Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Var ikke akkurat det jeg siktet til, var bare ment som et vennlig hint om at ting kanskje ble værre om han prøvde å forklare det.

8047123[/snapback]

Støttes :thumbup: Noen ganger må man bare gi tapt og være ydmyk.

Lenke til kommentar
Hvorfor diskutere hva som er en bra kropp, når den perfekte allerede er utregnet matematisk?

http://www.hypatia-lovers.com/geometry/Div...Proportion.html

 

Rull helt ned for ett bilde.

8113704[/snapback]

 

PI strikes again... Er forsåvidt enig, men her var det jo berre snakk om lengda på kroppsdeler, ikkje omfang:P Men ser ut som matematikken løyste del 1 av problemet, så var det berre att den evige diskusjonen om: Mye å ta i, mye å vær gla' i. VS. Mye å mate, mye å hate.

Lenke til kommentar

Min smak er egentlig ganske uhm, udefinerbar?

 

De to jentene jeg liker er ganske forskjellige, vel utseendemessig...

 

Den ene jenta er ganske liten, ganske tynn, men hu har alikavell former og hu er brunette

Mens den andre har mer typen fotballkropp, men fortsatt fine former i mine øyne, hu er da blond...

 

 

Så hva som er en bra kropp i mine øyne er vanskelig å si...

Lenke til kommentar
bare jenter ikke er overvektige eller lubbene, kan de godt ha litt kropp. Sånn som deg f.eks, Juliess. Men gutter bryr seg nok mest om ansiktet, hvor pent det er. Og ditt er ikke akkurat det :)

8027048[/snapback]

Naaaw. Se så støtt jeg er.

8028029[/snapback]

jeg visste hun kom til å bli støtt :p Alle jenter blir det for sånt

8039637[/snapback]

 

høhø er ansiktet ditt så hot og pent at du kan si at andre sitt er stygt?

Lenke til kommentar
Det kommer fra rett munn trevakt? Men en bra kropp er en sunn kropp. En sunn kropp er verken overvektig eller undervektig. Jeg har ingen sunn kropp i følge BMI. Men det blir litt feil siden BMI ikke kan måle utifra kroppsbygning.

8124314[/snapback]

Ikke stol på BMI.

 

Det eneste som kan fortelle deg at du er undervektig eller overvektig er speilet :)

 

Selv var jeg overvektig ifølge BMI på slutten av bulken min, noe jeg er langt ifra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...