Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Nei, huff. Dette er jentekropp. En tynn jentekropp. Dere her på forumet er ikke jenter lenger, men voksne kvinner, og da er det andre kroppsidealer som gjelder.

7659207[/snapback]

For det har du bestemt?

Trenger ikke ese ut selv om man har blitt en "voksen kvinne" som du kaller det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, huff. Dette er jentekropp. En tynn jentekropp. Dere her på forumet er ikke jenter lenger, men voksne kvinner, og da er det andre kroppsidealer som gjelder.

7659207[/snapback]

For det har du bestemt?

Trenger ikke ese ut selv om man har blitt en "voksen kvinne" som du kaller det.

7659222[/snapback]

Nei for det mener jeg. Og den som vil se ut som et pre-pubertalt jentebarn må bare gjøre det, for min del. Jeg mener bare at det ikke er pent overhodet. Det er min mening.

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
Det er jo ikke noe problem med noe større, bare det ikke blir for stort. Rihanna er jo ikke i nærheten av feit.

7659012[/snapback]

Forskjell på stor og feit. Feit er uaktuelt.

7659343[/snapback]

Slutt å tull... Tar alt på to bein du vel? :innocent:

7659711[/snapback]

Ca omtrent alle, men regelen står: No fat chicks.

Lenke til kommentar

Det eneste de jentene kan styre i verden er å velge hvor mye de spiser eller ikke spiser.. så føler de mestring når de klarer å sulte en stund. Dette gir dem aksept i slankekretsen, også gjør de det enda mer. Jævli dumt når det er i den perioden av livet det betyr mest å bygge kroppen sunt, men det er jo også da man blir opprørsk og trenger å føle mestring.

Kanke tvinge dem til å spise akkurat, og prøver man å fortelle dem at de hadde tatt seg bedre ut med rumpe får de jo andre komplekser igjen.

alle som driver med en eller annen allsidig sport ser som regel gode ut.

Lenke til kommentar
VELDIG bra kropp i mine øyne:

real-girls-27934.jpg

7653557[/snapback]

Hun der så jo bare direkte anorektisk ut. Null pupper, null hofter, null lår. Ser ut som en forvokst 12 åring. Stakkars damer hvis det er sånn dere vil se ut :no:

Søkte litt på nett og klarte å finne noen bilder for å illustrere min mening:

post-52433-1168133106_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Gutter har Carmen Electra og andre urealistiske jenter på veggen, jenter har Brad Pitt og andre hardtrente gutter på veggen. Det er ikke noe mer press på jentene enn det er på guttene, det har med innstillingen til enkeltpersonen å gjøre. Jeg kunne følt meg skikkelig stygg fordi kroppen min ikke ligner Pitt sin i Troy, eller jeg kan gi faen og være fornøyd med det jeg har og den jeg er. At jeg har aktivt tatt et valg om å ikke ødelegge meg selv er grunnen til at jeg ikke er drevet til kroppsvanvidd, ikke mangel på press.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...