Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er bra kropp?

Dete r vel ingen ting som man kan kalle en ''bra'' kropp!?

hvis man er syl tynn..Noen vil kalle det en bra kropp.

Hvis man er normal noen vil kalle det en bra kropp.

Sa lenge man trives i den kroppen man er i så kan jeg godt kalle det en bra kropp!

Lenke til kommentar
Hva er bra kropp?

Sa lenge man trives  i den kroppen man er i så kan jeg godt kalle det en bra kropp!

8293628[/snapback]

Helt bak mål.

Samfunnet har satt standarder for hva som er en bra kropp på begge kjønn. Selv syns jeg mannskroppen er bare ekkel, og kan dermed uttale meg kun på kvinnekroppen.

Dette anses for å være bra kropper på kvinnefronten. Jeg kan sikkert og finne noen ekstremt bra om det er ønskelig :)

th_91548_1e_123_485lo.jpgth_91554_2d_123_562lo.jpgth_91559_52_123_545lo.jpgth_91564_6_123_371lo.jpg

th_91566_211_123_516lo.jpgth_91571_adjnagtrz1010_123_467lo.jpgth_91572_adjnagtrz1111_123_484lo.jpg

th_91577_adjnagtrz2112_123_334lo.jpgth_91583_adjnagtrz3113_123_369lo.jpgth_91587_adjnagtrz4119_123_578lo.jpg

Lenke til kommentar
Hva er bra kropp?

Sa lenge man trives  i den kroppen man er i så kan jeg godt kalle det en bra kropp!

8293628[/snapback]

Helt bak mål.

Samfunnet har satt standarder for hva som er en bra kropp på begge kjønn. Selv syns jeg mannskroppen er bare ekkel, og kan dermed uttale meg kun på kvinnekroppen.

Dette anses for å være bra kropper på kvinnefronten. Jeg kan sikkert og finne noen ekstremt bra om det er ønskelig :)

Sikkert mange fine der^^

Men jeg mener at det er kanskeje mange som er forøyd med den kroppen de har fra før. Og noen av de som sikkert er litt lubbene og likevl trives, så lager man en link der gutter og jenter skal påpeke den kroppen de syntes er diggest. Det er helt greit for meg! men en av vennene mine ble litt utstøt på denne linken, hun følte seg tynn men når hun så på alle bildene folka hadde lagt ut så sa hun at hun ikke var fornøyd men kroppen i det hele tatT! Det iriterer meg litt.

men jeg skal ikke plage dere med det da^^

Jeg er fornød med min egen da. syntes den er helt grei^^

Lenke til kommentar

Øivind Dahle får mene hva han vil, men det var faktisk ingen av de damene han la ut som tente meg overhodet... Skulpturerte, unaturlige og uten personlighet er vel den beste beskrivelsen av de jentene der. De gjør faktisk så lite inntrykk, at jeg har problemer med å skille en del av dem fra hverandre, det er først og fremst hårfargen som redder meg ut av det. :!:

Minst en av dem(gadd ikke å se på alle i detalj) har forresten silikonpupper (MEGA TURN-OFF!!)

Nei, gi meg heller en ordentlig dame, med noen håndfuller her og der, som faktisk er i stand til å dele en stor pizza og noen gyldne halvlitere med meg, uten å måtte tilbringe halve kvelden bendt over dassen med fingene i halsen...

Lenke til kommentar
Øivind Dahle får mene hva han vil, men det var faktisk ingen av de damene han la ut som tente meg overhodet... Skulpturerte, unaturlige og uten personlighet er vel den beste beskrivelsen av de jentene der. De gjør faktisk så lite inntrykk, at jeg har problemer med å skille en del av dem fra hverandre, det er først og fremst hårfargen som redder meg ut av det. :!:

Minst en av dem(gadd ikke å se på alle i detalj) har forresten silikonpupper (MEGA TURN-OFF!!)

Nei, gi meg heller en ordentlig dame, med noen håndfuller her og der, som faktisk er i stand til å dele en stor pizza og noen gyldne halvlitere med meg, uten å måtte tilbringe halve kvelden bendt over dassen med fingene i halsen...

8295290[/snapback]

Det er snakk om kroppen her, ikkje personligheten. Kven har sagt at dei putter fingrene i halsen? Du må ikkje være på grensa til anorektisk for å ha ein bra kropp. Mesteparten av det Dahle poster er fint, om du ser ribbein enkelte ganger betyr ikkje så mykje, ei dame som aldri viser ribbein, uansett positur har litt for mykje på kroppen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...