dude80 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har til nå brukt avg, men den free-edition har ikke spyware, dessuten så har ikke vista lagt merke til at jeg har avg installert, så jeg får bare advarsler om at systemet er sårbart. Hva anbefaler dere av antivirus og spyware til vista? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Antivirus anbefaler jeg NOD32. Koster penger da. Vista har innebygget anti-spyware Er bare å bruke AVG, du trenger ikke spywarefjerner. Windows Defender heter anti-spywaren til Microsoft. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Litt OT, men følger Windows Defender med Vista? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Norman har kommet med antivirus program for Vista. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Litt OT, men følger Windows Defender med Vista? 7648844[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Norman har kommet med antivirus program for Vista. 7649868[/snapback] Eneste problemet da er at Norman suger rumpe. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nja. Greit nok. Internet Security og Anti-Virus for hjemmebrukerene suger balle. Men bedriftsversjonene er faktisk gode =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå