Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en del jenter som sier dem er tjukke mens i virkeligheten har dem lår på størelse med en arm, nei jenter må ha litt kjøtt på kroppen. jenter som er alt for tynne er bare ekkelt å se på, ingenting å ta på, bitte små pupper ser mye av skjellete på kroppen.. nei fysj

Lenke til kommentar
Vida bruker silikon overalt, også i rompeballene, så å si at det er en perfekt kropp er litt sært. Den er jo ikke hennes, bare kjøpt og betalt.

8707414[/snapback]

Har hun silikon i ræva? :wow:

Jeg visste at hun hadde i puppene, men... :!:

Hvor har du funnet den informasjonen?

Lenke til kommentar
syltynne jenter er ikke noe fint, kjøtt på kroppen må det være  :thumbup:

8711783[/snapback]

Jeg vet ikke hvor mange som har sagt dette, men vi er ihvertfall 3 (eh 4 faktisk, noen flere!?!) stk her i tråden som har sagt det, men jentene tror oss ikke. La oss synge det i kor: "Vi vil ha jenter med kjøtt på, Vi vil ha jenter med kjøtt på" Kjøtt = Muskler. :ermm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
syltynne jenter er ikke noe fint, kjøtt på kroppen må det være  :thumbup:

8711783[/snapback]

Jeg vet ikke hvor mange som har sagt dette, men vi er ihvertfall 3 (eh 4 faktisk, noen flere!?!) stk her i tråden som har sagt det, men jentene tror oss ikke. La oss synge det i kor: "Vi vil ha jenter med kjøtt på, Vi vil ha jenter med kjøtt på" Kjøtt = Muskler. :ermm:

8717372[/snapback]

kunne ikke vært mer enig! Syltynne jenter e bare ekkelt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...