Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens ungdom er for kresne, kvinnfolk er fine. =)

8953206[/snapback]

Evt. så har du ganske lave krav?

8953273[/snapback]

Ser sånn ut :p

 

"kvinnfolk" skal jo ha litt utsende og da; trenger ikke se ut som en supermodel, men skal ikke se ut som hun skylt ned i do.

Lenke til kommentar

Kva i innlegget mitt er det som får dykk til å tru at eg har dårleg smak? Er ikkje uvanleg at unge mannfolk i dag syns ca. 7/10 kvinnfolk på ca. same alder er stygge. Dykk syns verkeleg ikkje at det er å vere litt kresen? Eg syns kvinnfolk som er omtrent på min eigen alder stort sett er fine, og at heller få er direkte stygge. Eg ser meir på kvinnelege former, ikkje kor store disse er. Dei blir derimot øydelagt om kvinna er for tynn/tjukk. Det er berre ein enkel måte å forklare det på, eg tenkjer ikkje sånn. Satsar på at dykk ser teikninga. Uansett er det fjes som er viktigast, og det er stort sett kropp det går i her.

Eg gidd uansett ikkje diskutere dette noko vidare. Om folk flest syns nokon kvinnfolk eg syns er fine, er stygge, betyr det berre at eg har større utval. =)

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Utseende er en veldig god kvalitet hos ei jente. Men jeg har noen ganger møtt kvinner, som har et (litt vanskelig å forklare), rart utseende, som man egentlig ikke var noe særlig tiltrukket av, men når man kommer nærmere personen, så begynner man å like henne mere og mere. Det er slike kvinner som ved første øyekast ikke ville blitt sett på som noe særlig pen, men har en utrolig sjarm og utstråling.

 

En bra kropp er slike kvinner med fine former, gjerne ei litt stor rompe, det gjør ingenting, bare den ikke er for slapp, og så bør overkroppen være litt smalere...... Men aller helst ei passe stor rompe/lita rompe med sexy muskuløse bein/lår. Helst ikke slik brunfarge at den virker gjennomsiktig, men matt brunfarge er bra. Blankpolerte legger er ikke noe spesielt pent, det minner om noen har sleike på dem :!:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
En bra kropp er slike kvinner med fine former, gjerne ei litt stor rompe, det gjør ingenting, bare den ikke er for slapp, og så bør overkroppen være litt smalere...... Men aller helst ei passe stor rompe/lita rompe med sexy muskuløse bein/lår. Helst ikke slik brunfarge at den virker gjennomsiktig, men matt brunfarge er bra. Blankpolerte legger er ikke noe spesielt pent, det minner om noen har sleike på dem  :!:

8957170[/snapback]

Bra å se at jeg ikke er den eneste som er litt "shallow" :)

 

Er ganske enig med deg på hvordan en jente skal se ut.

Og som deg så synes jeg personlighet også er viktig, men hadde rett og slett ikke klart å være tiltrukket av en jentes personlighet hvis hun ikke hadde sett litt tiltrekkende ut.

Lenke til kommentar

Jeg skal ærlig si at jeg er veldig kresen og jeg skal ha en jente som er relativt tynn. Trenger ikke være supertynn, men for meg er det litt turnoff med en jente som er "kraftig" eller har valker hengende.

 

Er opptatt av kropp, stiller store krav til min egen kropp, derfor stiller jeg også store krav til kroppen til en eventuell kjæreste.

Lenke til kommentar
En bra kropp er en kropp som tåler å jogge 3km uten å dette sammen etterpå. Ikke noe sideflesk, ikke hengmage, og har former som er naturlig. Ikke anoreksia, eller fatboy....

8950059[/snapback]

Du vet at det ikke er sammenheng mellom kroppsfasong og kondis?

8950086[/snapback]

 

En kropp som klarer å jogge 3km uten å være utslitt er ofte en ganske bra kropp.

Sunn kropp, og ikke som en svær blubbe.

Lenke til kommentar
En bra kropp er en kropp som tåler å jogge 3km uten å dette sammen etterpå. Ikke noe sideflesk, ikke hengmage, og har former som er naturlig. Ikke anoreksia, eller fatboy....

8950059[/snapback]

Du vet at det ikke er sammenheng mellom kroppsfasong og kondis?

8950086[/snapback]

Det har aldri Mr. Olsen sagt heller. Alt han sier er at en kropp som kan jogge i 3km, og samtidig ikke ha noe sideflesk eller anoreksia er en fin kropp.

Lenke til kommentar
har du en bra, sprek, sunn og spenstig jente. Du må bare se litt ut gjennom videoen for å komme forbi han der svenskpelken som står og vokter over henne som om hun var ei gullgruve fra California.  :cool:

9024698[/snapback]

Jeg synes hun ligner for mye på en mann.

9033248[/snapback]

 

jeg lurte lenge på om det var en mann.... :no:

Lenke til kommentar

Poenget var at hun var veldig spenstig, sunn og ikke minst sterk. Jeg la ikke så veldig godt merke til puppene, men dem var noe små ja. Nå skal ingen av oss ha henne heller da. Det var liksom kroppen (alt annet enn puppene) det var snakk om mest her. En bra kropp trenger ikke nødvendigvis ha så store pupper, men er enig her at dem var i minste laget. hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...