Thorsen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Eg såg ein film på internett der ein modell vart fiksa på med ein PC, forskjellen var dramatisk. Reklameplakatar er gjennomgått ekstrem forvandling på ein PC. 7652668[/snapback] Mye en kan gjøre digitalt ja Men om resultatet er så mye bedre kan jo diskuteres. Endret 5. januar 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ser ut som ein karakter frå The Sims på andre biletet. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 For å være helt ærlig og ikke helt politisk korrekt. Så ville jeg nok si at til tross for at kroppene, til mange av de som er for slanke, ikke er så fine så har mange av de finere ansikter som tynn. Dette er veldig individuelt, men det er en del folk som har veldig "svak" (lite synlig) bein bygning i ansiktet og derfor ser penere ut som veldig tynn. Når disse da igjen har på seg klær så ser dem jo bedre ut..., men det er jo en grense her å da. Hjelper ikke å ha på seg klær når man ser ut som man har kommet fra en konsentrasjons leir. Selv her, på den usunne siden, er det en mellomting, synes jeg. Personlig hadde jeg derimot aldri vurdert å bli sammen med en jente som levde veldig usunt. Skulle det være feks underernæring, eller 10 sigs pr dag... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har ikke lest noe, men jeg og alle jeg kjenner liker sunne friske jenter. De skal ha former, det er det som gjør dem så pene. Men det krever også at de gidder å ta en tur i ny og ne, hvis ikke mister de holdningen og deler stikker ut. Du ser de som ikke gidder å trene fort om sommeren med en topp med bar mage som tyter ut. Det er så lite trening som skal til, det er jo bare å gå en tur ett par ganger i uka og finne en aktiv hobby så er du godt på vei. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dette presset for å bli så ekstremt tynne trur eg må være noko som blir generert av jenter/kvinner og media, har aldri møtt ein gutt eller mann som synest det er noko fint. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Null appelsinhud. Store pupper, gjerne godt lagde silikonpupper, men ikke sykt store slik at det blir motbydelig. Rumpe og litt lår. Er ingen fan av små rumper og lår på jenter. De må være tynne seff, men ikke motbydelig tynne. Ingen magemuskler eller andre særlige muskler elns. Så et fint ansikt og hår som passer Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Se på f.eks. The Voice TV en dag på musikkvideoene de sender, veldig mange av damene der jeg kunne ha tredd nedpå pålen. Nelly Furtado f.eks De har ofte bra kropper, selv om de ikke er helt i toppsjiktet av verdensklassen. edit: Har dog et par eksempler til jeg føler må med, fra myorevolution.com: Endret 5. januar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Så hvordan er det egentlig dere vil ha oss? Undervektige? Jeg tviler nemlig på akkurat det. Eller tynn, slank, normal, litt ekstra, kraftig? Vet det er opp til hver enkelt, men er det noen som foretrekker disse veldig tynne jentene? http://forum.ringsworld.com/real-girls-t7177.html 7648208[/snapback] Jeg synes faktisk det er fint når diverse ben vises, men bare på jenter. VELDIG bra kropp i mine øyne: Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 For små rumper og lår etter min mening. Puppene var ikke noe særlig de heller. But I'd hit it Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er det deg AnAnAs? Bra utgangspunkt men skulle likt å sett noen få kilo muskler ekstra på den kroppen. Helst bør ikke fettprosenten bevege seg nedover, det der er på den nedre grensen av hva som er hot. Meget rotete leilighet, btw. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er det deg AnAnAs? Bra utgangspunkt men skulle likt å sett noen få kilo muskler ekstra på den kroppen. Helst bør ikke fettprosenten bevege seg nedover, det der er på den nedre grensen av hva som er hot. Meget rotete leilighet, btw. 7653596[/snapback] Nei, tatt fra den siden Juliess tok utgangspunkt i. Skulle ønske det var meg, though. Jeg tror jeg har tre og en halv måned og en bryststørrelse igjen for å se ut som henne. On topic, så liker jeg ikke veldig bulkete gutter men heller ikke hengslete gutter. Jeg liker det når man ser konturene av hoftebena på guttene, men ellers liker jeg kjøtt på dem. Ingenting er bedre enn en gutt med litt ass (men bare litt). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 AnAnAs, hun der er bra tynn, og hun bruker push-up BH(?), så da burde du vel være fornøyd... Ser ut som om hun skulle knekke hvis hun falt på bakken, hvertfall armene og hofta.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ser ut som om hun skulle knekke hvis hun falt på bakken, hvertfall armene og hofta.. 7653743[/snapback] Men du kan jo ikke si hun er ikke fin? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sier bare en ting, og det er former er et MUST. Digger ikke jenter uten pupper og romper. Hvem har vel lyst på en jente som har guttefasong? Komplimentene blir vel noe som: Å så fine stikkende ribbbein du har fått deg baby Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ser ut som om hun skulle knekke hvis hun falt på bakken, hvertfall armene og hofta.. 7653743[/snapback] Men du kan jo ikke si hun er ikke fin? 7653766[/snapback] Hun kunne lett ha blitt heitere, men jeg kunne ridd henne allikevel slik hun var der. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ser ut som om hun skulle knekke hvis hun falt på bakken, hvertfall armene og hofta.. 7653743[/snapback] Men du kan jo ikke si hun er ikke fin? 7653766[/snapback] Hun er bra fin ja, men hun kunne blitt finere ved å legge på seg litt, det er ikke noe særlig galt med henne egentlig. Det blir vel egentlig bare flisespikkeri, fordi det er ingen vits å bli sammen med ei dame som er fin men med en personlighet lik en stein. De fleste jenter er bra fin bare de ikke viser så masse bein, men det er det plusset med personlighet som er viktig for meg. Med one-night-stands går selvsagt det siste ut... Endret 6. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 VELDIG bra kropp i mine øyne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7653557[/snapback] Hun var litt spinkel...for lite lår, pupper og rompe for min del. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det skal være former! Liker ikke at bein er for markert. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Som et eksempel på hva jeg ikke synes er en bra kropp. Rihanna: Litt for stor mage, lår og armer etter min smak. Er det dette dere gutter påstår at dere foretrekker? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Som et eksempel på hva jeg ikke synes er en bra kropp. Rihanna: Litt for stor mage, lår og armer etter min smak. Er det dette dere gutter påstår at dere foretrekker? 7654114[/snapback] Hun er nice;) Mye mindre enn det og det er turn-off. Det bildet du dro frem litt oppi tråden var ikke teh shit. Mer KJØTT på beina trengs! Vet ikke om en kamerat som er uenig med meg, faktisk. Endret 6. januar 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg