Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) nå som TV2 Nøttene er over har jeg en liten klage og komme med. ikke bare er oppgavene så altfor lette(broren min på 5 år får de til) men nå var ikke Esben Ecbo med engang! han var den eneste grunnen til og se på programmet! den nye fyren av bare en teit etterligning av Esben. de første sesongene av TV2 Nøttene var bra, litt vanskligere oppgaver og bare Kristian og Ecbo, det var morsomt. men dette var bare patetisk. Endret 2. april 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Er jo det som er meninga med sånne programmer da, jo flere som greier spørsmålene. Jo flere ringer inn og mer penger i kassa til TV2. Endret 5. januar 2007 av DennisV Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ikke bare er oppgavene så altfor lette(broren min på 5 år får de til) 7648220[/snapback] Bedre det enn "Hva het Frankrikes første jettog.. Hehe, nei, vi tenker selvsagt ikke på "Varnabelle", men det er ikke så langt unna".. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 At oppgavene er lette syns jeg ikke gjør noe. Det er bare gøy. Men nedtur at Eckbo ikke hadde noen av karakterene sine med denne gangen, men kun var produsent. Høydepunktet er selvsagt Bertil. Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så klart er det slik; Alle sms-telefon konkuranser er lette, fordi det skal være fler som ringer/sender inn. Ofte noen lette inngangspørsmål, så noen vanskligere etterpå. Eller bare et spørsmål, og noen som trekker ut en heldig vinner på dette. Når det ofte koster 5-10kr pr melding du sender til en slik konkuranse, blir det fort penger på. Ren strategisk måte og få penger på. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ja Bertil var morsom. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Enig i at Bertil er den morsomste og at programmet tapte seg uten Eckbo, men at oppgaven er for enkle? Det er jo hele meningen sammenlign Kristian Ødegård med han NRK nøttefyren og se hvor stor parodi hele programmet er. Måten de beveger hendene på osv... Elsker kommentaren: "hvis du er heldig, kan du vinne en relativt tøff nøtteskjorte" Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Alle sms-telefon konkuranser er lette, fordi det skal være fler som ringer/sender inn. Ofte noen lette inngangspørsmål, så noen vanskligere etterpå. Eller bare et spørsmål, og noen som trekker ut en heldig vinner på dette. I tillegg passer disse tullete spørsmålene inn i den ellers så tullete stilen til programmet Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 De 2 første sesongene var best, da var det kun Espen Eckbo i sketsjene og Kristian Ødegård som satt i "studio". Etterhvert hadde Espen Eckbo kun en "dobbeloppgave" som en kjent eller ukjent figur eller en enkelt oppgave som Asbjørn. Nå er ikke Espen Eckbo med lenger og det synes jeg er veldig beklagelig for serien, det var tross alt han som var med å bygge den opp, følger fortsat med, men ler ikke mye lenger mer. Untaket må være Bertil. Hvis jeg kunne velge skulle nøttene blitt presentert av Kristian Ødegård som alltid. Bertil skulle hatt en oppgave og Espen Eckbo skulle tatt seg av resten Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg bumper denne tråden i fusterasjon over at Esben Ecbo fortsatt ikke var og se. Kan de ikke sjønne at det blir ikke noe TV2 Nøtter uten Ecbo!? Det føles bare ikke riktig. Jeg greier ikke og le av det lengere. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Espen Eckbo er ikke med i TV2 Nøttene lenger. Han har blitt pappa og har andre ting han holder på med. Aksepter det. Endret 2. april 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
starks Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 en parodi er sjelden like morsom år etter år uansett da, eckbo eller ikke.. er liksom litt oppbrukt nå føler jeg.. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 De som liker bertil bør søke på den originale "Fråga bertil" på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=-8bHv_MMdho Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Liker bare og se på bertil jeg... Go bertil, go bertil, go bertil..... Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Jepps over og ut med espen foreløpig, kan jo kose deg med "det beste av espen eckbo 1996-2006". Det gjør i hvert fall jeg Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Poenget er jo at oppgavene er alt for lette... syns programmet greier seg fint uten eckbo, bertil er morsom han Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Påskenøttene er jo ferdig nå, null stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå