Gå til innhold

TV2 Nøttene klage

Anbefalte innlegg

nå som TV2 Nøttene er over har jeg en liten klage og komme med. ikke bare er oppgavene så altfor lette(broren min på 5 år får de til) men nå var ikke Esben Ecbo med engang! han var den eneste grunnen til og se på programmet! den nye fyren av bare en teit etterligning av Esben. de første sesongene av TV2 Nøttene var bra, litt vanskligere oppgaver og bare Kristian og Ecbo, det var morsomt. men dette var bare patetisk.

Endret av Exclusive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så klart er det slik;

Alle sms-telefon konkuranser er lette, fordi det skal være fler som ringer/sender inn. Ofte noen lette inngangspørsmål, så noen vanskligere etterpå. Eller bare et spørsmål, og noen som trekker ut en heldig vinner på dette.

Når det ofte koster 5-10kr pr melding du sender til en slik konkuranse, blir det fort penger på. Ren strategisk måte og få penger på.

Lenke til kommentar

Enig i at Bertil er den morsomste og at programmet tapte seg uten Eckbo, men at oppgaven er for enkle? Det er jo hele meningen :p sammenlign Kristian Ødegård med han NRK nøttefyren og se hvor stor parodi hele programmet er. Måten de beveger hendene på osv... Elsker kommentaren: "hvis du er heldig, kan du vinne en relativt tøff nøtteskjorte" :p

Lenke til kommentar
Alle sms-telefon konkuranser er lette, fordi det skal være fler som ringer/sender inn. Ofte noen lette inngangspørsmål, så noen vanskligere etterpå. Eller bare et spørsmål, og noen som trekker ut en heldig vinner på dette.

I tillegg passer disse tullete spørsmålene inn i den ellers så tullete stilen til programmet ;)

Lenke til kommentar

De 2 første sesongene var best, da var det kun Espen Eckbo i sketsjene og Kristian Ødegård som satt i "studio". Etterhvert hadde Espen Eckbo kun en "dobbeloppgave" som en kjent eller ukjent figur eller en enkelt oppgave som Asbjørn.

Nå er ikke Espen Eckbo med lenger og det synes jeg er veldig beklagelig for serien, det var tross alt han som var med å bygge den opp, følger fortsat med, men ler ikke mye lenger mer. Untaket må være Bertil.

Hvis jeg kunne velge skulle nøttene blitt presentert av Kristian Ødegård som alltid. Bertil skulle hatt en oppgave og Espen Eckbo skulle tatt seg av resten :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...