Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Jenter skal ha litt muskler (ikke for mye), ha litt fett på kroppen men ikke for mye og en liten sprett rumpe :love:

Hold deg innenfor normalgrensen på BMI(Body Mass Index) skalaen. Bedre med litt over enn litt under.

7648889[/snapback]

BMI er et dårlig system synes jeg, ifølge BMI er jeg nesten overvektig :ermm:

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
VELDIG bra kropp i mine øyne:

real-girls-27934.jpg

7653557[/snapback]

Hun der så jo bare direkte anorektisk ut. Null pupper, null hofter, null lår. Ser ut som en forvokst 12 åring. Stakkars damer hvis det er sånn dere vil se ut :no:

Enig, synest ikkje ho var noko attraktiv, araziel sine eksempler derimot var flotte.

Lenke til kommentar

Uff, ikke rart jenter får kroppfikseringer som dere snakker her. "Hvem vil vel ha en jente som ser sånn og sånn ut, det er ekkelt med jenter som ser sånn ut , en jente SKAL ha det og det.. blabla bla." Man er født slik man er født!

Jeg kan jo ingenting for at jeg ikke har bred ræv og hofter eller store lår, eller hard mage. Det kan ikke jeg gjøre noe med. Har selv fått hørt det: " du er ikke akkurat noe jennifer lopez, du får vel problemer med å få unger, du har pubertets pupper" bla bla bla.. og det gjør meg ikke akkurat høy på pæra. :nei:

Heldigvis er jeg ikke en av de skjøre som tar meg veldig nær av slikt, men jeg kan ikke noe for å bli noe amper når jeg leser noen kommentarer. Er sikkert endel jenter som leser og vil få dårligere selvbilde. Har også en følelse at det er mest unge overhormonelle gutter som svarer her. :hrm: men men.

Altså helt greit at man sier hva man liker og foretrekker(siden det er hva tråden handler om) , men trenger man å si at jenter skal være sånn, hvis ikke blir det ekkelt osv?

Lenke til kommentar

Hun var ikke mye feit, men ikke min type. Det kan godt være at instinktene våre går etter sånne hofter, men jeg både tenker og unngår bevisst sånne hofter. Det har ingenting med å være feit å gjøre og jeg hadde ikke bedt henne slanke seg (slik noen ber tynne jenter legge på seg), fordi hun kler sin kroppsbygning best ved den vekten. Hun hadde neppe sett bra ut hvis hun slanket seg, på samme måte som naturlige tynne mennesker hadde sett feit ut hvis de hadde like mye kjøtt som henne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...