Gå til innhold

XBOX 360 - codename Zephyr

Anbefalte innlegg

Eneste som føler seg sviktet av MS er jo tydligvis PS fanboys. De er det som virker mest opprørt over at det kommer en ny versjon.

Kun idioter kan bli opprørt av dette. Er det urimelig at det kommer en ny versjon av et produkt? Når et produkt blir utviklet skal man da aldri forbedre det? Blir folk opprørt av DS Lite og PSTwo f.eks?

Slutter nåværende 360 versjoner å slutte når den nye kommer ut? Blir det året du har brukt på 360 og hatt det gøy nå plutselig verdiløst? Krever nye spill den nye versjonen? Hvis man kan svare nei på alle de spørsmålene kan dette overhodet ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette ser jeg rett og slett på som grisk penge-utslukning fra Microsoft sin side.

Greit nok at de oppgraderer den, men da burde dette være en slags "innlevering og betal 500 ekstra for en ny". Istedenfor at de som kjappet seg med å kjøpe en flunkanes ny premium pakke for ikke lenge siden sitter igjen med "nå kommer det en "bedre. FAAN" Følelse.

Og det poenget ditt med Nintendo Ds og PS 1&2 har da ingenting med saken og gjøre?

Disse er helt nye maskiner som er bedre enn siste "forfedre", rett og slett en ny "generasjon" av den typen "konsoll"

PS1 ertattet PS2, nintendo DS kan jeg ikke noe om men alikevel.

Håper noen skjønner poenget mitt?

Hvis ike den harddisken kommer separat for eksempel er vel det jeg sier bekreftet! Og jeg blir sur!

Lenke til kommentar
Det eneste grunnen til at jeg kanskje kjøper den er fordi den får mer fps i spill og ingen fps-drops i enkelte spill.

Men vil den det da eller er det bare snakk om varmen?

7651606[/snapback]

Det er bare at den skal ha mindre varmeutvikling. Folk hadde j osaksøkt MS hvis de hadde gjort det.

Lenke til kommentar

Og det poenget ditt med Nintendo Ds og PS 1&2 har da ingenting med saken og gjøre?

Disse er helt nye maskiner som er bedre enn siste "forfedre", rett og slett en ny "generasjon" av den typen "konsoll"

Hvis ike den harddisken kommer separat for eksempel er vel det jeg sier bekreftet! Og jeg blir sur!

7651640[/snapback]

Jeg skjønner ikke poenget ditt nei, poenget med Nintendo DS, og revisjonen av PS2 til PStwo har alt med saken å gjøre. Det blir bare sagt at dette er ikke noe som ikke har skjedd før. Nintendo DS Lite får større og bedre skjerm, med lys.

PStwo fjerner (utrolig nok) hdd-bay'en og legger til innebygd nettverksadapter. Xbox360 får større harddisk og legger til en HDMI port. Likheten med alle maskinene er at ingen forandrer på maskinvarens ytelse, de bare optimaliserer produktet, i PStwo sitt tilfelle kan optimaliseringen gjerne diskuteres men det er en annen tråd og en gammel en. Det var folk som kjøpte billige DS'er rett før DS lite kom som tenkte "faen det kommer en bedre en". PStwo var det folk som gjerne nettopp hoppa på et tilbud på PS2 og så er PStwo rett rundt hjørnet og får samme opplevelsen, og slik blir det med Xbox360. Det er ikke noe verre det som er gjort her enn det med DS Lite eller PStwo var.

Lenke til kommentar

7651640[/snapback]

Tenkte mer på PSTwo som var en slim versjon av PS2. Den hadde vel innebygd ethernetport som den orginale PS2 ikke hadde.

Lenke til kommentar
Tenkte mer på PSTwo som var en slim versjon av PS2. Den hadde vel innebygd ethernetport som den orginale PS2 ikke hadde.

Men så var også den BETYDELIG mindre, noe som i mine øyne er en god nok grunn.

Men når det gjelder nye Xbox synes jeg ikke det er nok for å lage en ny en...

Lenke til kommentar
og at ps2 var mye lengre på markedet før de kom med en revisjon.

tror det er snakk om 3-4 år men er ikke sikker

I følgje Wikipedia har det kome over 14 forskjellege revisjonar av PS2. Og forstår eg det rett kom det tre versjonar av den første utgåva i Japan. Altså tok det ikkje så lang tid før PS2 vart revidert. Men dette er ikkje noko uvanleg.

Men vil den det da eller er det bare snakk om varmen?

7651606[/snapback]

Det er ikkje snakk om betre ytelse, men heller mindre varme.

Dette ser jeg rett og slett på som grisk penge-utslukning fra Microsoft sin side.

Greit nok at de oppgraderer den, men da burde dette være en slags "innlevering og betal 500 ekstra for en ny".

Som nemnt tidlegare er det ikkje uvanleg at det kjem endringar på ein konsoll. Både store og små endringar. Konsollen du eig i dag blir ikkje noko dårlegare av den grunn. Du kan framleis spela alle spela som kjem ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

merkelig at det er så mye hyl pågrun av dette.... alle konsoller i historien har kommet med oppgradering utover årne den har eksistert.

så slapp av man har forrtsatt et valg, man kan kjøpe den nye, man kan ikke.

dette er ikke et problem, det er overhodet ingen forskjell på spill til hverken den gammle eller nye.

Lenke til kommentar

Greit nok at de oppgraderer den, men da burde dette være en slags "innlevering og betal 500 ekstra for en ny". Istedenfor at de som kjappet seg med å kjøpe en flunkanes ny premium pakke for ikke lenge siden sitter igjen med "nå kommer det en "bedre. FAAN" Følelse.

7651640[/snapback]

Blir altfor dumt å si! Det blir som å kalle mobilprodusenter for "pengeslukere".. det kommer stadig nye modeller, som er bedre og billigere \ dyrere med nye funksjoner.

At de oppgraderer xbox'en med ny kontakt, og fikser på varmeutvikling er en helt vanlig oppgradering og noe som trengs for å holde seg arsjur (assur?) med konkurransemarkedet.

Ellers håper jeg at 120GBen også blir solgt separat, det er ikke noe jeg trenger foreløpig, har personlig 5gb ledig og sletter demoer etterhvert som jeg ikke spiller, men fremover er vel det en stor mulighet at jeg går til innkjøp av.

Lenke til kommentar
Er ivrig pc spiller selv, men dette er ikke PC ;) Føler at konsoll ikke skal trenge dette!

7652002[/snapback]

Konsollar har vel alltid blitt oppdatert i løpet av levetida sin, så det er jo ikkje akkurat noko nytt.

Tror dere prisen blir veldig høy?

7652043[/snapback]

Vil tru at prisen vil vere på same nivå som i dag. Det virker ikkje særleg lurt å gå opp i pris, i alle fall ikkje så mykje.

Fhj: Eg tviler på at den vil kome med HDDVD. Det er no ingen grunn til at den skal gjere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...