DNA Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jenter skal ha litt muskler (ikke for mye), ha litt fett på kroppen men ikke for mye og en liten sprett rumpe Hold deg innenfor normalgrensen på BMI(Body Mass Index) skalaen. Bedre med litt over enn litt under. 7648889[/snapback] BMI er et dårlig system synes jeg, ifølge BMI er jeg nesten overvektig Endret 7. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Små sprettrumper? Det er for gutter. Nei, de må være litt store. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 BMI passer tålig greit. Symetri og former er viktig for at både gutte og jente kropper skal se bra ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 VELDIG bra kropp i mine øyne: 7653557[/snapback] Hun der så jo bare direkte anorektisk ut. Null pupper, null hofter, null lår. Ser ut som en forvokst 12 åring. Stakkars damer hvis det er sånn dere vil se ut Enig, synest ikkje ho var noko attraktiv, araziel sine eksempler derimot var flotte. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Små sprettrumper? Det er for gutter. Nei, de må være litt store. 7666797[/snapback] Helt enig, skal ikke se ut som du puler en gutt heller når du kjører dama bakfra Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Uff, ikke rart jenter får kroppfikseringer som dere snakker her. "Hvem vil vel ha en jente som ser sånn og sånn ut, det er ekkelt med jenter som ser sånn ut , en jente SKAL ha det og det.. blabla bla." Man er født slik man er født! Jeg kan jo ingenting for at jeg ikke har bred ræv og hofter eller store lår, eller hard mage. Det kan ikke jeg gjøre noe med. Har selv fått hørt det: " du er ikke akkurat noe jennifer lopez, du får vel problemer med å få unger, du har pubertets pupper" bla bla bla.. og det gjør meg ikke akkurat høy på pæra. Heldigvis er jeg ikke en av de skjøre som tar meg veldig nær av slikt, men jeg kan ikke noe for å bli noe amper når jeg leser noen kommentarer. Er sikkert endel jenter som leser og vil få dårligere selvbilde. Har også en følelse at det er mest unge overhormonelle gutter som svarer her. men men. Altså helt greit at man sier hva man liker og foretrekker(siden det er hva tråden handler om) , men trenger man å si at jenter skal være sånn, hvis ikke blir det ekkelt osv? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bare å ta seg et par turer på Burger King da Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 De fleste her sier jo at de vil ha naturlig jenter.. ikke tynne og harde. Før og etter Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 er som dem sier, alt var mye bedre før Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 http://tinypic.com/ibmbk9.jpg7667979[/snapback] "Før", helst. http://tinypic.com/ibmbo9.jpg 7667979[/snapback] "Etter" takk. *slikke på* Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ville valgt før hvis jeg hadde valget, men det blir vel uansett bare ønsketenking Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Før på begge. Herrgud kanskje enkelte tynne jenter ser bra ut i bukser og klær, men når du får av dem klærne er plutselig alt vekke. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Før på begge. Herrgud kanskje enkelte tynne jenter ser bra ut i bukser og klær, men når du får av dem klærne er plutselig alt vekke. 7668177[/snapback] Hør hør! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Bare å ta seg et par turer på Burger King da 7667863[/snapback] Ikke for alle. Enkelte kan stappe i seg uten å legge på seg særlig. Folk har forskjellige gener, ikke alle kan få den rumpa du synes jenter MÅ ha. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Bare å ta seg et par turer på Burger King da 7667863[/snapback] Nå må du ikke gjøre alle de små, søte jentene våre til sisters med svære bakpartier. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 @Juliess. Begge to var perfekte før.. No såg dei berre "stygge" ut Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det som teller (i underbevisstheten) er midje/hofte-målet altså timeglassformen, mens trenden går mer i rettning slank. Tipper det er de som synes dama nedenfor er litt feit (jeg er ikke en av de): Endret 8. januar 2007 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ho var ikkje mykje feit! Perfekt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hun var ikke mye feit, men ikke min type. Det kan godt være at instinktene våre går etter sånne hofter, men jeg både tenker og unngår bevisst sånne hofter. Det har ingenting med å være feit å gjøre og jeg hadde ikke bedt henne slanke seg (slik noen ber tynne jenter legge på seg), fordi hun kler sin kroppsbygning best ved den vekten. Hun hadde neppe sett bra ut hvis hun slanket seg, på samme måte som naturlige tynne mennesker hadde sett feit ut hvis de hadde like mye kjøtt som henne. Lenke til kommentar
djupvannselg Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 De bildene var jo skrekkelige, jeg kan ikke skjønne at noen kan like sånne ting. Jeg personlig liker at jenta skal ha noe å ta i, liker liksom å kunne holde rundt jenta uten å være redd for å skade henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg