xersess Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 mye å ta i, mye å vere glad i liker best jenter som ikkje er så tynn som det der. tennte ikkje på mangen av dei som var på bilda. liker alså dei som er passelige. dei på bilda var minst 20kg for lette.. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Badevekter og fettkalipere gir uansett en rimelig grei måling for folk flest. Man finner ut om man ligger på 10 eller 40 prosent for å si det slik. Det gir MAO en grei indikasjon. 8924482[/snapback] Jeg vet ikke hvorvidt du vet forskjellen på en fettkaliper og badevekt. Badevektene er ekstremt unøyaktige, samtidig som standar fettkaliper (150kr!) er veldig nøyaktige. Jeg ville aldri brukt en krone på en slik impedansbadevekt (badevekt m/UNØYAKTIG fettmåler) ----- En ting er hvordan kroppen din ser ut, men et unaturlig høyt fettnivå er skadelig. Så jeg ville ikke bare stolt på speilbildet, siden hjernen din kan gjøre mye rart. Hvorfor tror du folk er anorektikere? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Denne tråden besøkes kun av spambots for tiden. Derfor stenger vi den. Dersom noen ønsker å diskutere emnet videre så kan dere kontakte oss, så skal vi eventuelt åpne den på nytt. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg