bortevekk Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jenter skal være skjøre og svake. 7979068[/snapback] Du er bare redd for å få bank:-P Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Å herregud for noen skranglebein på den linken! Er utrolig at det fins så mange tragiske folk i kommentarene. Jenter skal være slik de føler de skal være. For noen kan det sikkert være bra å være tynne (dersom de er det i naturen). Men når man gjør det for å bli likt blir det totalt feil. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) BILDE Fin kropp! Akkurat passe muskler. Er utrolig at det fins så mange tragiske folk i kommentarene. Jepp, helt tragiskt.. men dem om det. Endret 19. februar 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Sondre Bjerke Martinsen. Hva synes dere jenter, er ikke det en fin kropp? Dopingfri hvertfall, så det ligger nok en del arbeid bak det der. Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Tenkte jeg ville dra diskusjonen videre fra SO6, hvor vi diskuterte hvor tynne gutter ønsker at jenter skal være. Det er mange jenter som klager over at de er feite, vil gå ned litt, har for stor rumpe og blabla. Det er sjelden noen er fornøyd med seg selv. Jeg dumpet over en proAna-del av et forum, og har bladd gjennom "thinspiration"kategorien, og det er virkelig mye grusomt å se. De jubler for stikkende bein og strammest mulig hud. Så hvordan er det egentlig dere vil ha oss? Undervektige? Jeg tviler nemlig på akkurat det. Eller tynn, slank, normal, litt ekstra, kraftig? Vet det er opp til hver enkelt, men er det noen som foretrekker disse veldig tynne jentene? http://forum.ringsworld.com/real-girls-t7177.html 7648208[/snapback] Flesteparten er altfor tynne, nr 2 fra toppen kan se ut som er veldig 'bra', men det er altfor dårlig kvalitet til å bedømme det skikkelig. Men resten er altfor tynne! Lenke til kommentar
Dudli Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jenter kan vel ikke forvente at gutter skal se slik ut, da Sondre er i Norgestoppen. Hvorvidt det der er pent eller ikke er vel opp til hver enkelt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jenter kan vel ikke forvente at gutter skal se slik ut, da Sondre er i Norgestoppen. Hvorvidt det der er pent eller ikke er vel opp til hver enkelt. 7980393[/snapback] Vant vel fjorårets NM i klassen for de over 180cm. Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Sondre Bjerke Martinsen. Hva synes dere jenter, er ikke det en fin kropp? Dopingfri hvertfall, så det ligger nok en del arbeid bak det der. 7980330[/snapback] Jenter som tror at menn ser slik ut bør seriøst få seg en reality-check, folk i arbeid som lever det gode liv ser ikke slik ut; de spiller bedriftsfotball og går på spinning en gang i uken. Slike mennensker som bildet har det som en livsstil - min livsstil kan ikke leves slik, jeg er glad i god mat og god drikke, jeg liker å reise, og det blir en del alkohol:-) Husk at alle ser like ut når vi er 40+ så det er kortsiktig å tro at man bli seende slik ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jenter som tror at menn ser slik ut bør seriøst få seg en reality-check, folk i arbeid som lever det gode liv ser ikke slik ut; de spiller bedriftsfotball og går på spinning en gang i uken. Slike mennensker som bildet har det som en livsstil - min livsstil kan ikke leves slik, jeg er glad i god mat og god drikke, jeg liker å reise, og det blir en del alkohol:-) Husk at alle ser like ut når vi er 40+ så det er kortsiktig å tro at man bli seende slik ut. 7980517[/snapback] At du tror han ser sånn ut hele året betyr at du også bør ta en reality-check. Så lav fettprosent har de bare 2-3 uker per år, mulig også mindre. Til vanlig ser han nok mer normal ut Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Når han ikke er i toppform, så vil han uansett ha den pumpen i muskelaturen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 En bra mannlig kropp har ikke for mye muskler, men den har passe store muskler fordelt godt og jevnt over kroppen. Gå til babethread hvis du skal se fine kvinnekropper, enkelte av damene der har syykt fine kropper Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jenter skal være skjøre og svake. 7979068[/snapback] Det får da være grenser! Men ville aldri vært sammen med en jente som var sterkere enn meg, så i og med at du ikke orker å trene selv så skjønner jeg at du liker jenter utrente. *ADVARSEL TIL ALLE JENTER, begynner du å løfte tunge vekter kommer du til å se SÅNN ut innen et par måneder! 7979455[/snapback] Jeg håper inderlig at den videoen ikke var av en dame, egentlig så håper jeg ikke at det var en mann heller.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Når han ikke er i toppform, så vil han uansett ha den pumpen i muskelaturen. 7980582[/snapback] Han vil nok ikke ha noe mer pump til vanlig enn en normal person. Pump får man på gymmet, nøyaktig hvordan varierer fra person til person. Det som skjer er at blod strømmer til muskelen man har pump i. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Han sier selv at genene hans er gode, arvet fra far og bestefar. Jeg har selv en venn med gode gener og det ser man veldig fort. Han hadde ikke trent på en stund - men fortsatt så hadde han en bra kropp. Edit: Dog vil fettprosenten øke og litt tap av muskelmasse. Spørs hva man selv gjør ut av det, snur på døgnrytmen, spiser dårlig og uregelmessig og andre slike negative faktorer. Endret 19. februar 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg vil heller ha ei jente med litt for mye fett og muskler enn for lite. Som så mange sier, "Mer å ta i, mer å være glad i" sier meg delvis enig i den reglen, men blir det for mye er det ikke pent =) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 http://www.funpic.hu/funblog.click.php?id=...impic.html&en=1 Her har man en del fine kropper. Ingen som ikke tåler å se kvinnebryster bør gå inn på den lenka, nå er dere advart. Det er vel ingen, hverken blandt skjelettofilene eller blandt Dove-mafiaen som ikke liker hva de ser her? 7798224[/snapback] Tja det var mange brystvorter som ikke var så pene der da. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 En bra kropp? For gutter og menn, er vel det når du kan stå sideveis i speilet og se at brystet/rygg er større enn rundt beltet og at du ikke har bilringer, det er vel ikke for mye og kreve tror jeg. For jenter og kvinner? At du ikke er overvektig, og at du til en viss grad har greie bryster og rumpe, og at du ikke FOR mager. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, hvis det gjelder en kjæreste, så lenge hun ser grei ut og er glad i deg (hadde kanskje ikke så mye med posten å gjøre). Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Dopingfri 7980330[/snapback] Sier alle i Mr oplympia konkuransen også. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Han er vell fitness-utøver så sjansen for at han er dopfri er større enn med de virkelige byggerne Jeg synes uansett det der blir for mye og, de fleste jentene jeg kjenner er mer fornøyd med en som er "litt" mindre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg håper virkelig at de jentene jeg tilbringer fritiden min med og som jeg anser for å være noenlunde fornuftige, sunne mennesker ikke tiltrekkes av slike vinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg