genetex Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Heisann. Hadde det vert mulig å ha en eller annen plass på gamer.no framside å ha en coundown til når The Burning Crusade exp. packen til World of Warcraft kommer ut? Fks. 03.22.30.45 (dag.timer.minutt.sekund) Og kanskje ett bilde av illidan ved siden av, og tekst under som sier "Are you prepared?" (Eller hvordan man skriver det er ordet) eller en lignende tekst? World Of Warcraft er tross alt ganske sikkert det spillet som flest brukere på gamer.no spiller Men jeg vet ikke hvordan det er om det er lov for dere å "gjøre som dere vil" etc. eller om det er bare reklame som kan vere på forsiden? Isåfall kan dere jo droppe de spørreundersøkelsene som er på venstresiden de 2 neste ukene og ha noe slikt som jeg sa? Jaja vi får se hva dere sier til godt Endret 5. januar 2007 av genetex Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du tror Gamer.no vil gjøre dette? Neppe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Blir slitsomt med nedtellinger hver gang en ny stortittel skal lanseres. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg vil si TBC er en god del mer enn bare en stortittel. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 jeg har i hvert fall ingen interesse av det spillet Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis vi skal ha nedtelling til ett spill, må vi også ha nedtelling til alle andre spill, for å ikke forskjellsbehandle noen. Det er alltid noen som gleder seg til et eller annet. Og det har vi dessverre ikke mulighet til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå