Joachim_F Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Takket være britiske PC Zone har vi fått enda litt konkret informasjon om Oblivion-ekspansjonen Shivering Isles. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Haha, jeg ventet spesielt på denne: "Bethesda satser på at ekspansjonen vil ta cirka 30 timer å spille gjennom." Når utgivere som Bethesda og EA kommer med sånne tidsberegninger, vet man alltid at man skal dele tallet på 5, så får man den rette spilletiden. ^^ Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 sier noe, de har iallefall regnet med at man ikke bruker fast travel. det er helt sikkert.. Uansett blir det spennende å se om det faktisk klarer å få noe ut av dette. personlig syns jeg ikke at et sånt spill skal lokke med humor, men det kan være at de har klart å få en god historie morsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om du gjør det godt, hintes det til at du kanskje kan ta over stillingen hans. Hvis du kan ta over stillingen hans, blir du ikke Daedra Prince, da? Kanskje en senere ekspansjonspakke gir deg mulighet til å bli en av the Nine Divines? Og denne ekspansjonen kommer vel ikke til 360, heller? Urettferdig for oss xbox-spillere... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om man blir en av the Nine Divines, skulle det vel i teorien bli the Ten Divines, eller hur? Og at ekspansjonen kommer til både X360 og PS3 er jeg så godt som 100% sikker på. Bethesda er nok litt for glad i pengene dine til at de stenger ute 50% av markedet sitt Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Var endel humor i Morowind og Oblivion også, men det høres ut som de øker satsingen på humordelen ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Om man blir en av the Nine Divines, skulle det vel i teorien bli the Ten Divines, eller hur? Og at ekspansjonen kommer til både X360 og PS3 er jeg så godt som 100% sikker på. Bethesda er nok litt for glad i pengene dine til at de stenger ute 50% av markedet sitt 7663407[/snapback] Ja, bra at de er glade i pengene mine! Og det jeg mente med å bli en av the Nine Divines var om du kunne bytte stilling med en av de! Hadde vært kult da... Få sitt eget Shrine og saker! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Og denne ekspansjonen kommer vel ikke til 360, heller? Urettferdig for oss xbox-spillere... Ikke denne heller? Alt av offisielle ting har kommet og vil komme på xbox så skjønner ikke hva du syter over... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg trodde ikke at Knights of the Nine kom til 360, men etter litt "heavy research" fant jeg ut at det det har det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg trodde ikke at Knights of the Nine kom til 360, men etter litt "heavy research" fant jeg ut at det det har det! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen som vet hvor mange MS-points den vil koste? Hvorfor kan ingen gi ut ting på disc lenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg