mushi Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg kjenner flere som boler. En fikk leverskader og spydde blod. Han var innlagt på sykehuset i noen uker pga. det. Ei venninne fikk skader på levra og breie skuldre. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Var det ryggen eller rumpa du så på? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 ar er ofte vektkomplekset "andre vegen" i førehald til jenter. Gutar vil opp i vekt, meir musklar, meir volum. Dette er grunnen til at steroider desverre blir gutane sitt svar på anoreksi.Veit om fleire enn eg kan telje på ei hand som pusher roids for å bli større fortare. Dei fleste er i 16-års alderen og har minimalt med kunnskap om kva dei held på med. Sjølv om roids blir brukt, må ein trene hardt, ofte hardare. Men å snakke dei til vet er umogleg. Men; det finnes sjølvsagt gutar og som er overvektige og vil ned. Løysninga for dei er aktivitet og godt kosthald, nett som for jentene. Ein fin kropp kjem ikkje over natta. 8395210[/snapback] Husker ikke helt navnet på det motsatte, men tror det er Megareksia eller no. Man er tullinger hvis man bruker AAS i en alder av 16 med lite kunskap om trening og ivertfal hvis de ikke spiser nok og trener hardt nok. Selv spiser jeg mye og trener intenst og hardt og jeg vokser som bare det, er ikke noe vits med AAS så lenge man ikke er en pro bodybuilder. Kjenner heldigvis ikke noen bolere, men kjenner flere som trener seriøst og kan mye om trening. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er uvitenhet som gjør at de begynner med AAS. De er ikke klar over hvordan man skal bygge greit uten, de er ikke klar over skadevirkningene, de er utålmodige, og de vet at AAS kan hjelpe dem til å vokse fortere. Trist, men sant. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Var det ryggen eller rumpa du så på? 8400747[/snapback] Both. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er uvitenhet som gjør at de begynner med AAS. De er ikke klar over hvordan man skal bygge greit uten, de er ikke klar over skadevirkningene, de er utålmodige, og de vet at AAS kan hjelpe dem til å vokse fortere. Trist, men sant. 8400887[/snapback] Dei veit at AAS hjelper dei med å byggje fortare, men dei veit ikkje korleis. Altfor mange av dei stoler blindt på sider som t.eks. Steroider.net, og andre sider som skal i hovudsak virke informative. Det er vanleg at dei kjører doser ein probuilder på 100kg+ hadde fått meir enn nok av. Megareksia er ordet ja. Problemet er at ungdom som lir av dette, og tyr til AAS og andre ekstremiteter for å nå idealet blir utstødde som kriminelle, framfor at dei får den hjelpa dei treng. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det er ekstremt mye uvitenhet ute når det gjelder bol. Vet du hva du driver med og du kjører mariatistel/nattlysolje blir skadene minimale, i hvertfall på en t-bol kur. (pillekur) Jeg vet om flere kamerater som har gainet ca 5kg på en 2 måneders tidsperiode på t-bol Hvor mye som er muskler, det vet han ikke, men han så mye bedre ut, mye hardere også. Nå er t-bol en av de lettere kurene der ute, men noe en del pleier å begynne på, han hadde ingen markante bivirkninger. Jeg er ikke en forkjemper av bol, men det er så utrolig mye myter og feilkunnskap, spesielt de som er mest i mot dette, har mye feilkunnskaper når det gjelder bol. Brukt riktig av en som spiser og trener på samme vis, og hvis man samtidig tar alle forholdsregler, er bol langt ifra så skadelig som folk flest vil ha det til. Men dette er way-OT. Poster en bra kropp (rumpe primært): Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Korrekt, men som regel går det over til større og større doser. Uansett så er dette ikke et rusmiddel kroppen blir avhengig av på lik linje med nikotin og heroin. At staten og Norges befolkning har lite kunnskap er jo ikke et sjokk, se bare på hvordan kostilskudd blir uglesett. Nei brunost og skisport, Dæhlie og Koss. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Korrekt, men som regel går det over til større og større doser. Uansett så er dette ikke et rusmiddel kroppen blir avhengig av på lik linje med nikotin og heroin. At staten og Norges befolkning har lite kunnskap er jo ikke et sjokk, se bare på hvordan kostilskudd blir uglesett. Nei brunost og skisport, Dæhlie og Koss. 8402073[/snapback] Psykisk blir man veldig fort avhengig, tro meg Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Korrekt, men som regel går det over til større og større doser. Uansett så er dette ikke et rusmiddel kroppen blir avhengig av på lik linje med nikotin og heroin. At staten og Norges befolkning har lite kunnskap er jo ikke et sjokk, se bare på hvordan kostilskudd blir uglesett. Nei brunost og skisport, Dæhlie og Koss. 8402073[/snapback] Psykisk blir man veldig fort avhengig, tro meg 8402105[/snapback] Blir du avhengig av steroider for og kunne trene er du ikke seriøs nok IMO, å burde aldri brukt steroider i første omgang. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Korrekt, men som regel går det over til større og større doser. Uansett så er dette ikke et rusmiddel kroppen blir avhengig av på lik linje med nikotin og heroin. At staten og Norges befolkning har lite kunnskap er jo ikke et sjokk, se bare på hvordan kostilskudd blir uglesett. Nei brunost og skisport, Dæhlie og Koss. 8402073[/snapback] Psykisk blir man veldig fort avhengig, tro meg 8402105[/snapback] Blir du avhengig av steroider for og kunne trene er du ikke seriøs nok IMO, å burde aldri brukt steroider i første omgang. 8402124[/snapback] Der misforsto du meg litt. jeg mente at mange blir avhengig psykisk, fordi de føler seg så liten utenom kurene. De vil føle seg tynn og spinkel uten å egentlig være det. Max løft vil gå ned osv, og man kan ofte havne i en depresjon. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Korrekt, men som regel går det over til større og større doser. Uansett så er dette ikke et rusmiddel kroppen blir avhengig av på lik linje med nikotin og heroin. At staten og Norges befolkning har lite kunnskap er jo ikke et sjokk, se bare på hvordan kostilskudd blir uglesett. Nei brunost og skisport, Dæhlie og Koss. 8402073[/snapback] Psykisk blir man veldig fort avhengig, tro meg 8402105[/snapback] Blir du avhengig av steroider for og kunne trene er du ikke seriøs nok IMO, å burde aldri brukt steroider i første omgang. 8402124[/snapback] Der misforsto du meg litt. jeg mente at mange blir avhengig psykisk, fordi de føler seg så liten utenom kurene. De vil føle seg tynn og spinkel uten å egentlig være det. Max løft vil gå ned osv, og man kan ofte havne i en depresjon. 8402252[/snapback] Jeg forstår deg klinkende klart, men tar du steroider uten å være klar over effekten og ettervirkninger så er du som sagt ikke seriøs nok. Hvis du har tatt så høye doser at du skader psyken permanent, vel da har du misbrukt steroider i mine øyne. Depresjoner og en knekk av psyke kan alle få når resultater butter imot, kan ikke skylde på steroider for det. Har selv erfart det med Militæret og kyssesyka bak meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Nå må du huske på at steroider påvirker hormonene i kroppen (Flere hormoner) Og hormoner i stor grad påvirker psyken din. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Brukt riktig av en som spiser og trener på samme vis, og hvis man samtidig tar alle forholdsregler, er bol langt ifra så skadelig som folk flest vil ha det til. 8401845[/snapback] Men, det er uanset kjenpefarlig for en 16åring som fortsatt er i puberteten, de kan bli skadet for livet selv om de gjør alt etter læreboken. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Brukt riktig av en som spiser og trener på samme vis, og hvis man samtidig tar alle forholdsregler, er bol langt ifra så skadelig som folk flest vil ha det til. 8401845[/snapback] Men, det er uanset kjenpefarlig for en 16åring som fortsatt er i puberteten, de kan bli skadet for livet selv om de gjør alt etter læreboken. 8402955[/snapback] Det som er hovudsaka for såpass unge nyttarar av AAS, er at den naturlege hormonbalansen enno er i utvikling. Om dei er seint ute frå naturen si side, og plutseleg nyttar t.eks. testoserondosar hinsides kva Hulken har bruk for, kjem nivået aldri til å stabilisere seg i seinare alder. Reseptorane i kroppen blir skrudd av, og utviklinga deira stoggar. Dei psykiske bivirkningane er somregel ei forverring av megareksien, om dei hadde den sjukdomen frå før. På testoseron legg ein i hovudsak på seg vann, framfor masse. Kurar som hjelper på pur masse er for dyre, farlege og tidkrevande til at folk flest tek seg tid til å nytta dei. Eit skrekkeksempel frå mitt eige gym er ein 16-åring på 50 kg +/- som pusher 1200mg testo i veka, samt 50 mg Dbol. Einaste han har oppnådd er kviser, kviser, kviser. Han trener hardt, men monsterdosane stogger han. Kroppen har nok med å behandle dei ekstreme mengdene hormoner, og muskelveksten uteblir. Sakleg kritikk når ikkje inn, og eg har for å vera ærleg gitt han opp, og betraktar han som eit skrekkeksempel. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Brukt riktig av en som spiser og trener på samme vis, og hvis man samtidig tar alle forholdsregler, er bol langt ifra så skadelig som folk flest vil ha det til. 8401845[/snapback] Men, det er uanset kjenpefarlig for en 16åring som fortsatt er i puberteten, de kan bli skadet for livet selv om de gjør alt etter læreboken. 8402955[/snapback] Eit skrekkeksempel frå mitt eige gym er ein 16-åring på 50 kg +/- som pusher 1200mg testo i veka, samt 50 mg Dbol. Einaste han har oppnådd er kviser, kviser, kviser. Han trener hardt, men monsterdosane stogger han. Kroppen har nok med å behandle dei ekstreme mengdene hormoner, og muskelveksten uteblir. Sakleg kritikk når ikkje inn, og eg har for å vera ærleg gitt han opp, og betraktar han som eit skrekkeksempel. 8403220[/snapback] Jeg nominerer herved han 16-åringen til Darwin Awards At han er steril er ganske sikkert, og at han kommer til å dø i ung alder ligger vell også litt i kortene her. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Ikkje sikkert han forblir steril... Men det er snakk om ekstreme dosar ja. 50Mg til dagen er noko som nermar seg hestekur, kva Dbol angår. 1200 mg i veka med testo er og ekstremt. Saka er den at kroppen kan kun ta til seg eit visst kvanta AAS, overskuddet av hormoner blir KUN bivirkningar. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 50mg dagen er jo omtrent like mye som er pro bodybuilder bruker? :o Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 50mg dagen er jo omtrent like mye som er pro bodybuilder bruker? :o 8404904[/snapback] Pro- og stor ja... Er tilnærma ekstreme dosar for ein proff og... For ein sekstenåring er det sjukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg