Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Men at man har muskler tyder jo på at man har trent. Som gutt vil jeg si at jeg hadde foretrukket en jente som trener fremfor en som ikke trener.

7974533[/snapback]

Du om det. Jeg ser ingen fordeler med at jenten trener.

7974563[/snapback]

 

Mer energi, bedre sexliv, hvis du trener så har du automatisk en treningspartner.

Jeg ELSKER jenter som holder seg i form, fordi det motiverer meg til å gjøre det samme. Jeg er treningsnarkoman though.. nicket er ment ironisk:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forstår du det ikke? Det er ingenting å tjene på å ha en mann med muskler. Før kunne muskuløse menn beskytte mot villtigre og jakte vannbøffel, nå trenger man økonomisk og emosjonell støtte gjennom en god jobb og skikkelig atferd.

7974365[/snapback]

Nå fremstiller du det som enten/eller, virker det som. En god del oppegående mennesker trener av den enkle grunn at de vet hvor store helsemessige fordeler det gir å ta vare på kroppen sin :)

 

 

Jeg ser ingen fordeler med at jenten trener.

7974563[/snapback]

:ohmy:
Lenke til kommentar

Ved å holde seg i god fysisk form er man med på å forebygge at slitasjen på kroppen blir mindre, vi får fysisk og psykisk overskudd og stresset blir redusert. Dessuten er det vel en fordel at du syns jenta di har fin kropp? Mange fordeler ved å trene, dummeste jeg har hørt.. :roll:

Endret av Jordbaerdrops
Lenke til kommentar
Ved å holde seg i god fysisk form er man med på å forebygge at slitasjen på kroppen blir mindre, vi får fysisk og psykisk overskudd og stresset blir redusert. Dessuten er det vel en fordel at du syns jenta di har fin kropp? Mange fordeler ved å trene, dummeste jeg har hørt.. :roll:

7976361[/snapback]

Veldig fint for henne, jeg ser ikke hvordan det hjelper meg. Jenter kan være like psykisk og fysisk spreke uten at hun trener, og spesielt de som trener mye har en tendens til å være litt... rar.

 

Jeg ser ikke på en trent mage og tenker "nam". Kanskje vi har forskjeller idealer når det gjelder fin kropp, men muskler er tidenes turnoff.

Lenke til kommentar

At jenter er litt aktiv, dvs. spelar fotball, handball eller liknande er flott, sjølv er eg glad i det meste av sport og du får med ein gang ei felles interesse. Eg ser derimot ikkje nytten i å trene musklar på eit treningssenter. Dei kan fint halde vekta og ha god sex utan å gå på treningssenter.

Lenke til kommentar
At jenter er litt aktiv, dvs. spelar fotball, handball eller liknande er flott, sjølv er eg glad i det meste av sport og du får med ein gang ei felles interesse. Eg ser derimot ikkje nytten i å trene musklar på eit treningssenter. Dei kan fint halde vekta og ha god sex utan å gå på treningssenter.

7977930[/snapback]

Jeg nevner ring jeg anser for å være fordeler, og kanskje du også:

[x] Stram og deilig rumpe

[x] Faste, struttende pupper

[x] En flott holdning.

[x] En mer velfungerende kropp (mindre risiko for f.eks. ryggplager)

[x] Deilige lår

[x] Lettere for å holde seg slank uten å miste muskelmasse

[x] Sterkere psyke

[x] Takler graviditet bedre

[x] Mindre sjans for osteoporose (også reduserte symptomer)

[x] Mindre sjans for bekkenplager (samme som over)

 

La meg også si at styrketrening er artig, og det finnes over hodet ingen sjans for at ei jente blir et "muskelberg" og maskulint utseende med mindre hun trener i mange, lange år ved siden av bruk av ulovlige preparater.

 

Flere av punktene jeg satte opp er også effekter ved fotball/håndball og slikt som du nevner, noe som også er flott om jenta gidder å holde på med.

 

Sist men ikke minst, de som er imot enkelte av punktene, det hadde vært gøy å høre deres argumenter bak den avgjørelsen.

Lenke til kommentar
At jenter er litt aktiv, dvs. spelar fotball, handball eller liknande er flott, sjølv er eg glad i det meste av sport og du får med ein gang ei felles interesse. Eg ser derimot ikkje nytten i å trene musklar på eit treningssenter. Dei kan fint halde vekta og ha god sex utan å gå på treningssenter.

7977930[/snapback]

Jeg nevner ring jeg anser for å være fordeler, og kanskje du også:

[x] Stram og deilig rumpe

[x] Faste, struttende pupper

[x] En flott holdning.

[x] En mer velfungerende kropp (mindre risiko for f.eks. ryggplager)

[x] Deilige lår

[x] Lettere for å holde seg slank uten å miste muskelmasse

[x] Sterkere psyke

[x] Takler graviditet bedre

[x] Mindre sjans for osteoporose (også reduserte symptomer)

[x] Mindre sjans for bekkenplager (samme som over)

 

La meg også si at styrketrening er artig, og det finnes over hodet ingen sjans for at ei jente blir et "muskelberg" og maskulint utseende med mindre hun trener i mange, lange år ved siden av bruk av ulovlige preparater.

 

Flere av punktene jeg satte opp er også effekter ved fotball/håndball og slikt som du nevner, noe som også er flott om jenta gidder å holde på med.

 

Sist men ikke minst, de som er imot enkelte av punktene, det hadde vært gøy å høre deres argumenter bak den avgjørelsen.

7978197[/snapback]

 

Eid:P

Altså når man kommer opp i årene så MÅ man trene for å holde formen. Så hvis dere liker alt nevt ovenfor, finn dere en treningsjente;)

Lenke til kommentar

"Deilige lår"? Kan du bli litt vagere? Du glemte "det er bare best", eller "fordi atte". Det er ikke mangel på jenter som ser fantastiske ut uten å trene, og jeg foretrekker kroppene (og som oftest innstillingen) til jenter som ikke trener framfor de som gjør det. Du finner sikkert en del fordeler med trening fordi du selv gjør det, og vi leter alle etter partnere som er like oss selv, som forklarer hvorfor jeg absolutt ikke er interessert i en sånn jente.

 

edit: Men nå som du nevner det, så synes jeg jenter som har mindre sjanse for ryggplager og osteoporose er veldig sexy.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
"Deilige lår"? Kan du bli litt vagere? Du glemte "det er bare best", eller "fordi atte".

7978624[/snapback]

Om LarsP kommer med Motivational Posteren sin så kan du få se.

Ellers er vel dette et eksempel på fine lår:

812166605_m.jpg

 

edit: Men nå som du nevner det, så synes jeg jenter som har mindre sjanse for ryggplager og osteoporose er veldig sexy.

7978624[/snapback]

Jeg tror du forstod godt hva jeg mente ;) Ikke kun hvor sexy en jente er har så mye å si, jeg hadde ikke holdt ut med ei jente som ser dritsexy ut, men røyker, snuser, fiser blandt folk, er dum som et brød eller denslags. Ei jente bør helst være mest mulig sexy, mest mulig oppegående, mest mulig humoristisk, mest mulig sporty og mest mulig sunn. Tipper det under kritisk nivå på noen av de kategoriene er det vanskelig å nyte samvær med henne.
Lenke til kommentar
"Deilige lår"? Kan du bli litt vagere? Du glemte "det er bare best", eller "fordi atte".

7978624[/snapback]

Om LarsP kommer med Motivational Posteren sin så kan du få se.

Ellers er vel dette et eksempel på fine lår:

812166605_m.jpg

7978720[/snapback]

Jeg har sett det bildet og jeg ble 50% deprimert og 50% kvalm. Det må virkelig trenertyper til for å finne noe sånt attraktivt.

edit: Men nå som du nevner det, så synes jeg jenter som har mindre sjanse for ryggplager og osteoporose er veldig sexy.

7978624[/snapback]

Jeg tror du forstod godt hva jeg mente ;) Ikke kun hvor sexy en jente er har så mye å si, jeg hadde ikke holdt ut med ei jente som ser dritsexy ut, men røyker, snuser, fiser blandt folk, er dum som et brød eller denslags. Ei jente bør helst være mest mulig sexy, mest mulig oppegående, mest mulig humoristisk, mest mulig sporty og mest mulig sunn. Tipper det under kritisk nivå på noen av de kategoriene er det vanskelig å nyte samvær med henne.

7978720[/snapback]

Er enig med alle punkter utenom sporty, tåler ikke jenter som røyker/snuser eller ikke er oppegående, morsom, smart, osv. Hvorvidt hun er sunn, derimot, er ikke viktig. Jeg kunne aldri tenkt meg en jente som ikke kunne brukt en helg på å konsumere groteske mengder smågodt i sengen mens vi så på The OC elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Større muskler gir økt forbrenning som igjen fører til at det er enklere å holde vekten nede. Synes derfor jenter gjerne kan ta noen treningsprogram med styrketrening, bare de begrenser seg.

7977847[/snapback]

 

Det finnes så og si ingen jenter som klarer å bygge muskler av noen særlig størrelse med normal trening. De enorme muskeljentene som det virker som enkelte gutter tror damer blir til bare de tar i en vekt som veier mer enn 2 kg har stort sett bolt hele gjengen, og om ikke det har de i hvertfall trent VELDIG målrettet styrketrening i mange år, vært på en spesiell diett hele tiden, og sultet bort hvert eneste gram av underhudsfett (noe som er ekstremt vanskelig for jenter å gjøre). Jenter er ikke fra naturens side laget for å bygge store muskler og ha lite underhudsfett, og kan trene ganske mye og hard styrketrening uten at det gir noen andre utslag enn en slankere og fastere kropp.

 

Styrketrening for jenter er lesbisk.

7977945[/snapback]

 

Jepp, jenter skal være skjøre og svake, som må beskyttes, og har de noensinne vært noe annet sted en stairmasteren på SATS er de lesbiske. Det er 1:1. Tror jeg så en dokumentar om det på TV en gang.

 

Det er heller ikke sånn at jenter som trener ikke kan ligge i sengen og spise smågodt og se på The OC, det fins ikke bare to moduser som er Ingen aktivitet og Treningsnarkoman ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes heller ikke noe om jenter med masse muskler, om jenta vil trene styrke å bli litt sterkere\mer definert, greit for meg. Vil hun heller trene fotball\håndball osv like greit for meg så lenge hun gjør noe. Dette har nok mye med at jeg selv trener endel og vil ha en likesinnet, akkurat som jeg skjønner andre her vil ha likesinnede som ikek trener ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jenter skal være skjøre og svake.

7979068[/snapback]

Det får da være grenser! Men ville aldri vært sammen med en jente som var sterkere enn meg, så i og med at du ikke orker å trene selv så skjønner jeg at du liker jenter utrente.

 

 

 

 

:p

 

 

*ADVARSEL TIL ALLE JENTER, begynner du å løfte tunge vekter kommer du til å se SÅNN ut innen et par måneder!

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...