tommy_89 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Heisann Skal til å montere en Intel E6600 i morgen, og har aldri montert en CPU før. Lurer på om noen kunne gitt meg litt tips, eller står alt jeg trenger i bruksanvisningen? Forresten, jeg lurer på om det er nødvendig å fjerne rammen som holder CPUen for å oppnå best mulig temps? Er snakk om Asus P5B hovedkort - Tommy Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du trenger ikke fjerne rammen og det er litt risikabelt for HK Alt du trenger å vite står både i manuel til HK og den lappen som følger med CPU så det burdte gå ganske greit og den passer bare en vei så feil kan du ikke sette den Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ok, takker for svar Sitter og leser i manualene nå, og det ser jo ganske enkelt ut Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så lenge du ikke kjenner deg igjen her: » skal det nok gå bra Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hva heter det programmet der, evt hvilken episode, kunne tekt meg å sett det.. :!: Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Husker ikke episode men tror det hete skjønheten og udyre eller skjønheten og nerden eller noe sånt husker ikke helt er nemlig en stund siden den gikk Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så lenge du ikke kjenner deg igjen her:» skal det nok gå bra 7650807[/snapback] hahahahah, herregud for ei kjerring. Ikke rart hun ikke fikk det til så sta som hun var. Synes han forklarte det bra, men hun avbrøt hele tiden. haha, utrolig bra klipp. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det var de som tapte i konkuransen også og det værste var at han også måtte ut begrunna hun ikke klarte det !! Og hu beskylde han etterpå for tapet Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 og på toppen av det hele kaller hun skjermen for pc. Selv om han som driver med data sier at det ikke er det, så vil hun likevel ikke høre. :!: :!: hahaha Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Så lenge du ikke kjenner deg igjen her:» skal det nok gå bra 7650807[/snapback] Hahaha, den der er så genial! Den kjerringa er blond til tusen :!: Jeg er nok stikk motsatt av hu der ^^ Endret 6. januar 2007 av tommy_89 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Da var jeg ferdig, sensorene viser 30 grader på boxed kjøler Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Da var jeg ferdig, sensorene viser 30 grader på boxed kjøler 7660045[/snapback] Gratulerer Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 fint du ikke ville ha cpu'n in i skjermen som hu dama på youtube Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så lenge du ikke kjenner deg igjen her:» skal det nok gå bra 7650807[/snapback] det her .. det var inni H******* dumt! Fy **** går ikke an å vere dummere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå