Exentler Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) denne har bare 2mb minnne , men les her og legg inn micro versjonen av DD-WRT DD-WRT micro versjon sjekk opp hvilken versjon du har for sikketsskyld (er ikke helt sikker om din har support for dd-wrt) How to install viktig at du leser http://dd-wrt.com Endret 6. januar 2007 av Exentler Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Oki, takk, skal se på det imorgen, må gjøre det hos naboen der routeren står. Kan man oppdatere accesspoint også? Har et accesspoint her hos meg, så skulle kanskje økt styrken på den også? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 ja dd-wrt kan du stille på alt Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Oki. Så når jeg skal legge det inn, så kobler jeg pcen til accesspointet med kabel, kobler meg så inn via web guri, (//192.168.2.3) Ipen dens. Så velger jeg Administration - Firmware Upgrade Så laster jeg inn filen, sånn som jeg forsto så er det filen som heter "dd-wrt.vxx-micro_generic" ? Jeg har lastet ned den som ble linket til her, heter "dd-wrt.v23_micro_generic". Skal jeg laste inn den filen? Versionen min av accesspointet er 3.05. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Oki. Så når jeg skal legge det inn, så kobler jeg pcen til accesspointet med kabel, kobler meg så inn via web guri, (//192.168.2.3) Ipen dens. Så velger jeg Administration - Firmware Upgrade Så laster jeg inn filen, sånn som jeg forsto så er det filen som heter "dd-wrt.vxx-micro_generic" ? Jeg har lastet ned den som ble linket til her, heter "dd-wrt.v23_micro_generic". Skal jeg laste inn den filen? Versionen min av accesspointet er 3.05. 7660280[/snapback] ja gå ditt og følg faqen jeg linket til og legg inn micro Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 oki:) Skal gjøre det nå, problemet er bare at hvis noe går galt så er jeg nettløs Etter at jeg har innstallert oppgraderingen så skal jeg bare resette a.pointet en gang til så er alt i orden? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 jepp, men obs.. husk at den endrer bruker og passordet på routeren etter flash. (men det vet du da du sikkert har lest notes.txt filen) Lenke til kommentar
nifty Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) *slettet* , beklager... Endret 7. januar 2007 av nifty Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) brukernavn blir : root og passord admin eller omvendt husker ikke men når du har flashet den blir du nettløs da må du logge deg inn på routern og tykke på setup der fyller du inn bruker navn og passord på feks telenor eller hvis du har router modem foran kan du bare ta på dchp lykke til Endret 7. januar 2007 av Exentler Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Ja men skal begynne med å flashe accesspointet først, ikke routeren. Internettet mitt er slikt: Modem - Router --- Accesspoint --- Laptop. Så er mellom Routeren og accesspointet internett går tregest, og ikke så alt for bra mellom Accesspointet og Laptopen heller, så tenkte jeg skulle øke sendestyrken på Accesspointet litt. Eneste innstillingene jeg har gjort i A.pointet er å legge inn mac adressen til Routeren og Ip, så der er ikke så mye innstillinger, men i routeren har jeg gjort MYE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå