Latskap Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 HAHAHAH ok.. nei nicket er ment ironisk. Jeg elsker å trene og gjør det hele tiden. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er greit at folk skal kunne definere en grei kropp som noe de er fornøyd med, men jeg kommer aldri til å være fornøyd med en kropp som ikke er i god form, og sunn. Folk flest må kunne begrense seg også, dersom man er fornøyd med å være såpass overvektig at du øker risikoen for sykdommer, så er kroppen fremdeles ikke en grei kropp. Og det samme gjelder på den andre siden av skalaen. Merk dog at jeg bruker ordet "grei kropp", ikke "bra kropp". Jeg mener at det ligger en ganske viktig nyanseforskjell der. En grei kropp er noe man kan være fornøyd med, en bra kropp er et ideal å jobbe mot. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Det er greit at folk skal kunne definere en grei kropp som noe de er fornøyd med, men jeg kommer aldri til å være fornøyd med en kropp som ikke er i god form, og sunn. 8025814[/snapback] Så kjem spørsmålet, kva er ein kropp som er i god form og sunn? Du kan ikkje definere den, og derfor blir det opp til kva kvar enkelt ser på som ein sunn og bra kropp. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Det er greit at folk skal kunne definere en grei kropp som noe de er fornøyd med, men jeg kommer aldri til å være fornøyd med en kropp som ikke er i god form, og sunn. 8025814[/snapback] Så kjem spørsmålet, kva er ein kropp som er i god form og sunn? Du kan ikkje definere den, og derfor blir det opp til kva kvar enkelt ser på som ein sunn og bra kropp. 8025879[/snapback] Nettopp. Man trenger ikke ha sixpack, perfekte bygde armer og kondisen til bjørn dælie for å være " sunn ". Det er helt greit å ha det lille laget med fett uten for magen. Men man merker selv når man er i dårlig form. Man merker selv når man legger på seg og man merker selv når man lever på kanten av stupet. Endret 25. februar 2007 av Latskap Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 En god kropp er vel egentlig en kropp du selv er fornøyd med. Det finnes noen for alle der ute, ikke stress med å nå media kroppen. Den fungerer for noen, men kanskje ikke deg. 8025457[/snapback] Ok, poll over denne diskusjonens beste innlegg ? Tror denne vil havne høyt på lista. 8025525[/snapback] Takk btw:P Lenke til kommentar
April Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Jeg mener at en fin/bra kropp er når man kan se at den som "bor" i den kroppen er fornøyd med den selv. Jeg selv mener at slik som det er i dag med alle de ideal kroppene som vi får dytta i trynet hver dag budre det vært aldersgrense på vekter! Jeg selv går for "føler-meg-bra-vekt". Har slitt med spiseforstyrrelse tidligere, og det resulterte i at mamma begravde badevekten i hagen... Jeg mener det at folk burde være fornøyd med det de har og ikke prøve å slanke seg unaturlig, trene seg unaturlig osv. Bodybuildere og modeller er ikke pent eller sunt. Er ikke rart at ekte jenter har problemer med vekt og selvtillit når de ser hva enkelte gutter liker, store, perfekte pupper, slank, tynn midje... Fleste bilder vi ser på internett, i blader og lignende er jo fikset på, slik at vi får det vi ønsker å se, for å si det sånn. Når jeg var inne på nettsiden som trådstarter hadde lagt ut ble jeg trist rett og slett, de sitter jo der inne og oppmunterer hverandre. Sier at det er vakkert. De er jo døende rett og slett... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Så hvordan er det egentlig dere vil ha oss? Undervektige? Jeg tviler nemlig på akkurat det. Eller tynn, slank, normal, litt ekstra, kraftig? Vet det er opp til hver enkelt, men er det noen som foretrekker disse veldig tynne jentene? http://forum.ringsworld.com/real-girls-t7177.html 7648208[/snapback] ææsj, de var ekls og skumle. altfor tynne. hadde ikke turt å røre en av de der ass bare jenter ikke er overvektige eller lubbene, kan de godt ha litt kropp. Sånn som deg f.eks, Juliess. Men gutter bryr seg nok mest om ansiktet, hvor pent det er. Og ditt er ikke akkurat det Og en god kropp er en kropp som innhehaveren føler seg bra med Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) bare jenter ikke er overvektige eller lubbene, kan de godt ha litt kropp. Sånn som deg f.eks, Juliess. Men gutter bryr seg nok mest om ansiktet, hvor pent det er. Og ditt er ikke akkurat det 8027048[/snapback] Å herreminhatt, årets innlegg? En bra kropp er vel strengt tatt en sunn kropp, noe som ikke reflekteres av hverken fettprosent eller muskelmasse. En estetisk kropp derimot, det er udefinèrbart da det er subjektivt. Men, det er jo alikevel noen "maler" som gjelder. Ta f.eks Brad Pitt i Troja og Angelina Jolie i Tomb Raider. Endret 26. februar 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 bare jenter ikke er overvektige eller lubbene, kan de godt ha litt kropp. Sånn som deg f.eks, Juliess. Men gutter bryr seg nok mest om ansiktet, hvor pent det er. Og ditt er ikke akkurat det 8027048[/snapback] Å herreminhatt, årets innlegg? 8027563[/snapback] "Åh herre, leste jeg det jeg akkurat leste nå" satt jeg og tenkte til meg selv. Enig i det du sier i posten din også, Lars. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det er trevakt, du må forvente sånt frå den kanten. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 bare jenter ikke er overvektige eller lubbene, kan de godt ha litt kropp. Sånn som deg f.eks, Juliess. Men gutter bryr seg nok mest om ansiktet, hvor pent det er. Og ditt er ikke akkurat det 8027048[/snapback] Naaaw. Se så støtt jeg er. Lenke til kommentar
lain Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 så koselig stemning det ble i denne tråden nå da. Om det er avataren du utaler deg etter, er det ikke akkurat det beste utgangspunktet, men deg om det. Forsåvidt enig i det andre han sier, for meg er det nok ansikt, kropp, pupper, rompe, i den rekkefølgen. Men personlighet kan gå foran det meste, om ansiktet er pent. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Forsåvidt enig i det andre han sier, for meg er det nok ansikt, kropp, pupper, rompe, i den rekkefølgen. Men personlighet kan gå foran det meste, om ansiktet er pent. 8028049[/snapback] Pupper før rumpe? Du er en gal mann. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Forsåvidt enig i det andre han sier, for meg er det nok ansikt, kropp, pupper, rompe, i den rekkefølgen. Men personlighet kan gå foran det meste, om ansiktet er pent. 8028049[/snapback] Pupper før rumpe? Du er en gal mann. 8028242[/snapback] Vi mennesker er forsjellig. Det priser jeg meg lykkelig over når jeg ser hva f. eks trevakt skriver. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Pupper før rumpe? Du er en gal mann. 8028242[/snapback] Ei dame med fine pupper men ei dårlig rumpe fremfor ei dame med dårlige pupper men ei bra rumpe, mener nå jeg. Men det beste er jo selvsagt en grei standard over det hele, ingen parter av kroppen som utmerker seg spesielt negativt.Det er klart at ei flott rumpe (og flotte lår) tenner jo skikkelig bra, men om man så ligger der og ser på et middelmådig fjes og atpåtil dårlige pupper, da forsvinner effekten fra rumpa. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ei dame med fine pupper men ei dårlig rumpe fremfor ei dame med dårlige pupper men ei bra rumpe, mener nå jeg. 8030113[/snapback] Definer dårlige pupper. For meg kommer iallefall rompe, lår og mage milevis foran i vurderninga! Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Altså, ei dame som liker sin egen kropp(men selvfølgelig, er jo alltids noe man vil rette på, sånn er det bare) vil få en slags indre glød, god selvtillitt og rett og slett stråle! Og man kan ikke se på ei dame om hun er "bra" om én kroppsdel er pen. Det må da være et helhetlig bildet i det. Edit: Skulle lagt ut bilde av kjæresten min, så dere fikk se hva jeg mener med å stråle, men da hadde hun nok blitt litt sinna på meg. Endret 26. februar 2007 av KristianG Lenke til kommentar
trøls Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Pupper før rumpe? Du er en gal mann. 8028242[/snapback] Ei dame med fine pupper men ei dårlig rumpe fremfor ei dame med dårlige pupper men ei bra rumpe, mener nå jeg. Men det beste er jo selvsagt en grei standard over det hele, ingen parter av kroppen som utmerker seg spesielt negativt.Det er klart at ei flott rumpe (og flotte lår) tenner jo skikkelig bra, men om man så ligger der og ser på et middelmådig fjes og atpåtil dårlige pupper, da forsvinner effekten fra rumpa. 8030113[/snapback] Forsåvidt enig i dette, men det er et stort problem med puppene: Man må se dem utildekket for å avgjøre deres kvalitet! Med rumpene er det mye mindre sjansespill. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Rompe er viktigere enn pupper synes nå jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Den diskusjonen der er vel sånn ca like spennende som "hvilken farge liker du best?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg