Martin A. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Heihei. Min far har gått i innkjøp av en bærbar maskin, og en stor ekstern disk. I går flyttet han over alt han hadde av bilder på den stasjonære, over på den eksterne. Det ble da ganske mange tusen filer. Men når han skulle flytte det fra den stasjonære over på den bærbare ble han møtt av en feilmelding etter å ha flyttet noe. Nøyaktig hva den var vet jeg ikke, men noe ala "Finner ikke bane til filen", og klikker han "ok" stopper overføringen. Da vet han ikke hvor langt i overføringen han var kommet, og å dobbeltsjekke alle mapper for manglende filer kan jo ta tid. Er dette en kjent feil som er rett å fikse, eller finnes det er program som lar deg speile den eksterne disken inn på en spesifikk plass på den bærbare? Som da sjekker om filer mangler, og flytter over det manglende. -Martin Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det du leter etter er et program som kan synkronisere to mapper. Det programmet jeg foretrekker er TreeComp. Det har et veldig enkelt brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vel, jeg bruker noe lignende. SyncToy (http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/prophoto/synctoy.mspx) funker veldig bra, og har et litt enklere brukergrensesnitt enn Treecomp etter hva jeg kan se av bildet til geir_hk =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå