FSOL Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Brukte i w98 audio catalyst for å rippe cd'er, men det fungerer ikke i windows xp. Trenger jeg en ny aspi driver? Noen som har en link? Hvilke(t) program(mer) bruker dere for å rippe og lage mp3? Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 jeg bruker samme program som deg i XP, funker som bare det, men jeg bruker aspi drivere. men husker ikke adressa. du kan sende meg en mail så skal vi fikse det!! [email protected] Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 windows media player i xp,last ned bonus pack,da har du alt du trenger Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 bruker noe som heter cdcopy. supert program med kjempekvalitet på ripping. http://www.cdcopy.sk Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 Nå funker det, fant aspi driverne på tweakxp.com Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Prøvde cdcopy programmet, men jeg får ikke kontakt med cddb basen, vet noen hvordan jeg kan løse dette? lurer også på en annen ting angående audio catalyst. hvis programmed sier copied ok, er da mp3 fila helt god selv om man har mange "possible speed problems" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå