FJERNET111 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det irriterer meg og, Dashboard/Media Center bråker litt for mye for min del. 7656562[/snapback] Synes det er litt merkelig... Viftene går knapt på min 360 når jeg er på dashboard og de kan ikke høres i det hele tatt før jeg tar øret inntil... Tydelig at jeg fikk en av de bedre launchday 360'ene Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Fikk tilbake en ifra mai ifjord, og den bruker veldig uten DVD i. Men gjør ikke meg noe! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Pfft, det er du som har dårlig hørsel ^^ Men det varierer litt da, noen ganger kan jeg faktisk høre harddisken jobbe, mens andre ganger blir den overstøyet av viftene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hører vage sus fra min boks når den står i dashboard, absolutt ingenting å kave om for min del. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dashboard går fint, men når Oblivion er i trayet spinner den som gal! Er det nytt drev til denne nye Xboxen? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Noen som har sett denne? Altså denne ja. EDIT; Ja ok. Reprise da... Endret 6. januar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan jo hende de har byttet ut DVD'en 7656407[/snapback] Hjelper nok ikke særlig mye det.. Så lenge de ikke skrur ned hastigheten, noe de neppe gjør, så vil den bråke noenlunde likt. Vanskelig å støyisolere dvd'en når den snurrer rundt så fort. I hvert fall så lenge de ikke gjør noe med resten av boxen. Jeg håper de monterer noe gummi greier rundt DVDen.. Mot vibrasjon.. Men det varierer litt da, noen ganger kan jeg faktisk høre harddisken jobbe, mens andre ganger blir den overstøyet av viftene. 7657810[/snapback] Jeg kan ikke høre harddisken, overhodet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noen som har sett denne?Altså denne ja. EDIT; Ja ok. Reprise da... 7658401[/snapback] Om noen er onde, så kan jo den der godt være feik:S Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ooo..detter er ille. Har akkurat kjøpt alt jeg trenger av utstyr og var i dag på spaceworld for å kjøpe selve maskinen, men de hadde heldigvis(?) ikke flere igjen... Bør jeg vente nå da eller? Blir passe pisst hvis deg går 3 måneder og det viser seg at hele greia vare var bull, eller at den koster 5000... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 morsomt hvis dette stemmer.. :!: er det ingen som føler seg det minste snurt? bare bittelitt? kan vel slutte å kalle xboxen for 1.5 nå 7650673[/snapback] Eg følte meg ikkje lurt når PS2 kom i slim versjon. Det var ein naturleg evolusjon. Legger merke til at på 3 sider er det kun to som føler seg snurt og misbrukt, men ingen av dem er eier av en X360... 7651379[/snapback] Hehehe, ta deg en tur inn på en PS3 ryktetråd du, og prøv samme eksperimentet.. 7651454[/snapback] Ehm? Kor mange PS3 eigarar er det på dette forumet då? Vil det være HD DVD spiller innebygget da? 7652083[/snapback] Med tanke på kor mykje Microsoft har sagt, at hos Microsoft, er valet ditt - så tvilar eg sterkt på det. MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. Ja jeg tipper Bill og gjengen skjelver i buksene sine siden 360 nesten ikke selger hverken konsoller eller spill og det ubestridte faktum at PS3 har feid all motstand til side allerede. 7654571[/snapback] haha, stemmer Darth! Dei sopar jo gølvet med Bill si rumpe! Woho, då er det håp for ein Xbox 360 som går frå ein bråkete grine unge til ein meir rolig voksen person.Nå har eg ikkje lest igjennom denna tråden men når er det snakk om når den kjem? 7656311[/snapback] Ah, innlegga dine er verkeleg ein frisk pust. Nei vent litt. Eg for min del, kjem ikkje til å bytta ut min launch box med ein gong. Støyet plagar ikkje meg, eg er vel kansje heldig og har ein rolig boks - ellers er det kansje det at eg er herda, og sov alltid med PCen på, som forøvrig susar noko inni granskauen. HDMI, er vel og bra, men foreløpig klarar eg meg med komponent, då eg korkje har 1080p tv, eller 1080p prosjektor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. Ja jeg tipper Bill og gjengen skjelver i buksene sine siden 360 nesten ikke selger hverken konsoller eller spill og det ubestridte faktum at PS3 har feid all motstand til side allerede. 7654571[/snapback] haha, stemmer Darth! Dei sopar jo gølvet med Bill si rumpe! If u say so Dark by Design Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Håpar du skjønar at både Darth og eg har ein anelse ironi, i innlegga våre Lakus.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Håpar du skjønar at både Darth og eg har ein anelse ironi, i innlegga våre Lakus.. Ja nå begynte jeg å lure her Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kansje det får 360 til å rase ned i pris på nettauksjoner. Isåfall kan jo jeg skaffe meg orginalen til en billig penge. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Håpar du skjønar at både Darth og eg har ein anelse ironi, i innlegga våre Lakus.. Ja nå begynte jeg å lure her 7669000[/snapback] Hehe, litt vanskelig å få fram ironi på sleke forum, så, du er unnskyldt Ang prising på Zephyr, er det veldig stor usikkerhet. Eg meinar at dei kan ikkje gå høgare enn 3000. Då det strengt tatt ikkje er så mykje nytt. Og om prisen på "orginalen" går ned eller ikkje, er eg usikker på. Lenke til kommentar
patham Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Burde bli samme prisen, det kommer de til å gjøre lurt i. Da har 360 større plass og HDMI støtte. Når man er i butikken ser man PS3: 60GB HDMI Blue-ray eller en 360 med 120GB HDMI og valgfri HD spiller. Da er valget konsoll til 3000 eller 5500? Skikklig dårlig tips til lansering. Når PS3 kommer til Europa Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Gi ut en versjon dem veit kundene blir missfornøyd med etter et par års bruk, kun for å tjene penger på en forbedret versjon senere. Sleipt, spør du meg. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 CES 2007 er i gang og Bill Gates skal holde sin tale om 25 minutter. Kanskje noe nytt om xbox? http://saksofon.blogspot.com/2007/01/consu...-show-2007.html Lenke til kommentar
SuperJan Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Så flaks at jeg våkna nå da gitt hehe, får vente å høre hva han sier da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Er det blitt sagt noe nytt? Sitter på jobben og er apetrøtt i huet, får ikkje med meg så mye om det så skulle ha hoppet ut av skjermen og prøvd å penetrert bakenden min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå