Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Det er ganske vanlig å ha silikon i rompeballene, faktisk. Da får de en sånn unaturlig fotballform. Ei naturlig veltrent rompe flater ut over rompeballene fordi musklene ikke er helt runde. Mens Vida sine står ut som 2 fotballer, akkurat som fake-puppene hennes. Jeg så det på et program om kjendiser sin silikon-galskap på TV, det er ikke bare brystene de tar silikon i lengre. Så tilogmed eksempler på MENN som tok silikon i brystet for å få "pecs". Og lepper, kinn (for å få høye kinnbein). Det var intervjuer med flere leger som utfører operasjonene som sa dette.

 

Uansett er jeg ikke enig at en perfekt kropp er en som er forandret med silikonpupper, men det er nå bare min mening.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det som hadde vært interessant hadde vært å sett statistikk over fettprosent på guttene som kommer med vurderinga, og fettprosent de ønsker seg på jenta :whistle:

8723729[/snapback]

 

Jeg aner ikke hvordan jeg anslår fettprosenten min, og jeg foretrekker nok kvinner som heller ikke vet det.... :!:

 

Når man trener med fettprosenter som mål, så trener man av forfenglighet og ikke av ønske om å holde seg i form. Som påpekt tidligere, så er det ikke nødvendigvis noe likhetstegn mellom kroppsskulpturering og sunnhet. En del av de kvinnene det er lagt ut bilder av i denne tråden er nok langt fra sunne.

 

Fedme er et økende helseproblem, men jeg tror at et like stort problem er at mange faktisk ikke vet hva fedme er. Feilernæring er faktisk mye farligere enn at det danner seg noen stakkars, små fettvalker over magen når man sitter. Så lenge kroppen får regelmessig mosjon og et variert og godt kosthold, er det ikke noe problem at det finnes små fettlagre rundt omkring på kroppen.

 

Og jenter, uansett om dere er store eller små, så vil det finnes menn som liker dere og det vil finnes menn som ikke liker dere. Så drit i konkrete mål på hvordan kroppen skal se ut og fokuser heller på sunnhet og trivsel! Jeg har elsket alt fra radmagre til godt lubne kvinner, og når alt kommer til alt, så er humør, lekelyst og personlig kjemi langt viktigere enn "fettprosenten" :D

 

Hipp hurra for alle dere glade, naturlige og DEILIGE kvinner!!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
*Snipp*

8724367[/snapback]

Greit at det alltid er noen som liker kroppen din som den er, men det er også et poeng at man skal like sin egen kropp. Personlig hadde ikke jeg likt kroppen min med en fettprosent på over 25.

Lenke til kommentar

Hm, en ting er de bildene, men herlighet de som hadde svart på innleggene hadde jo lyst til å se slik ut :dontgetit:

Synes det er fryktelig trist å se slike jenter ødelegge seg selv, i tillegg til at de synes utseendet deres er pent.

Kvinner er penest med former og litt kjøtt, som de fleste her har sagt. Ikke radmagre, det er rett og slett grusomt :ermm:

Lenke til kommentar

Ser mange sier at damene Dahle la ut var for tynne. Er stort sett enig i det, utenom hu nederste av alle sammen. Hu var akkurat passe for min smak. Så ikke noe serlig tegn til bein eller noe sånt i det hele tatt, og det var noe å ta i, så jeg mener hu var akkurat passe.

Lenke til kommentar
Man ser jo lett at det er silikon i rompen hennes.

 

Kan umulig ha så rund rumpe uten.

8713392[/snapback]

 

Det finnes seks milliarder mennesker på denne planeten til enhver tid! Det utgjør seks milliarder forskjellige kropper! Blir ganske bombastisk å si at en slik rumpe ikke kan eksistere uten hjelp fra plastisk kirurgi. Det finnes også de kvinnene som har store, velformede pupper uten at de er full av silikon!

 

Litt av grunnen til at man ikke har sett så mye til slike kropper i blader og på TV før i senere tid, er fordi media og diverse homofile designere satt standaren på at kvinnekroppene skulle være beinete og tynne som 12 årings-kropper uten former gjennom hele 80-90-tallet. Heldigvis begynner ting å forandre seg, men det finnes selvfølgelig enda de som tror at menn liker skinn og bein...

 

Det er ingenting som er kvinnelig med en guttekropp, slik som de fleste klesmodeller har. Selvfølgelig er dette en smakssak, men det som skiller en kvinnekropp fra en mannekropp er, i hovedsak, hofter og pupper, pluss kroppsfasong.

 

Hva som er den perfekte kropp kommer alt ann på hvem du spør og det er hele problemet! Menn har stort sett blitt "underholdt" av Playboy og storbrystede damer siden tidenes morgen, mens motebransjen lager klær for underernærte mennesker og fremstiller kvinnekroppen som en kleshenger som er formet som en loddrett strek. Sistenevnte blir "standaren" som kvinner blir bombardert med gjennom alle disse mote-bladene de leser og gjennom reklame, mens menn vil ha store pupper og former...

 

Hvem skal de gjøre fornøyd? Mote-bransjen svar på ideal-kvinnen eller menns syn på den perfekte kropp? Er det rart kvinner blir total-forvirret over hvordan de "skal" se ut?

Lenke til kommentar

Vi gutter har det lettere enn jenter ja.

 

Jenter må være syltynne og spise en yoghurt i løpet av en dag omtrent ifølge bladene sine bilder.

 

Gutter kan spise nesten hvor mye de vil og likevel få en fin kropp med vekttrening :) Og vi trenger ikke ha store muskler enn gang, det er ingen som forventer det av oss. Og nesten alle mennene i blader har helt vanlige kropper og noen har til og med ølllmage.

Lenke til kommentar
Jeg aner ikke hvordan jeg anslår fettprosenten min, og jeg foretrekker nok kvinner som  heller ikke vet det....  :!:

 

Når man trener med fettprosenter som mål, så trener man av forfenglighet og ikke av ønske om å holde seg i form. Som påpekt tidligere, så er det ikke nødvendigvis noe likhetstegn mellom kroppsskulpturering og sunnhet. En del av de kvinnene det er lagt ut bilder av i denne tråden er nok langt fra sunne.

 

Fedme er et økende helseproblem, men jeg tror at et like stort problem er at mange faktisk ikke vet hva fedme er. Feilernæring er faktisk mye farligere enn at det danner seg noen stakkars, små fettvalker over magen når man sitter. Så lenge kroppen får regelmessig mosjon og et variert og godt kosthold, er det ikke noe problem at det finnes små fettlagre rundt omkring på kroppen.

 

Og jenter, uansett om dere er store eller små, så vil det finnes menn som liker dere og det vil finnes menn som ikke liker dere. Så drit i konkrete mål på hvordan kroppen skal se ut og fokuser heller på sunnhet og trivsel! Jeg har elsket alt fra radmagre til godt lubne kvinner, og når alt kommer til alt, så er humør, lekelyst og personlig kjemi langt viktigere enn "fettprosenten" :D

 

Hipp hurra for alle dere glade, naturlige og DEILIGE kvinner!!

8724367[/snapback]

 

Etter lengre tids lesing gjennom tråden, inkludert bilder videoer etc. som er postet, vil jeg bare si:

This man speaks the truth!

Er klinke enig i samtlige innlegg du har kommet med i denne diskusjonen.

Gi meg en naturlig B-cup og en myk rumpe å kose med fremfor gummiballonger og bein som stikker ut! :w00t:

Lenke til kommentar

Rumper trenger ikke være store eller proppet med silikon for være velformet og runde. Samme med andre kroppsdeler. Vi er alle skapt forskjellig. Hvis man er sunn og frisk burde man akseptere kroppen sin slik den er og ikke fokusere så mye på "småfeil". Bare min mening :)

Lenke til kommentar
Rumper trenger ikke være store eller proppet med silikon for være velformet og runde. Samme med andre kroppsdeler. Vi er alle skapt forskjellig. Hvis man er sunn og frisk burde man akseptere kroppen sin slik den er og ikke fokusere så mye på "småfeil". Bare min mening :)

8772762[/snapback]

 

Og en god en, sådann. Noen har fra naturen mer kjøtt på kroppen og runde former. Andre er naturlig mer spe i kroppen (kjæresten min, faktisk). Men noen av bildene tidligere i tråden er rett og slett grusomme. Tenk at unge jenter blir presset inn i en slags psykose som får dem til å ødelegge seg selv på den måten. Er så trist og samtidig til å eksplodere over at jeg blir målløs.. Silikon er forresten et ikke-tema her i gården, uansett hvor den måtte være dyttet inn :)

Lenke til kommentar
syltynne jenter er ikke noe fint, kjøtt på kroppen må det være  :thumbup:

8711783[/snapback]

Jeg vet ikke hvor mange som har sagt dette, men vi er ihvertfall 3 (eh 4 faktisk, noen flere!?!) stk her i tråden som har sagt det, men jentene tror oss ikke. La oss synge det i kor: "Vi vil ha jenter med kjøtt på, Vi vil ha jenter med kjøtt på" Kjøtt = Muskler. :ermm:

8717372[/snapback]

 

dårlig dag?

Lenke til kommentar
Det som hadde vært interessant hadde vært å sett statistikk over fettprosent på guttene som kommer med vurderinga, og fettprosent de ønsker seg på jenta :whistle:

8723729[/snapback]

 

Jeg aner ikke hvordan jeg anslår fettprosenten min, og jeg foretrekker nok kvinner som heller ikke vet det.... :!:

 

Når man trener med fettprosenter som mål, så trener man av forfenglighet og ikke av ønske om å holde seg i form. Som påpekt tidligere, så er det ikke nødvendigvis noe likhetstegn mellom kroppsskulpturering og sunnhet. En del av de kvinnene det er lagt ut bilder av i denne tråden er nok langt fra sunne.

 

Fedme er et økende helseproblem, men jeg tror at et like stort problem er at mange faktisk ikke vet hva fedme er. Feilernæring er faktisk mye farligere enn at det danner seg noen stakkars, små fettvalker over magen når man sitter. Så lenge kroppen får regelmessig mosjon og et variert og godt kosthold, er det ikke noe problem at det finnes små fettlagre rundt omkring på kroppen.

 

Og jenter, uansett om dere er store eller små, så vil det finnes menn som liker dere og det vil finnes menn som ikke liker dere. Så drit i konkrete mål på hvordan kroppen skal se ut og fokuser heller på sunnhet og trivsel! Jeg har elsket alt fra radmagre til godt lubne kvinner, og når alt kommer til alt, så er humør, lekelyst og personlig kjemi langt viktigere enn "fettprosenten" :D

 

Hipp hurra for alle dere glade, naturlige og DEILIGE kvinner!!

8724367[/snapback]

 

Denne mannen fortjener en pris :)

Lenke til kommentar
Det som hadde vært interessant hadde vært å sett statistikk over fettprosent på guttene som kommer med vurderinga, og fettprosent de ønsker seg på jenta :whistle:

8723729[/snapback]

 

Jeg aner ikke hvordan jeg anslår fettprosenten min, og jeg foretrekker nok kvinner som heller ikke vet det.... :!:

 

Når man trener med fettprosenter som mål, så trener man av forfenglighet og ikke av ønske om å holde seg i form. Som påpekt tidligere, så er det ikke nødvendigvis noe likhetstegn mellom kroppsskulpturering og sunnhet. En del av de kvinnene det er lagt ut bilder av i denne tråden er nok langt fra sunne.

 

Fedme er et økende helseproblem, men jeg tror at et like stort problem er at mange faktisk ikke vet hva fedme er. Feilernæring er faktisk mye farligere enn at det danner seg noen stakkars, små fettvalker over magen når man sitter. Så lenge kroppen får regelmessig mosjon og et variert og godt kosthold, er det ikke noe problem at det finnes små fettlagre rundt omkring på kroppen.

 

Og jenter, uansett om dere er store eller små, så vil det finnes menn som liker dere og det vil finnes menn som ikke liker dere. Så drit i konkrete mål på hvordan kroppen skal se ut og fokuser heller på sunnhet og trivsel! Jeg har elsket alt fra radmagre til godt lubne kvinner, og når alt kommer til alt, så er humør, lekelyst og personlig kjemi langt viktigere enn "fettprosenten" :D

 

Hipp hurra for alle dere glade, naturlige og DEILIGE kvinner!!

8724367[/snapback]

 

Amen :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...