Epilog1 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei jeg lurte på om det er noen som har erfaring med Fujitsu Siemens Amilo Pro V3205, og kan fortelle meg om viften på den ofte går på, og hvorvidt den bråker mye.. Kommer til å bruke den i studie så derfor er dette litt sentralt.. Ellers lurer jeg på om jeg vil ha problemer med f.eks å kjøre generals eller cs på denne pcen, eller er skjermkortet godt nok til såpass gamle spill?? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Viften på min går nesten aldri i Office. Ved åpning av flere nettsider med tung java og kjøring av film kan den komme på i 10-15 sek, med ett par minutters mellomrom. Hørbart men ikke mye bråk. Litt mindre enn lesing av dvd-plate. Noen har rapportert at den går oftere hos dem. Ved spilling går den konstant, men dette er ikke noe å spille på. Jeg spiller litt Starcraft, IL-2 og TrackmaniaNations på den, og det går akkurat. Ikke testet de du nevner.. Tastaturet bråker mer enn min gamle Armada, men jeg skriver hardt og fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå