Zethyr Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg håper virkelig at de jentene jeg tilbringer fritiden min med og som jeg anser for å være noenlunde fornuftige, sunne mennesker ikke tiltrekkes av slike vinger. 7986772[/snapback] Var det ikke du som ville ha jenter som ikke trener? Og samtidig fornuftige og sunne? Du er klar over at du ytrer flere kontradiksjoner enn Det Gamle Testamente, håper jeg? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Wahah ja Bibelen kan bringes inn på de mest underlige plasser bare for å vinne en diskusjon. "Du er en konservativ idiot, I WIN biiiacctch " Totally ghey. Endret 20. februar 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg håper virkelig at de jentene jeg tilbringer fritiden min med og som jeg anser for å være noenlunde fornuftige, sunne mennesker ikke tiltrekkes av slike vinger. 7986772[/snapback] Var det ikke du som ville ha jenter som ikke trener? Og samtidig fornuftige og sunne? Du er klar over at du ytrer flere kontradiksjoner enn Det Gamle Testamente, håper jeg? 7986820[/snapback] Haha. Sunn i hodet, ikke trent. Det finnes ikke kontradiksjoner, kun din småsære holdning til trening. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Jeg håper virkelig at de jentene jeg tilbringer fritiden min med og som jeg anser for å være noenlunde fornuftige, sunne mennesker ikke tiltrekkes av slike vinger. 7986772[/snapback] Så du mener at man blir mindra atraktiv av å ha litt vinger? Kanskje jeg bør gå tilbake til tilværelsen som tynn og svak, selv om jeg fortsatt er ganske tynn og svak. Endret 20. februar 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
graceland Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Nå er jeg ikke direkte feit om dagen jeg heller, og kan vel trygt si at jeg aldri har følt meg så lite attraktiv som før nå! Kan ikke tenke meg at noen gutter med nogenlunde fornuft liker sånne radmagre beist som det der. Heller 10 kg ekstra enn 5 for lite ass. Stakkars jenter, de må virkelig ha et forvrengt selvbilde- og da hjelper det ikke akkurat å henge på et slikt forum Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg håper virkelig at de jentene jeg tilbringer fritiden min med og som jeg anser for å være noenlunde fornuftige, sunne mennesker ikke tiltrekkes av slike vinger. 7986772[/snapback] Så du mener at man blir mindra atraktiv av å ha litt vinger? Kanskje jeg bør gå tilbake til tilværelsen som tynn og svak, selv om jeg fortsatt er ganske tynn og svak. 7988132[/snapback] Om vinger er uattraktivt, ja. Herregud, så malplassert og tåpelig det ser ut, ihvertfall når man har gått fra "litt" til det fyren på bildet har. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Dette er vinger å snakke om, men det er nok i meste laget for alle som ikke er spesielt interessert i bodybuilding ja. Jeg synes over hodet ikke Coleman er noe å se på. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Når jeg ser på sånne bilder, så ser jeg ikke mennesker en gang. Jeg klarer ikke å forestille meg hvordan sånne mennesker ser ut irl, det er rett og slett for creepy. 220cm høy, bred i alle retninger og disgusting all over. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er dette for mye vinger da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Nå snakker jeg kun for meg selv, men jeg ville verken likt å ha den ryggen eller likt å ha en sånn rygg hos en mannlig partner. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Jeg håper virkelig at de jentene jeg tilbringer fritiden min med og som jeg anser for å være noenlunde fornuftige, sunne mennesker ikke tiltrekkes av slike vinger. 7986772[/snapback] Ja, de liker nok mye mer spinkle gutter som drekker seg fulle hver helg og raver rundt som en idiot. Da snakker du fornuft. "Sunne" mennesker tiltrekkes faktisk av sunne kropper. Jeg har aldrig sett en bra trent jente, som ikke har vært sammen med en bra trent gutt. Jenter som er opptatt av sunnhet, trening og velvære, søker somregel etter en partner som har like interesser og verdier, og vice versa. Jeg kunne aldri vært sammen med en jente som røyker, drikker seg drita hver helg, og driter fullstendig i kroppen sin og ikke trener. Dette er sentrale verdier i livet mitt. Alle disse jentene under her, er ikke sammen med en bleik og spinkel gutt som så vidt klarer å løfte cola flaksa opp til kjeften. Men bra trente herremenn med "vinger". @ Hyrlen, du er nok antalighvis en av de på forumet her, som hadde hatt mest "mulighet" hos disse damene. Endret 21. februar 2007 av kengdal Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er dette for mye vinger da? 7990064[/snapback] Er det deg burde du oppsøke hudpleier fortest mulig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Alle disse jentene under her er ikke sammen med en bleik og spinkel gutt som så vidt klarer å løfte cola flaksa opp til kjeften. Men godt trente herremenn med "vinger". 7990170[/snapback] Det var ikke en eneste av de damene som ville interessert meg i det hele tatt. Er det attraktivt med sånne armer som hun første har, eller lår som nummer 3? Det er på grensen til groteskt. Sannsynligvis går de også etter treningsfantaster, så det overrasker meg ikke at en skamtrent person ville hatt mest sjanse hos dem. Jeg får sitte her og slite med å løfte Cola-flasken og hygge meg med de normale, søte, sunne norske jentene jeg går etter, så får dere sikle på de damene der. ^^ Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Det var ikke en eneste av de damene som ville interessert meg i det hele tatt. Er det attraktivt med sånne armer som hun første har, eller lår som nummer 3? Det er på grensen til groteskt. Sannsynligvis går de også etter treningsfantaster, så det overrasker meg ikke at en skamtrent person ville hatt mest sjanse hos dem. Jeg får sitte her og slite med å løfte Cola-flasken og hygge meg med de normale, søte, sunne norske jentene jeg går etter, så får dere sikle på de damene der. ^^ 7990196[/snapback] Ja det er attraktivt Når du ser på det første og siste bilde, er dette tatt i forbindelse med konkuranse. Ergo fettprosenten er lav, hadde disse vært offseason hadde du ikke reagert på armene. Hvem er du som kan definnere det normale? Men du snakker om sunne jenter, hva legger du i dette. Den drikke-kulturen som er blant unge jenter, og for den sagt gutter er meget skremmende. 30 % av dagens ungdom kan komme til å få problemer senere i livet, som følge av den drikkingen som de holder på med. Så kan du se på kostholdet til norske jenter, enten spiser de så de omtrent triller, eller så spiser de nesten ingen ting. Flere og flere begynner å få teng til mangelsykdommer pga dårlig kosthold. Og flere stikker en fingeren ned i halsen etter en bolle hos baker'n. Dette er satt på spissen, men du skjønner poenget mitt. Endret 21. februar 2007 av kengdal Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg kunne postet bilder av sunne, normale jenter, men jeg tviler på at noen av jentene hadde satt pris på å bli nevnt i slike sammenhenger. Det jeg mener er jenter som ikke har synlige muskler, ikke bryr seg om fettinnholdet i det de spiser, kan drikke en helg eller to i måneden uten å bekymre seg for kalorier eller hva det nå enn måtte være i drikkevarer og som ikke hele tiden forsøker å få kroppen i bedre stand, selv når den er helt grei. Jeg ser det samme hos de som trener som de som slanker seg; de blir aldri god nok, selv om folk flest ser på dem som langt slankere/mer trent enn de burde være. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Synest jenter er fine når dem har litt kjøtt på kroppen jeg Sånne tynne jenter er ikke pent, mener nå jeg. Tenkt visst man vil gi en klem da? Kan umulig gå bra det da Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Jeg kunne postet bilder av sunne, normale jenter, men jeg tviler på at noen av jentene hadde satt pris på å bli nevnt i slike sammenhenger. Det jeg mener er jenter som ikke har synlige muskler, ikke bryr seg om fettinnholdet i det de spiser, kan drikke en helg eller to i måneden uten å bekymre seg for kalorier eller hva det nå enn måtte være i drikkevarer og som ikke hele tiden forsøker å få kroppen i bedre stand, selv når den er helt grei. Jeg ser det samme hos de som trener som de som slanker seg; de blir aldri god nok, selv om folk flest ser på dem som langt slankere/mer trent enn de burde være. 7990335[/snapback] Når det gjelder trening; hvis du blir fornøyd har du for lave mål!! "Normale" jenter er flott det, men jeg vil ikke påstå at en "sunn" jente drikker seg full flere ganger i månden og driter i det hun spiser, og spiser for lite. Det er helt greit å ta seg et par glass vin, eller et par øl i helga. Men den flatfylla som jeg ser når jeg er ute på "by'n" synes jeg ikke noe særlig om. Og røyking er vell det værste jeg ser. Og når det kommer til kostholdet til jenter, så synes jeg de skal ha et vist forhold til dette. Og med dette mener jeg ikke at de skal tenkte på hvor mye fett det er i ting. Men heller det at de fleste spiser alt for lite. Ha et sunt og balansert kosthold. For meg trenger ikke kvinner være super slanke, jeg synes det er vakkert med kvinnelige former. Men det som teller er at en jente er sporty, og glad i aktivitet og trene. Dette ble litt rotete men. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Er dette for mye vinger da? 7990064[/snapback] Er det deg burde du oppsøke hudpleier fortest mulig 7990184[/snapback] Hva er det du nå har i tankene? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Når det gjelder trening; hvis du blir fornøyd har du for lave mål!! 7990457[/snapback] Det er nok denne innstillingen jeg unngår, ja. Jeg foretrekker jenter som er fornøyd uansett hvordan de ser ut, og som ser de positive egenskapene sine og ikke bare det som kan forbedres. "Normale" jenter er flott det, men jeg vil ikke påstå at en "sunn" jente drikker seg full flere ganger i månden og driter i det hun spiser, og spiser for lite. Det er helt greit å ta seg et par glass vin, eller et par øl i helga. Men den flatfylla som jeg ser når jeg er ute på "by'n" synes jeg ikke noe særlig om. Og røyking er vell det værste jeg ser. 7990457[/snapback] Du nevner flatfylla en del, er det som et motargument? Jeg forstår ikke helt sammenhengen, kanskje jeg overser noe. Men det som teller er at en jente er sporty, og glad i aktivitet og trene. 7990457[/snapback] Da er det ikke annet enn forskjellige interesser vi ser etter, du ser etter en jente som du har noe til felles med, som alle andre. Jeg har ikke trening som hobby, og ser derfor ikke poenget med å finne en jente som har det. Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) "Deilige lår"? Kan du bli litt vagere? Du glemte "det er bare best", eller "fordi atte". 7978624[/snapback] Om LarsP kommer med Motivational Posteren sin så kan du få se.Ellers er vel dette et eksempel på fine lår: 7978720[/snapback] Jeg har sett det bildet og jeg ble 50% deprimert og 50% kvalm. Det må virkelig trenertyper til for å finne noe sånt attraktivt. Eg kan ikkje fatte kva du syns var feil med ho dama der, utanom at magen var ein smule smal... Førehaldet rumpe/lår var perfekt, fine legger hadde ho og... Einaste det var noko å seie på, om ho bygg/driv fitness, var at ho måtte få justert forholdet mellom framside og bakside av lår. Grov muskel over kneet. Synes du virkeleg at sunne kvinner skal sjå annsleis ut enn dette her? Gje hu tilbake valpebeltet rundt magen, så hadde ho våre perfekt. Orsak om eg dreg tråden tilbake i tid no, men eg blir ein smule provosert når Steffypants skal belæra oss om kva som er ein sunn fin kropp, når han forkastar noko så RÅTT som den jenta der, framfor å koma med eksempler sjølv. Edit: Småpirk ang lårbygning... Endret 21. februar 2007 av Mephistopheles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg