Gå til innhold

XBOX 360 - codename Zephyr

Anbefalte innlegg

Det bildet DBD har limt inni her er eldgammelt.. :roll:  Jeg så det sist ryktet dukket opp og MS avkreftet ryktet om en ny Xbox med det første..

7650308[/snapback]

Jeg tror du blander med det bilde der det kun vises printkortet med I/O portene.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva menes med "65nm chip". Er det den "hemmelige" chipen det har vært snakk om? Hva er forskjellen på den og det som er inni i den originale 360'n?

...

Jeg er spent på støynivået til Zephyr.

7650339[/snapback]

Det er det jeg ser mest frem til og, da blir det høyst aktuelt med en X360 her i gården om de får orden på lydutslippet på den maskinen.

Lenke til kommentar

Vel vel... Disse ryktene dukker jo opp fra tid til annen. Og det kan godt hende at det stemmer denne gangen....

For hva skjer denne helgen folkens? Jepp - den store CES messen i Las Vegas. Consumer Electronics Show eller hva f... det heter. Og microsoft og Xbox teamet er der. Så, hvis det skjer dette halvåret så regner jeg med det blir offentliggjort der - hvis ikke så skjer det neppe noe før nærmere jul igjen. Min gjetting i hvert fall.

HDMI - HDMI -- tja. Tror mange av oss brukere per i dag ikke får så veldig mye forskjell i billedkvaliteten på de TV'ene vi har nå. De med 1080p TV'er og projektorer kan jo få 1080p fra HD-DVD addon spilleren ut via den nye 360'ns HDMI.

Og for de med HDMI og støtte for det i receiverne sine kan jo få True HD lyden ut av 360'ns HD DVD addon. Regner med at hvis det blir innebygget HDMI så blir det versjon 1.3. Noe annet ville vært svært merkelig med tanke på et kommende produkt.

Ser ikke noe galt i en oppgradert versjon 18 måneder etter orginal release på 360'n. Det kommer f... meg nye projektorer og TV'er og surround receivere vært jævla halvår og ingen klager på det. Ofte med svært små justeringer.

Kommer jeg til å oppgradere? Hmm... neppe. Ikke med det første. Spillene blir sikkert som før - og det er det jeg har 360'n for uansett.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Bradley: Kvifor skal nokon føle det? Det er da ikkje uvanleg at det kjem nyare versjonar av konsollane. Ein eventull HDMI port er kanskje ei litt større endring enn vanleg, men det har da ikkje så mykje å seie på spelopplevinga.

Lenke til kommentar

Er det egentlig så stor forskjell på HDMI og VGA/Komponent? Tar jeg ikke feil er vel DVI tilsvarende HDMI i bildekvalitet, og jeg merker ikke akkurat stor forskjell på VGA og DVI kan jeg ærlig si. Blir jo en del mindre forstyrrelser osv... på bildet, men dersom det ikke har noe mer å si enn VGA vs DVI kan jeg ikke si at jeg har bruk for det uansett.

Dersom det faktisk er veldig stor forskjell... blir jeg irritert over at jeg må bytte boks for å få utnyttet TV'en min til det fulle. Og i såfall føler i allefall jeg meg snytt Bradley.

Btw, dersom du kaller 360 for Xbox 1.5 helt seriøst, men dette endrer seg ved en endring av bildetilkoblingsmulighet tror jeg du har misforstått hva en ny konsoll bør inneha ;) Spillet du parodierer i din avatar er i allefall en av spillene som viser at Xbox360 i allefall kan tilby next-gen spill

Lenke til kommentar
Bradley: Kvifor skal nokon føle det? Det er da ikkje uvanleg at det kjem nyare versjonar av konsollane. Ein eventull HDMI port er kanskje ei litt større endring enn vanleg, men det har da ikkje så mykje å seie på spelopplevinga.

7650771[/snapback]

helt ærlig..

jeg hadde følt meg litt lett misbrukt av ms.

det er vel egentlig at HDMI er inkludert som svir mest

seff IMH(umble)O

Lenke til kommentar
Er det egentlig så stor forskjell på HDMI og VGA/Komponent? Tar jeg ikke feil er vel DVI tilsvarende HDMI i bildekvalitet, og jeg merker ikke akkurat stor forskjell på VGA og DVI kan jeg ærlig si. Blir jo en del mindre forstyrrelser osv... på bildet, men dersom det ikke har noe mer å si enn VGA vs DVI kan jeg ikke si at jeg har bruk for det uansett.

Dersom det faktisk er veldig stor forskjell... blir jeg irritert over at jeg må bytte boks for å få utnyttet TV'en min til det fulle. Og i såfall føler i allefall jeg meg snytt Bradley.

Btw, dersom du kaller 360 for Xbox 1.5 helt seriøst, men dette endrer seg ved en endring av bildetilkoblingsmulighet tror jeg du har misforstått hva en ny konsoll bør inneha  ;) Spillet du parodierer i din avatar er i allefall en av spillene som viser at Xbox360 i allefall kan tilby next-gen spill

7650788[/snapback]

nja, det var vel mer den "rushede" feelingen på boxen jeg sikta til...

du vet, høy feilprosent på HW, støyene vifte, manglende HDMI osv. :p

forhåpentligvis retter de nå på feilene og leverer en dugandes konsoll

lurer på hva de skal kalle denne greia her? :hmm:

xbox720 eller 1080? :!: :cry: :!:

ps.

jeg har veldig lyst på mass effect, bare så det er sagt

Endret av Bradley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

7650771[/snapback]

helt ærlig..

seff IMH(umble)O

7650806[/snapback]

Så i følge deg hadde det vært bedre om MS hadde sløyftet HDMI helt og aldri laget en X360 som støttet dette, slik at de med TV'er med HDMI aldri skal få gleden av best bilde og lyd?

Skjønner ikke hvorfor du bryr deg en gang, så vidt jeg har oppfattet sitter ikke du med en X360, og da er det vel helt likegyldg for deg hva som skjer med xbox..? Og om du planlegger å kjøpe en senere er vel dette bare godt nytt om du synes HDMI er viktig...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

7650771[/snapback]

helt ærlig..

seff IMH(umble)O

7650806[/snapback]

Så i følge deg hadde det vært bedre om MS hadde sløyftet HDMI helt og aldri laget en X360 som støttet dette, slik at de med TV'er med HDMI aldri skal få gleden av best bilde og lyd?

Skjønner ikke hvorfor du bryr deg en gang, så vidt jeg har oppfattet sitter ikke du med en X360, og da er det vel helt likegyldg for deg hva som skjer med xbox..?

7650956[/snapback]

ojda.. så mye fiendlighet :hmm:

det hadde jo vært mest lojalt mot sine eksisterende kunder å utelukke HDMI og bare revisere eksisterende HW..

personlig eier jeg ikke en 360 ennå, men jeg føler virkelig med de som skulle føle seg enveiskjørt her

forøvrig sant det du sier, bryr meg ikke sååå mye om 360, men følger med ;)

er iallefall ikke lykegyldig, ellers hadde jeg ikke giddet å lese tråden i det hele tatt, jeg mener GEEZ, bruk de små grå gutt

paece :w00t:

edit:

det store spørsmålet her er vel omfanget av enveiskjøringen ;) hehe

blir det integrert HDDVD-drev? *trommevirvel*

Endret av Bradley
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Om du synes innlegget mitt var fiendtlig tror jeg du skal jekke deg selv ned et par hakk, innlegget var overhode ikke ment som det, og jeg kan ikke se hva som blir oppfattet som fiendlig heller. Det var bare et par spørsmål for å forstå ditt standpunkt bedre. Du vet, selv om noen ikke er enig med deg, betyr ikke det at de er fiendtlige...

Selv ser jeg ikke forskjellen i dette og sony som lanserte pstwo slim. Når alt kommer til alt handler det kun om å presse mest penger ut av oss forbrukerne. Men om man følte seg lurt når pstwo kom, blir vel man ikke bedre av dette...

Lenke til kommentar
Hva menes med "65nm chip". Er det den "hemmelige" chipen det har vært snakk om? Hva er forskjellen på den og det som er inni i den originale 360'n?

Jeg er spent på støynivået til Zephyr.

7650339[/snapback]

Så sant de ikke forandrer på DVD-drevet, blir det vel det samme bråket når man spiller?

Uansett, dette tror jeg ikke på før MS sier noe offisielt.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar
Om du synes innlegget mitt var fiendtlig tror jeg du skal jekke deg selv ned et par hakk, innlegget var overhode ikke ment som det, og jeg kan ikke se hva som blir oppfattet som fiendlig heller. Det var bare et par spørsmål for å forstå ditt standpunkt bedre. Du vet, selv om noen ikke er enig med deg, betyr ikke det at de er fiendtlige...

Selv ser jeg ikke forskjellen i dette og sony som lanserte pstwo slim. Når alt kommer til alt handler det kun om å presse mest penger ut av oss forbrukerne. Men om man følte seg lurt når pstwo kom, blir vel man ikke bedre av dette...

7651154[/snapback]

forskjellen er at pstwo tok vekk en funksjon (HDD) istedenfor å legge til.

og at ps2 var mye lengre på markedet før de kom med slim ps2

tror det er snakk om 3-4 år men er ikke sikker

Endret av Bradley
Lenke til kommentar

7651154[/snapback]

forskjellen er at pstwo tok vekk en funksjon (HDD) istedenfor å legge til.

og at ps2 var mye lengre på markedet før de kom med en revisjon.

tror det er snakk om 3-4 år men er ikke sikker

7651191[/snapback]

Er enig at dette er litt tåpelig å legge til en HDMI port nå men vil da påstå det er verre å ta vekk en funksjon som er nødvendig i enkelte spill/div. som f.eks FFXI, FFVII: Dirge of Cerberus, PS2 Linux Kit, det er også et lang liste med PS2 spill som støttet HDD for å redusere ladetid. Det vil jeg si er verre enn å legge til noe nytt som ikke skader, man føler seg bare litt snytt for at man ikke fikk dette med en gang. Derimot er dette ikke uvanlig i det hele tatt, nesten alle konsoller blir revisert. Men få fjerner ting som er nødvendig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Legger merke til at på 3 sider er det kun to som føler seg snurt og misbrukt, men ingen av dem er eier av en X360... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...