Wishb0ne Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så skal jeg ha meg en gaming skjerm Den skal være 19" ikke wide-screen ikke noe særlig over 2,5k i pris de jeg vurderer nå er: Billige: BenQ 91G+ L1952S-SF Litt dyrere: BenQ 93GX Viewsonic vx922 Om det er noen andre bedre skjermer i samme pris klasse må dere gjerne komme med de og Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har denne og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
arr1000 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei Har nettopp fått BenQ 93GX. Er delvis fornøyd. Skjermen har dårlig vertikal innsynsvinkel. Skjermen er meget rask, ikke antydning til etterslep i spill. Video avspilling blir litt "muddy" synes jeg. Har en ViewSonic VA902 på jobben den har bedre bilde, men den er ikke testet med spilling. Er usikker om jeg skal bytte den til Samsung 940BF eller 931C. Noen som har erfaringer med disse skjermene? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Nec MultiSync LCD195VXM+! Har 2 stk. av denne. Kjøpte først en, den imponerte meg sånn at jeg bestilte til den andre PCen også Endret 5. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Denne er bedre, vil jeg si: https://prisguiden.no/product.php?productId=50305 En knallgod pris på en god skjerm. Veldig mye for pengene. Mye bedre oppløsning også. Men er du mot widescreen er den jo ikke ett alternativ. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Denne er bedre, vil jeg si:https://prisguiden.no/product.php?productId=50305 En knallgod pris på en god skjerm. Veldig mye for pengene. Mye bedre oppløsning også. Men er du mot widescreen er den jo ikke ett alternativ. 7650877[/snapback] jeg bestilte skjermen i går, hørt sykt mye positivt om den, jeg betalte 2517 kr med frakt fra computercity ;P men om du absolutt ikke vill ha ws så er det kanskje ikke noe spesielt å satse på, jeg har ikke hatt widescreen før så jeg håper det blir en positiv overaskelse, kan legge inn en post når jeg får skjermen til uka(tviler på at jeg får den i morra) Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Widescreen er ikke et alternativ så trenger vi ikke å skrive mer om her, ikke prøv å overbevis meg om at det er bedre heller takk Ingen som har noe å si om de forslagene jeg kom med ? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har denne og er veldig fornøyd 7650092[/snapback] Noen som vet hvordan samsungen er i forhold til viewsonic'n jeg posta i startposten ? Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har nå funnet en digg 20" også men blir over 1k dyrere enn viewsonicen jeg posta :S blir en av de to Endret 6. januar 2007 av Wishb0ne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå