Gå til innhold

XBOX 360 - codename Zephyr

Anbefalte innlegg

xbox_zephyr.jpg

Då er det vel spikra.

XBOX 360 kjem i ein ny SKU med HDMI.

Ever wonder why Microsoft hasn't released an HDMI cable for the Xbox 360, or whether the AV port was really capable of digital out? Well, here's your answer: we landed pictures of what appears to be the second Xbox 360 -- the Xbox 360 v2, if you will -- codenamed Zephyr. (The original Xbox 360, if you recall, was codenamed Xenon.) The long rumored about and awaited update to the console won't just feature a new, cooler 65nm processor, it's also finally added an HDMI port for full digital 1080p pleasure, as well as a 120GB drive, just what the doctor ordered. The 120GB drive may or may not come bundled with the kit, we don't yet know, just as we also don't yet know how much a Zephyr 360 is going to run (we imagine it'll go for the same price as currently so they can keep up a little on their expanding margin). But our very kind Xbox insider seemed happy to let us know we'd be able to get them "soon."
Flott! 120gb disk òg :)

Beklagar folkens!

Eg gløymte å legge til kjelda!

http://www.engadget.com/2007/01/05/the-sec...odename-zephyr/

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går garantert an å kjøpe den harddisken separat også. Siden den kommer med HDMI skal jeg vurdere å skaffe den nye hvis det kommer et tilbud hvor jeg kan bytte inn min gamle eller noe, mot en liten penge. Min nåværende 360 har begynt å bråke helt sinnsykt. Var ikke noe problem før, men nå høres den ut som et helikopter.

Så kanskje, kanskje denne skaffes.

Lenke til kommentar
hva er hdmi egentlig?

er det en forbedret versjon av component på en måte?

og er noe poeng for meg og kjøpe den? har ikke HDMI utgang på tv'en

7649565[/snapback]

Ja, det kan man si. Med HDMI går både bilde & lyd gjennom èn kabel. Dette er visst kabelen som skal gi best bildet & lyd, etter som jeg har forstått. Er ikke nødvendig for deg å kjøpe den versjonen med HDMI om du ikke har noen inngang for den i TV'en, men du får jo muligens med en større harddisk på denne versjonen da.

Lenke til kommentar
hva er hdmi egentlig?

er det en forbedret versjon av component på en måte?

og er noe poeng for meg og kjøpe den? har ikke HDMI utgang på tv'en

7649565[/snapback]

Ja, det kan man si. Med HDMI går både bilde & lyd gjennom èn kabel. Dette er visst kabelen som skal gi best bildet & lyd, etter som jeg har forstått. Er ikke nødvendig for deg å kjøpe den versjonen med HDMI om du ikke har noen inngang for den i TV'en, men du får jo muligens med en større harddisk på denne versjonen da.

7649613[/snapback]

håper man får kjøpt den HDD'en utemon :)

men hvis hardwared blir bedre, så kjøper jeg den :)

Lenke til kommentar
Så dei som har den forrige x boxen må kjøpe ein ny boks for å få HDMI?

Surt, spør du meg.

7649271[/snapback]

Heldigvis spør ingen deg. Det gjer meg ingen verdas ting at XBOX 360 evolusjonerar seg sjølv litt.

sammen om dem setter i ny HDD, den kan du jo oppgradere selv! men den nye CPU'n, vil det si at noen spill ikke vil være mulig å kjøre på xbox360 v1?

7649562[/snapback]

Nei, det er jo samme CPU, samme arkitektur. Berre litt anna måte å produsere den på, slik at den lagar mindre varme. Og difor treng mindre kjøling. Den blir ikkje noko betre sett ifrå eit spel perspektiv.

Eg kjem og til å vurdere å bytte inn den gamle, når 120GB hdd kjem, og HDMI er jo berre moro. Mindre ledningar ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...