Kadaju Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Selv om denne kommer ut så tror jeg heller at jeg vil holde meg til den 360 versionen som er ute nå. Skal til japan til og studere i 6 mnd nå til høsten så da blir det PS3. 7654702[/snapback] Off-topic det her (men det har vel nesten hele forrige side vært også ). Det skal jeg også^^ Og for å være litt on-topic også. Hvis det kommer en versjon med HDMI så kommer jeg nok til å skaffe den, kommer vel mest an på prisen egentlig og når den kommer... Litt kjipt at det kommer først nå, men er ikke noe verre enn DS/DS Lite... Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Selv om denne kommer ut så tror jeg heller at jeg vil holde meg til den 360 versionen som er ute nå. Skal til japan til og studere i 6 mnd nå til høsten så da blir det PS3. 7654702[/snapback] Off-topic det her (men det har vel nesten hele forrige side vært også ). Det skal jeg også^^ Og for å være litt on-topic også. Hvis det kommer en versjon med HDMI så kommer jeg nok til å skaffe den, kommer vel mest an på prisen egentlig og når den kommer... Litt kjipt at det kommer først nå, men er ikke noe verre enn DS/DS Lite... 7654952[/snapback] Hvis jeg evnt skulle skaffe meg en LCD tv som støtter 1080p så kanskje jeg kjøper denne. I mellomtiden så tror jeg det holder langt og lenge med 720p via VGA på LCD Tv'n min. Offtopic: Studerer du japansk du også eller? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. Ja jeg tipper Bill og gjengen skjelver i buksene sine siden 360 nesten ikke selger hverken konsoller eller spill og det ubestridte faktum at PS3 har feid all motstand til side allerede. 7654571[/snapback] håper ikke det var en seriøs utalelse, er nok heller omvendt. f.eks i usa ligger Ps3`er og støver ned på hyllen hvis jeg ikke husker feil, ble 360 ganske fort borte 7654638[/snapback] Hehehe, ikke alltid like lett med ironi/sarkasme i skriftlig form nei Trodde alt jeg skrev der var så håpløst at det ikke kunne misforståes, menmen. Når jeg tenker meg om så er det jo faktisk folk på dette forumet som kunne funnet på å skrive noe slikt helt seriøst......... My bad. Var det jeg skrev ironisk? JA. Edit: http://www.refreshthing.com/ps3/ <-- Hehehe vittig å se sammenliknet med Wii Endret 6. januar 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* 7654318[/snapback] MS har aldri sagt aldri. Det de har sagt hele veien er at de når flere brukere ved bruk av komponent (sant) og at da final spec's ble bestemt på 360, så var faktisk ikke HDMI standarden og HD DVD moden nok hverken økonomisk eller teknologimessig. (også sant). Og senere etter launch, så har de sagt at det ikke er umiddelbare planer om HDMI til nåværende 360 - ikke at det ALDRI kommer. Men dette er vel uinteressant kanskje. For her på forumet skal det sytes og klages - også når det kommer nye og bedre produkter på markedet. (Ikke spesielt rettet til deg jeg svarer i denne posten ) Lenke til kommentar
patham Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Huff så sinna stemmning. Folk oppfører seg jo som man gjør i barnehagen. Morsomt å se hvor få som syntes dette er dårlig. MS gjør dette for å selge flere konsoller akkurat som Sony når de lanserte den PS2 slim, samme med Nintendo DS lite. Det er i hovedsak å selge mer konsoller og gi noe ekstra som gjør at flere vil ha konsollen. Jepp den sammenligningen med Wii var fantastisk, må være et stort slag i trynet for noen på dette forumet som syntes Wii er teit, barnslig, mangler HD osv.. Men er dette ryktet her bekrefta fra noen offisielle kilder? Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 kan jeg bare gå til spaceworld og bytte mot den nye eller? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 120GB harddisk ser jeg veldig frem til! Er det slik at denne kan kjøpes separat? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS har aldri sagt aldri. Det de har sagt hele veien er at de når flere brukere ved bruk av komponent (sant) og at da final spec's ble bestemt på 360, så var faktisk ikke HDMI standarden og HD DVD moden nok hverken økonomisk eller teknologimessig. (også sant). Og senere etter launch, så har de sagt at det ikke er umiddelbare planer om HDMI til nåværende 360 - ikke at det ALDRI kommer. Men dette er vel uinteressant kanskje. For her på forumet skal det sytes og klages - også når det kommer nye og bedre produkter på markedet. (Ikke spesielt rettet til deg jeg svarer i denne posten ) Mjoda,, mener jeg har lest "vi vil _aldri_ komme med hdmi" fra flere MS-kilder. Men jeg er altfor slapp til å finne ut om det stemmer Hovedpoenget mitt var vel rett og slett at hvis man baserer sin verdensoppfatning på hva spill-selskaper sier så har det vist seg at verden går i grus litt vel ofte i det siste Jeg tror rett og slett ikke på særlig mye som hverken sjefene i MS og Sony(DOH) uttaler seg om når det gjelder sin egen konsoll. Den dagen vi ser en MS sjef med en HDMI-box i hånden eller en Sony sjef som faktisk spiller ett kult spill(hvor forsvant Killzone2?) så skal jeg tro de Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* 7654318[/snapback] MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. virker som de absolutt skal prøve å matche ps3.. først 1080p så HDMI og nå innebygd HDDVD drev 7654519[/snapback] Hallo? Høres ut som du tror Microsoft er en bunch med "wannebe's". Som er noen stakkarer som aller helst ville vært Sony og lagd PS3 i steden. "Virker som de absolutt vil matche PS3".... Mener du virkelig at de skal la være å bruke tilgjengelig teknologi som absolutt er relevant for produktet for ikke å bli oppfattet som at de etterligner eller dilter etter Sony? Eller er nervøse? "Nei, la oss ikke gi våre eksisterende Xbox 360 kunder 1080p. Noen kunne jo tro at vi er bra nervøse". Ta enhver TV produsent - være seg Panasonic, Sony, Phillips, Samsung... skal de forskjellige produsentene la være å implentere div. tekniske løsninger for ikke å bli oppfattet som nervøse fordi kanskje Panasonic lanserte sine modeller med HDMI før Phillips, skal da Phillips neste oppgraderte modell kutte ut HDMI? Skulle Sony kutte ut internett-tjenesten til PS3 for ikke å bli oppfattet som bra nerøvse - Microsoft var jo først ute med dette. Microsoft knyttet seg HD DVD leieren en gang i 2005 etter i en par å ha vært på både Blu-ray og HD DVD med interesser. De gikk ut av Blu-ray av forskjellige årsaker. Men HD DVD spilleren var i 2005 for dyre og for vanskelig tilgjengelig i noe antall til bli innebygd i Xbox 360. At en add on spiller kom istedet har vært allment kjent lenge for de med 360 og interesse for hjemmekino. Ikke få det til å låte som noe nytt. Og som sagt, Microsoft's støtte til HD DVD har vært der før lanseringen av Xbox 360. Ta telefonen. Det er virkligheten som ringer. Xbox 360 og PS3 konkurrerer på konsollplattformen. Og begge, både Sony og Microsoft må da få lov til å utvikle sine produkter videre. Kommer alle kunder til gode, faktisk Sony kundene også. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS har aldri sagt aldri. Det de har sagt hele veien er at de når flere brukere ved bruk av komponent (sant) og at da final spec's ble bestemt på 360, så var faktisk ikke HDMI standarden og HD DVD moden nok hverken økonomisk eller teknologimessig. (også sant). Og senere etter launch, så har de sagt at det ikke er umiddelbare planer om HDMI til nåværende 360 - ikke at det ALDRI kommer. Men dette er vel uinteressant kanskje. For her på forumet skal det sytes og klages - også når det kommer nye og bedre produkter på markedet. (Ikke spesielt rettet til deg jeg svarer i denne posten ) Mjoda,, mener jeg har lest "vi vil _aldri_ komme med hdmi" fra flere MS-kilder. Men jeg er altfor slapp til å finne ut om det stemmer Hovedpoenget mitt var vel rett og slett at hvis man baserer sin verdensoppfatning på hva spill-selskaper sier så har det vist seg at verden går i grus litt vel ofte i det siste Jeg tror rett og slett ikke på særlig mye som hverken sjefene i MS og Sony(DOH) uttaler seg om når det gjelder sin egen konsoll. Den dagen vi ser en MS sjef med en HDMI-box i hånden eller en Sony sjef som faktisk spiller ett kult spill(hvor forsvant Killzone2?) så skal jeg tro de 7655683[/snapback] Angående hva som er blitt sagt, så tør jeg faktisk denne gang si meg rimelig sikker på dette. Er en liten hjemmkinonerd som fattet interesse for 360'n da ryktene om den først startet fordi det ble sagt at det skulle komme med "neste generasjon DVD (HD DVD). Og så tentke jeg at jeg kunne få to fluer i en smekk billig. Men da HD DVD og HDMI ble droppet fra 360'n så ante jeg lunta, og har fulgt med på det som har vært av uttalelser, intervjuer osv angående temaet. (Og det har endt med at jeg venter på en Toshiba HD XE1 HD DVD spiller på slutten av neste uke - i stedet for å gå for add on til 360 ). (Og generelt - disse selskapene er alltid vage. De sier sjelden "aldri" for ikke å bli tatt på det senere. Bortsett fra kanskje Sony som jeg synes går friskt ut i blant). Men er enig med deg også - disse selskapenes uttalelser bør man ikke ta til inntekt for noen som helst sannheter før du selv sitter der med fasiten (det ferdige produktet) Får håpe verden ikke går i grus for alt for mange da - hvis ryktene om en ny 360 modell stemmer. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.xbox-scene.com/index.php?newsvi...lpyZkVpwzemjZKk Litt mer kjøtt på beinet der.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 120GB harddisk ser jeg veldig frem til! Er det slik at denne kan kjøpes separat? 7655649[/snapback] Uten å kunne si noe bekreftet, så regner jeg med at det blir mulig ja. Ellers hadde det nok blitt en god del X360 brukere som hadde blitt forbanna ^^ Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Woho, då er det håp for ein Xbox 360 som går frå ein bråkete grine unge til ein meir rolig voksen person. Nå har eg ikkje lest igjennom denna tråden men når er det snakk om når den kjem? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 De hadde ihvertfall ikke planer om å implantere 65nm før til høsten, kanskje senest 2008. Så det er vel bare å vente med tålmodighet.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så enge MS ikkje finner på noe smart for å dempe støyen fre DVD-rommen vil nok konsollen "bråke" like mye som før under spilling ihvertfall Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bare sånn for å få avklart det. Xboxen blir ikke stillere, kanskje littegrann stillere i dashboard/media center, men ikke i spilling. Det er DVDen som bråker når man spiller, ikke viftene =) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så enge MS ikkje finner på noe smart for å dempe støyen fre DVD-rommen vil nok konsollen "bråke" like mye som før under spilling ihvertfall 7656343[/snapback] Sant nok, men Microsoft lærer jo etterkvart så det gjer vell noko med det Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan jo hende de har byttet ut DVD'en Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kan jo hende de har byttet ut DVD'en 7656407[/snapback] Hjelper nok ikke særlig mye det.. Så lenge de ikke skrur ned hastigheten, noe de neppe gjør, så vil den bråke noenlunde likt. Vanskelig å støyisolere dvd'en når den snurrer rundt så fort. I hvert fall så lenge de ikke gjør noe med resten av boxen. Jeg håper derimot at de får ned støyen såpass at den er tilnærmet lydløs når man ikke spiller.. Irriterer meg mer over bråket når jeg ikke spiller jeg. Når jeg spiller har jeg volum nok til at jeg ikke hører boxen uansett. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det irriterer meg og, Dashboard/Media Center bråker litt for mye for min del. Spilling går greit nok, så lenge du ikke spiller slike "kjedelige" spill, som Viva Piñata og Golf spill. Da bråker det alt for mye, og man kan ikke bare skru opp lyden =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå