Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er et bilde av en bra kropp

8157122[/snapback]

Njaei. Glad jeg har kjøtt på bena hvertfall, hvis ikke kunne hoftekammene vært vonde ganske lenge om jeg hadde kost meg med den jenta du hadde bilde av der.. Det skal ikke si "klokk, klokk" som om man slår stokker mot hverandre under samleie.

 

Tar heller noen av de jentene kengdal postet :)

Lenke til kommentar

Er veldig forskjellig hva som er en bra kropp fra person til person. Selv liker jeg jenter som er litt kraftig bygd, jenter som er brede rundt hoftene og har runde fine former. Slanke jenter er fint det og, dog ikke så tynne som de du linket til, men det er altså de som er litt kraftige jeg liker. Da tenker jeg ikke på at de har for mye fett, men at de har

normal fett prosent men at kroppen er litt kraftig bygd. Ble veldig rotete dette her, men håper dere skjønte poenget, skulle gjerne kommet med bilder av jenter jeg synes har en fin kropp men de ville nokk ikke blitt så blide hvis jeg la ut bildene her. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har flat mage! -MEN med det følger det med absurd små pupper, rompe som går paralellt med veggen og at folk, på avstand kan forveksle deg med en langhåra, tolv år gammel gutt :hrm:

 

Jeg synes nok at jenter skal ha litt flesk på kroppen eller "kurver" som det så fint heter, men og at å gå å bekymre seg for hvordan du ser ut er meningsløst, med mindre det er helsefarlig saker det er snakk om.

Tenker jo på at det hadde vært fint med litt pupper en gang i blant, men er stort sett fornøyd ;)

 

Forøvrig synes jeg at mannfolk som ser ut som ett nypoppa popcorn av muskler er usexy :hmm:

Lenke til kommentar
Er dette en grei kropp?

 

 

noname.jpg

 

Råfornøyd i dag fordi jeg etter å ha slanket meg i noen uker endelig kunne skifte BH størrelse, og gikk fra å være en dårlig størrelse, til å bruke 75C, noe jeg aldri trodde var riktig størrelse for meg  :love:

8208379[/snapback]

Gratulerer! Men hva tenker du på med dårlig størrelse?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...