Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten har damer med store muskler altfor mandig tryne. Produksjonen av testo overgår alt, så jeg fatter ikke hva dere ser i firkanta tryner heller. Kjedelig når dama har større hake en skipper'n

 

Kurere mer:

 

 

Slik ansikt ser du bare ikke hos body builderne!

18.jpg

 

 

Grrr!

05.jpg

Lenke til kommentar
Buttugly når damer har sixpack, eller muskler som vises i det hele tatt.

8144797[/snapback]

 

Syns det er digg med jenter som har sixpack jeg.. :cool:

Men merk meg at da må de rett og slett bare være i god form, de må ikke pumpe jern liksom:p

Endret av Latskap
Lenke til kommentar
Du og LarsP trenger hjelp.

 

Bole damer i kjole gir meg latterkrampe.

Dessuten har slike damer tippa over og snakker kun om trening og kosthold. Blir liksom kjedelig når hu ruller deg over og knuller deg i ræve med klitorisen på 9 cm.

 

Nei huff huff huff.

8143646[/snapback]

Haha, jeg er så utrolig enig. Det er latterlig stygt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Tror jeg fikk frem poenget mitt med tre små bokstaver. Ikke verst det.

8141846[/snapback]

Eneste jeg ville ha frem var at det er en god prestasjon å ha bygd så stor rygg! Om noen ville ha bekreftelse på at det var Mats Egelstig det var bilde av la jeg ved link, noe galt i det?

Lenke til kommentar

Fitness damer med litt muskler er kos :love:

 

Men bb damer derimot kan jeg ikke si jeg er så fan av.. .

 

 

Gay...

8141665[/snapback]

Bra andre har et annet syn enn deg.

 

Er da ikke gay med litt muskler.

 

Bare en undskyldning for de halvfeite som ikke gidder å gjøre enn dritt og sitter på rumpa hele dagen og mener alt som heter muskler er stygt fordi de ikke har det.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Jupp, ikke verst å klare og fremstå som en komplett idiot med bruk av bare tre bokstaver.

8142204[/snapback]

 

OffTopic: Det var da herlig så jævla støtt du ble av min kommetar da, søte vennen. Er du bodybilderfantast selv, kanskje? Like forskrudd og navlebeskuende selvopptatt som den oppblåste solariumbrune babyoljeininnsmurte narccisisten med bleiket hår som jeg oppfatter som gay? Det er min mening. Og den legger jeg mer enn gjerne frem.

 

OnTopic: Fitness og godt trente damer med alle feminine trekk i behold er vakre og tiltrekkende. Builderdamene med null fett, meterbrede skulderpartier og barytonstemme er frastøtende. Skinny er heller ikke pent.

 

En av disse er for tynn:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
011.jpg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...