Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Magen peker nok litt mer ut fordi hun står på en slik måte, men hun er penere enn hun andre du linket. Jeg vil påstå at hun er eldre enn hun første også, ser hvertfall slik ut.

Foretrekker og foretrekker... Hvis han fikk muligheten til å bare velge ut fra kroppene, så hadde jeg valgt hun siste, men sikkert litt store lår. Nå synes jeg ikke noen av de var noe godt eksempel.

Edit: Nå er det selvsagt forskjell på hva folk liker, men vil påstå at gutter foretrekker jenter som ikke er høyere enn 1.80(Poll fra forumet. Eller ikke høyere enn seg selv) og ikke er for slank slik at beina viser seg.

Tror de jentene med litt kjøtt på beina er mer populær etter de har blitt 18, og "tenåringsjenter" tror de er penest når de er superslank. Har ikke peiling hvorfor, men har fått det inn i hodet mitt.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Gutter liker vel veltrente/friske jenter som ikke har spesielt mye fett, men heller ikke er radmagre.

Tren volum og spis mager mat/kjøtt du liker istedenfor å gnask salat hele dagen og tro at dette er det "sunneste alternativet" og enten

A: bli syltynn, eller

B: sprekk og legg på deg (noe som skjer med de fleste)

Lenke til kommentar
Som et eksempel på hva jeg ikke synes er en bra kropp.

Rihanna:

Litt for stor mage, lår og armer etter min smak. Er det dette dere gutter påstår at dere foretrekker?

30510_rihannabeach14_122_371lo.jpg

7654114[/snapback]

Syns hun er heit jeg.. :dribble:

Rihanna3-1.jpg

MYE heller Rihanna enn noen av de i linken i første post.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Jenter...For all del IKKE la det stikke hoftekammer ut, og la ribbeben vise mangel på kropsfett som er brutalt slanket av av anorektiske vrangforestillninger.. Sunn jente er deilig jente. Og da må fettet være jevnt fordelt over hele kroppen. Og for all del. Vis frem rumpen deres. Den er kanskje det mest hypnotiske kroppsdelen deres (etter ansiktet da.. :!: ), og gjør oss gutta til noen fæle kikkere selv i de mest upassende situasjoner (vi kan ikke noe for det....).

Bruk derfor det dere har som fordel. Og det er former: Tynne jenter er ikke finere enn jenter med former.

Å vise hva jeg mener er umulig med ett bilde, men poenget mitt er at jenter som slanker seg vekk, mister en del av kvinneligheten og den instinktive fruktbarhets signaliseringen mannen reagerer så positivt på.

Myk og deilig, ikke kantete og hard:

08.jpg

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
Jenta AnAnAsyns hadde fin kropp, er en jentekropp jeg blir uvell av. Hun ser rett og slett syk ut, og jeg syns synd på henne. Se for dere en slik kropp bære frem en barn?

Rihanna derimot, hadde er flott kropp.

7655327[/snapback]

Enkelte er naturlig tynn og har problemer med å legge på seg. Om ho på bildet har slanket seg ned dit så er det ikke usannsynlig at hun har en spiseforstyrrelse.

ProAna/Mia sider er uhyggelige. Det er syke jenter som sitter og graver seg dypere og dypere ned i spiseforstyrrelsen sin. Det er bare trist :(

Jeg synes de fleste er flottest som dei er naturlig, om dei så er tynne, slanke, fyldige eller yppige :)

Lenke til kommentar
Så hvordan er det egentlig dere vil ha oss? Undervektige? Jeg tviler nemlig på akkurat det. Eller tynn, slank, normal, litt ekstra, kraftig? Vet det er opp til hver enkelt, men er det noen som foretrekker disse veldig tynne jentene?

http://forum.ringsworld.com/real-girls-t7177.html

7648208[/snapback]

Jeg synes faktisk det er fint når diverse ben vises, men bare på jenter.

VELDIG bra kropp i mine øyne:

[img*]http://forum.ringsworld.com/photos/thinspiration-photos/real-girls-27934.jpg[/img]

7653557[/snapback]

Hvor er jenta?

Det skulle vel si nok om hva jeg mener. Synes ikke det er pent med lite skinn/fett og mye bein.

Jeg liker kvinner med former, men ikke tykke lissom. Hu jeg dater nå, er ganske så perfekt. Men det mener jeg.

Er forresten teit med overstore pupper.

Edit: kodefeil

Endret av KristianG
Lenke til kommentar
Jeg synes faktisk det er fint når diverse ben vises, men bare på jenter.

VELDIG bra kropp i mine øyne:

real-girls-27934.jpg

7653557[/snapback]

Nei, huff. Dette er jentekropp. En tynn jentekropp. Dere her på forumet er ikke jenter lenger, men voksne kvinner, og da er det andre kroppsidealer som gjelder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...