Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Iallefall bedre at firmaene benekter funksjonalitet for så å lansere det et år senere enn å lyge på seg masse ting som gradvis blir avslørt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hehehe. Kjenner til den der, ja. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Iallefall bedre at firmaene benekter funksjonalitet for så å lansere det et år senere enn å lyge på seg masse ting som gradvis blir avslørt. Hehehehe, så sant så sant. Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* 7654318[/snapback] MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. virker som de absolutt skal prøve å matche ps3.. først 1080p så HDMI og nå innebygd HDDVD drev Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. Ja jeg tipper Bill og gjengen skjelver i buksene sine siden 360 nesten ikke selger hverken konsoller eller spill og det ubestridte faktum at PS3 har feid all motstand til side allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* 7654318[/snapback] MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. virker som de absolutt skal prøve å matche ps3.. først 1080p så HDMI og nå innebygd HDDVD drev 7654519[/snapback] Om dette ryktet stemmer vil det neppe bli et tredje alternativ, men den vil nok erstatte dagens versjon, slik at alle X360'er som selges vil støtte HDMI. Personlig synes jeg det er bra at konkurransen mellom to/tre aktører gir slike utsalg som er for det bedre for oss kunder. Dette er bare konkurransens naturlige gang. Det var kanskje 360'ens mangel på HDMI som fikk sony til ta det med, altså dette virker begge veier. Dualshock'en er også et eksempel på det. For øvrig, når las du at MS lanserte innebygget HD DVD-drev? Men man kan vel ikke forventet annet av et troll som deg... Endret 6. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 For øvrig, når las du at MS lanserte innebygget HD DVD-drev? Men man kan vel ikke forventet annet av et troll som deg... 7654576[/snapback] Det var vel bare noe som har blitt blanda inn i lag med disse andre ryktene såpass mange ganger i denne tråden at det bare har blitt et fakta helt av seg selv kan det virke som. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. Ja jeg tipper Bill og gjengen skjelver i buksene sine siden 360 nesten ikke selger hverken konsoller eller spill og det ubestridte faktum at PS3 har feid all motstand til side allerede. 7654571[/snapback] håper ikke det var en seriøs utalelse, er nok heller omvendt. f.eks i usa ligger Ps3`er og støver ned på hyllen hvis jeg ikke husker feil, ble 360 ganske fort borte Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* 7654318[/snapback] MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. virker som de absolutt skal prøve å matche ps3.. først 1080p så HDMI og nå innebygd HDDVD drev 7654519[/snapback] PS3 klarer jo ikke 1080i / HD oppløsninger ordentlig engang, siden den ikke har en hardware upscaler, imotsetning til X360. og btw så kommer den sannsynligvis ikke med innebygd HD DVD, men den har den eksterne ja.. men det er vel ikke akkurat for å matche PS3, den er jo kun for filmer, og den ble vel annonsert for over ett år siden. X360 eiere slipper hvertfall å betale masse ekstra for en ny type optisk drev. Endret 6. januar 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.refreshthing.com/ps3/ Ser også ut til å være godt med PS3 inne på lager rundt om kring. Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* 7654318[/snapback] MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. virker som de absolutt skal prøve å matche ps3.. først 1080p så HDMI og nå innebygd HDDVD drev 7654519[/snapback] Om dette ryktet stemmer vil det neppe bli et tredje alternativ, men den vil nok erstatte dagens versjon, slik at alle X360'er som selges vil støtte HDMI. Personlig synes jeg det er bra at konkurransen mellom to/tre aktører gir slike utsalg som er for det bedre for oss kunder. Dette er bare konkurransens naturlige gang. Det var kanskje 360'ens mangel på HDMI som fikk sony til ta det med, altså dette virker begge veier. Dualshock'en er også et eksempel på det. For øvrig, når las du at MS lanserte innebygget HD DVD-drev? Men man kan vel ikke forventet annet av et troll som deg... 7654576[/snapback] snakk om å dra ting ut av bønnehølet.. hvordan i allverden vet du dette quotor? jeg bare går ut ifra at det kommer med innebygd HDDVD drev... ta og knask litt på detn tanken du og... MS: HDMI kommer ikke! MS: innebygd HD DREV/HDDVD spill kommer ikke! MS: 1080p er ikke viktig! i dag: rykte om en tredje sku "in teh making" og medfølgende screenshot som viser ny sku med HDMI kontakt. hva som ligger under panseret kan vi bare spekulere i jeg mener når de først skal oppgradere til HDMI kan de like gjerne bare smelle in HD drevet.. er det bare jeg som ser logikken her eller drar jeg forhastede konklusjoner? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Selv om denne kommer ut så tror jeg heller at jeg vil holde meg til den 360 versionen som er ute nå. Skal til japan til og studere i 6 mnd nå til høsten så da blir det PS3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) MS Sa de ikke ville ha HD DVD innebygd i tilfelle den ble den neste Betamax.. Nå har vel MS sagt flere ganger at det aldri vil komme hdmi til 360 heller da.. Så hvis det ene er feil/løgn............. Tenker vi oss om så har vel de siste par årene vist oss at man ikke akkurat skal stole blindt på selskapene i konsoll-verden *host*e3 2005*host*etc*host* 7654318[/snapback] MS må være bra nervøse hvis de kommer med en tredje sku. virker som de absolutt skal prøve å matche ps3.. først 1080p så HDMI og nå innebygd HDDVD drev 7654519[/snapback] Om dette ryktet stemmer vil det neppe bli et tredje alternativ, men den vil nok erstatte dagens versjon, slik at alle X360'er som selges vil støtte HDMI. Personlig synes jeg det er bra at konkurransen mellom to/tre aktører gir slike utsalg som er for det bedre for oss kunder. Dette er bare konkurransens naturlige gang. Det var kanskje 360'ens mangel på HDMI som fikk sony til ta det med, altså dette virker begge veier. Dualshock'en er også et eksempel på det. For øvrig, når las du at MS lanserte innebygget HD DVD-drev? Men man kan vel ikke forventet annet av et troll som deg... 7654576[/snapback] snakk om å dra ting ut av bønnehølet.. hvordan i allverden vet du dette quotor? jeg bare går ut ifra at det kommer med innebygd HDDVD drev... ta og knask litt på detn tanken du og... MS: HDMI kommer ikke! MS: innebygd HD DREV/HDDVD spill kommer ikke! MS: 1080p er ikke viktig! i dag: rykte om en tredje sku "in teh making" og medfølgende screenshot som viser ny sku med HDMI kontakt. hva som ligger under panseret kan vi bare spekulere i jeg mener når de først skal oppgradere til HDMI kan de like gjerne bare smelle in HD drevet.. er det bare jeg som ser logikken her eller drar jeg forhastede konklusjoner? 7654700[/snapback] Og dette kommer fra en som syntes et av mine tidligere innlegg var fiendlige og som avsluttet sitt innlegg med peace... Om du leser setningen du uthevet en gang til legger du merke til ordet "kanskje", jeg i motsetning til deg selv prøver å moderere meg når jeg påstår ting. Ser ikke helt hvorfor man skal hisse seg så mye opp av en slik liten, høyst spekulativ og uvrikelig påstand, traff jeg et ømt punkt kanskje? Det var nok ingen god sammenlikning, men poenget står likvel. Altså om du vil ha det med teskje: Det var bare en vill påstand fra min side, det var alt det andre som var viktig i det innlegget. Og ja, jeg synes du trekker forhastede konklusjoner når du påstår at 360 kommer med innebygget HD DVD-drev også når det er ikke noe som tyder på det. Endret 6. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Vil det være HD DVD spiller innebygget da? 7652083[/snapback] Det går ikke ann å bruke spill i den eksterne HD-DVD spilleren, så jeg tviler på at det kommer til å gå ann. Med mindre Microsoft gjør det mulig da. Jeg tror ikke at HD-DVD kommer til å bli innebygget i X360, og hvis det kommer til å skje, tror jeg de kommer til å lansere to versjoner, en med HD-DVD og en uten. Selvfølgelig i hver sin Premium pakke Bradley. Du virker som en liten drittunge. Slutt å påstå ting du ikke vet, og slutt å gå til personangrep på folk. Dette gjelder forøvrig alle, det blir bare drittkasting til slutt =) edit: Å håpe på 100% saklige diskusjoner her inne, er vel det samme som å håpe på at den globale oppvarmingen forsvinner i morgen, og aldri kommer tilbake Endret 6. januar 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.refreshthing.com/ps3/ Ser også ut til å være godt med PS3 inne på lager rundt om kring. 7654682[/snapback] Ta å klikk inn på Wii Console på samme side da Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil det være HD DVD spiller innebygget da? 7652083[/snapback] Det går ikke ann å bruke spill i den eksterne HD-DVD spilleren, så jeg tviler på at det kommer til å gå ann. Med mindre Microsoft gjør det mulig da. Jeg tror ikke at HD-DVD kommer til å bli innebygget i X360, og hvis det kommer til å skje, tror jeg de kommer til å lansere to versjoner, en med HD-DVD og en uten. Selvfølgelig i hver sin Premium pakke Bradley. Du virker som en liten drittunge. Slutt å påstå ting du ikke vet, og slutt å gå til personangrep på folk. Dette gjelder forøvrig alle, det blir bare drittkasting til slutt =) 7654758[/snapback] jeg sier jo akkurat det samme som deg.. bare at jeg tror HD drevet er integrert og derfor er jeg en drittunge? zappza du virker som en svett liten bedreviter av en nørd som sitter trygt bak pc skjermen og kaller meg for en drittunge du tror du er bedre enn meg? ikke få meg til å le.. jeg hadde hår på pungen når du ennå var encellet gutt! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) zappza du virker som en svett liten bedreviter av en nørd som sitter trygt bak pc skjermen og kaller meg for en drittunge du tror du er bedre enn meg? ikke få meg til å le.. jeg hadde hår på pungen når du ennå var encellet gutt! 7654794[/snapback] Må si jeg er bittelitt enig med zappza her, uten å ha gransket noe videre på deg, som person. Han kalte deg drittunge, du kalte han en svett nørd. Hvorfor er du "bedre" enn ham fordi du tydeligvis er eldre..? Denne siste halve siden ble forresten litt OT... Endret 6. januar 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Det går ikke ann å bruke spill i den eksterne HD-DVD spilleren, så jeg tviler på at det kommer til å gå ann. Med mindre Microsoft gjør det mulig da. Jeg tror ikke at HD-DVD kommer til å bli innebygget i X360, og hvis det kommer til å skje, tror jeg de kommer til å lansere to versjoner, en med HD-DVD og en uten. Selvfølgelig i hver sin Premium pakke Bradley. Du virker som en liten drittunge. Slutt å påstå ting du ikke vet, og slutt å gå til personangrep på folk. Dette gjelder forøvrig alle, det blir bare drittkasting til slutt =) 7654758[/snapback] jeg sier jo akkurat det samme som deg.. bare at jeg tror HD drevet er integrert og derfor er jeg en drittunge? zappza du virker som en svett liten bedreviter av en nørd som sitter trygt bak pc skjermen og kaller meg for en drittunge du tror du er bedre enn meg? ikke få meg til å le.. jeg hadde hår på pungen når du ennå var encellet gutt! 7654794[/snapback] Grunnen til jeg reagerte er måten du blander inn denne påstanden angående HD DVD-drevet sammen med fakta. Hadde du skrevet "jeg tror..." hadde jeg ikke reagert overhodet, da jeg lar folk tro og mene hva som helst. Dette gjelder mange av innelggene dine i denne/slike tråden/-er synes jeg. Elles har du et veldig aggresivt språk. Om du følte deg truffet av Zappza er "Rapporter"-kanppen hva man skal bruke, og ikke svare tilbake med et nytt personangrep... btw: Er det du som tidligere het asia_hills? Endret 6. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 jeg sier jo akkurat det samme som deg..bare at jeg tror HD drevet er integrert og derfor er jeg en drittunge? zappza du virker som en svett liten bedreviter av en nørd som sitter trygt bak pc skjermen og kaller meg for en drittunge du tror du er bedre enn meg? ikke få meg til å le.. jeg hadde hår på pungen når du ennå var encellet gutt! 7654794[/snapback] Jeg sier ikke at du er en liten drittunge fordi du tror at HD drevet er innebygget, men på grunn av oppførselen din, og på hvordan du skriver. Bedreviter er jeg kanskje, men jeg er ikke svett, og nerd er du også. Hvis ikke, hadde du ikke vært her Tror heller ikke jeg er bedre enn deg, men sånn som du oppfører deg skulle jeg nesten ønske jeg trodde det. Hvor gammel du er er likegyldig, dette er internett, og hvordan man oppfører seg har alt med hvordan andre oppfatter en. Samme faen hvor gammel man er. Og forresten, alt jeg skriver her på dette forumet, er faktisk mine meninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå