Kverkulf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skulle hatt en greit program for og ta opp fra platespiller til PC. Helst et man kan laste ned gratis har prøvd Mixcraft, All Sound Recorder var bare tull med disse Fyr Løs! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har du fått koblet platespilleren din til PC-en? Og du vil bare ta opp alt som kommer på audioinngangen? Hva med audacity? Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Har du fått koblet platespilleren din til PC-en? Og du vil bare ta opp alt som kommer på audioinngangen? Hva med audacity? 7649017[/snapback] Helt rikig, har klart og tatt opp med det ene programmet (mixcaft) men sangene lagres slik at jeg ikke kan dra de inn i Itunes. Sangene jeg tar opp må altså kunne spilles av i Itunes og Windows Media Player Dette må være mulig. Endret 5. januar 2007 av Kverkulf Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvilket format lagres de i? Du er nok ute etter å lagre de i MP3 (selv om FLAC ville vært betydelig mye bedre). Lenke til kommentar
eyvindeb Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis du laster ned audacity og MPEG-encoder? Bare ta opp med audacity og coneverter med mpeg-encoder? Jeg har lagt ut begge filene hos itpro. MPEG Encoder Audacity Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg bruker kun Audiograbber når jeg tar opp fra LP til pc. Fungerer meget bra og er gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå