soltun Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei! Vi er en familie på 4, der eldste barn er 17 år. Vi skal dra i juli og være borte 14 - 20 dager. Turen skal være både en opplevelses ferie og en badeferie, en kombinasjon. Vi har tenkt på reisemål som Thailand, Afrika, Karibien, Mexico og Florida. Noen som har tips til hvor det er mest solsikkert og hvor du får mest for pengene? MVH Robert. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jøss, jeg hadde tenkt å lage en lik tråd! Hadde tenkt noe ala Vietnam, Cuba, Dominikanske republikk, Bali, Brasil eller Malaysia selv. Kan anbefale en tur til Thailand der du kansje kan svippe innom Kuala Lumpur/ Singapor for litt billig shopping Mye spennende å se/ gjøre i Thailand, men hvis du/ dere misliker haugevis med turister vet jeg ikke om det er noe for dere. Hadde ihvertfall en kjempeferie selv der når jeg var like gammel som ditt eldste barn Lenke til kommentar
excellent Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Thailand er en utrolig deilig plass for ferie.. Digger Bangkok, selv om ikke dette akkurat er noen badeby Lenke til kommentar
wailer Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dominikanske republikk anbefaler jeg veldig. Når jeg var der for noen år siden var jeg blandt annet på. hvalsafari, tur til lokal befolkningen, svømming/klatring opp 16små fosser i et fjell. (hvert en del der i fra på travel) en en del historie der etter colmbus var der for lenge siden. Vi var på en fabriken der de lager Rom. Pga noen land ikke handler fra Cuba blir cubanske sigarer ofte laga på dominikanske republik. Tommy Hilfiger , levis har fabrikker der så får kjøpt bilig. veldig frodig land, regner vær natt ,men ved kl 6 om morgen har alt tørka opp. lokal befolkningen er veldig koselig og hjelpsomme, de på markeda var ikke like massete som de i Tyrika. Er ikke så veldig mye turister der enda, i løpet av den månden vi var der møtte vi på 2 andre Norske, Er mest fra canada (veldig koselig folk) og Usa. Vi bodde på et leilighets hotell gjennom RCI uta for Puerto Plata. stranda lå ca 200m fra, km på km med hvit strand, vi kunne gå i over 1time uten å møtte andre folk.. Beste maten jeg har spist noen gang er i den domenikanske rep. jeg har hvert i Thailand og, og må anbefale Domenikanske rep mye mere pga ikke så mye turister Lenke til kommentar
CitruZ_ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Beste stedet må være i nord brasil, feks natal,recife eller fortaleza.. der er det fortsatt trygt,billig og hyggelige brasser.. Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes India virker som et veldig bra og billig sted, hverfall noen av de smaayene utafor sor kysten. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Vet ikke om dere har bestemt dere ang. ferievalg - men dersom dere vil besøke flere destinasjoner har Star Alliance (alliansen der bl.a. Lufthansa, Singapore Airlines og SAS er medlemmer av) en gunstig RoundTheWorld billett som har en egen "booking fare" eller takstklasse om du vil. For å kunne kjøpe en STARRTW (som det heter så fint) billett må reisen innfri en del krav, bl.a. til antall kontinent og min. stop-overs. Si gjerne i fra dersom noen er interessert i å høre mer - en slik reise blir forresten ca. 50-70% billigere enn om man hadde booket hvert segment (hver strekning) for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå