanna ^^

7656232[/snapback]

Det vil jeg tro også :!: Håper den ikke blir altfor dyr :)

Lenke til kommentar
120GB harddisk ser jeg veldig frem til! Er det slik at denne kan kjøpes separat?

7655649[/snapback]

Uten å kunne si noe bekreftet, så regner jeg med at det blir mulig ja. Ellers hadde det nok blitt en god del X360 brukere som hadde blitt forbanna ^^

7656232[/snapback]

Det vil jeg tro også :!: Håper den ikke blir altfor dyr :)

7675241[/snapback]

Den BØRholde seg UNDER 1000lappen!

ikke faan om jeg betaler no mer for en HDD på 120GB, kanskje litt over da 7, men de bør ikke overprise den så alt for mye :)

Endret av mX
Lenke til kommentar
...er litt kjipt hvis de nye spillene begynner og hakke på den gamle 360'en...

7672409[/snapback]

Tror du virkelig at de vil lage de nye spillene slik at de ikke fungerer ordentlig på de 10 millionene som allerede er solgt ?

7675303[/snapback]

De ville jo ikke gjort noe ulovlig, men skjønner alikevel godt hva du mener.

Eneste mulighet da ville vært å dra til med en super innbyttingsavtale :thumbup:

Lenke til kommentar
Så hvorfor er det så mange som klager her inne da?

Regner med at få her inne sitter med en flunkende ny 37+ 1080ptv

og da blir ikke hdmi kontakten noe stort savn.

Selfølgelig er det greit med 100gb eksta på hardisken, men er jo bare og slette det du aldri bruker uansett..tviler på at brorparten av de med 360, bruker plassen til sitt fulle, og ikke har muligheten til å slette noe.

Av de jeg kjenner med 360 er det kun en som klager og han kjøpte den da den kom ut. Får tåle noen små oppgraderinger i løpet av 1 - 1 1/2år.

Om den kommer med innebygd HD-DVD da snakker vi, men slik jeg ser det er sannsynligheten for det svæært liten...xbox har ikke råd til å prise denne spilleren mer enn max 10-20% høyere enn det 360 koster i dag. Da vil altfor mange velge den gamle versjonen...

7674988[/snapback]

Det er nok ikke så mange som har HDMI nå nei, men hvis man har planer om å oppgradere snart, er det jo fint å slippe å bruke komponent kablene =)

Jeg har aldri fylt opp harddisken, og kommer neppe til å gjøre det heller :p

Den BØRholde seg UNDER 1000lappen!

ikke faan om jeg betaler no mer for en HDD på 120GB, kanskje litt over da 7, men de bør ikke overprise den så alt for mye :)

7675690[/snapback]

Sjekk prisen på 120gb 2,5" harddisker du. De er ikke så billige =)
Lenke til kommentar

Nå har det ikke vært noe mer snakk om Zephyr siden bildene dukket opp, heller ingen uttalelse fra MS, så jeg lurer på om alt dette desverre bare var et dårlig rykte =/

Krysser fingrene for større HD OM Video Market Place skulle dukke opp i Norge!

Lenke til kommentar
Billigste "vanlige" 2.5'' 120 GB disk koster fra 700 kroner og opp, så blir nok overrasket hvis disken blir kostende under 1000 kroner.

7682121[/snapback]

Tror heller ikke at 120 blir å koste mindre en 1000,-. Tross alt skal Microsoft ha 700,- for 20 gb, gang prisen med 6 så har du prisen på 120gb :wee:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...