Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?

Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En fiin guttekropp skal være høy med noe muskler og fine armer :D For mye muskler er ikke noe fint syns jeg, hater når gutter går som aper! Altså at de er rette i ryggen og arma stikker ut..Æsj.

7961321[/snapback]

Forstår det at man ikke skal gå som aper, jeg kjenner enkelte som gjør det. Men å være rett i ryggen er da vel ikke så ille? :D

Bra kropp.

7961705[/snapback]

Spinkel liten unge. Bare jeg tar av 1-2 kg foran så ser jeg jo lik ut kroppsmessig! :p

Jeg blir litt skuffet over å se at dagens jenter ikke har et bilde av en idealmann som faktisk ser ut som om han er i stand til å utøve hardt fysisk arbeide. F.eks. noe slikt:

royo-a15.jpg

Lenke til kommentar
Forstår det at man ikke skal gå som aper, jeg kjenner enkelte som gjør det. Men å være rett i ryggen er da vel ikke så ille? :D

7962865[/snapback]

Ja, ser ganske dumt ut. Ser ut som de har en ryggskade. Enda dummere er det når noen spinkle fjortisser går med armene to meter ut og tror de er fulle av muskler.

Lenke til kommentar
En fiin guttekropp skal være høy med noe muskler og fine armer :D For mye muskler er ikke noe fint syns jeg, hater når gutter går som aper! Altså at de er rette i ryggen og arma stikker ut..Æsj.

7961321[/snapback]

Bra kropp.

7961705[/snapback]

Spinkel liten unge. Bare jeg tar av 1-2 kg foran så ser jeg jo lik ut kroppsmessig! :p

Jeg blir litt skuffet over å se at dagens jenter ikke har et bilde av en idealmann som faktisk ser ut som om han er i stand til å utøve hardt fysisk arbeide. F.eks. noe slikt:

7962865[/snapback]

For det første, det skulle jeg likt å sett deg se ut som den svømmeren, nå har ikke jeg sett deg, men han der er bygd av muskler, som man ser tydlig, selvom han strekker overkroppen.

En idealmann som kan utføre arbeid ser nok ikke sånn ut. En arbeidsmann har store armer og en mat mage - i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
For det første, det skulle jeg likt å sett deg se ut som den svømmeren, nå har ikke jeg sett deg, men han der er bygd av muskler, som man ser tydlig, selvom han strekker overkroppen.

7963452[/snapback]

Det koster deg ikke så uhyre lang tid på treningsstudio for å se ut som han der, dersom du tar det litt tid til å gjøre research angående kosthold og trening. Jeg ser nok ikke likt ut som han der, men det er ikke lenge før jeg antakeligvis likner. Man øker fort i starten. Så slank blir jeg nok aldri, menmen :p

Skulle du ha blitt like utholdende og flink til å svømme som han der, så måtte du nok ha trent betraktelig lengre.

Lenke til kommentar
men kvifor skal du slite deg ut? Me har maskiner til denslags.

7963968[/snapback]

Start deg en "Hvilke maskiner har du?"-tråd da :tease:

Neida, jeg bare uttrykker min mangel på forståelse for at dagens jenter helst ikke vil ha muskuløse gutter (ikke gorillaer eller bodybuildere, men normale fitnessorienterte gutter).

Lenke til kommentar

For oss som ikkje bryr seg stort om biceps, triceps og six-pack er jo det storveis. :D

Vil dei ikkje ha muskuløse gutar eller er det likegyldig? Eg håpar dei fleste vel ut frå personlighet, men har du blitt fortalt at dei føretrekk gutar utan musklar?

Det er heilt greit å ha ein bra kropp, men eg hadde ikkje gått på treningssenter for å løfte tungt i steintaket på jobb. Før i tida var det kanskje dei sterkaste som klarte seg best sidan det var mykje tungt arbeid, men i dag er det kontorrottene som håver inn den store lønna. Skal du ansette ein ingeniør ser du på antal ord vedkommande kan skrive i minuttet i staden for musklane. :p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Hehe, nå er faktisk grunnen til at jeg trener at jeg ikke har lyst til å forfalle helt selv om jeg er på veg til å bli "kontorrotte" (a.k.a. sivilingeniør).

Det er ingen jenter her som har noen gamle artikler et eller annet sted ifra om hvordan jenter flest liker guttekropper da? Har lagt merke til at de "stripene" ved hoftekammene som peker ned mot skrittet er ganske i på moten i dag, mange som streber etter å få frem dem. Jeg har naturlig en god mulighet til å få dem tydelig frem, men gidder ikke gå aktivt inn for å senke fettprosenten så sixpacken og denslags dilldall synes.

Lenke til kommentar

7963452[/snapback]

Det koster deg ikke så uhyre lang tid på treningsstudio for å se ut som han der, dersom du tar det litt tid til å gjøre research angående kosthold og trening. Jeg ser nok ikke likt ut som han der, men det er ikke lenge før jeg antakeligvis likner. Man øker fort i starten. Så slank blir jeg nok aldri, menmen :p

Skulle du ha blitt like utholdende og flink til å svømme som han der, så måtte du nok ha trent betraktelig lengre.

7963719[/snapback]

Føler jeg kan si det sånn at det faktisk skal litt til for å få en fettprosent og utholdenhet som en slik svømmer. Kan hende jeg skreiv litt feil, med kroppsbygging, altså 0 utholdenhet er det ikke noe problem, men med en utholdenhet som han antagelig har ( uten og vite sikkert) så er det meget bra gjort med en slik kropp da.

Skal jeg gjette, hvis jeg trener litt ekstra hardt og ikke drikker 1,5 L cola hver dag, så har jeg en slik kropp iløpet av 4-6mnd, musklene er der da jeg trener fra før av, men det er værre med kropps%en.

Forresten, er ikke ny i emnet, men liker alltid litt research.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Neida, jeg bare uttrykker min mangel på forståelse for at dagens jenter helst ikke vil ha muskuløse gutter (ikke gorillaer eller bodybuildere, men normale fitnessorienterte gutter).

7964003[/snapback]

Forstår du det ikke? Det er ingenting å tjene på å ha en mann med muskler. Før kunne muskuløse menn beskytte mot villtigre og jakte vannbøffel, nå trenger man økonomisk og emosjonell støtte gjennom en god jobb og skikkelig atferd.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Forstår du det ikke? Det er ingenting å tjene på å ha en mann med muskler. Før kunne muskuløse menn beskytte mot villtigre og jakte vannbøffel, nå trenger man økonomisk og emosjonell støtte gjennom en god jobb og skikkelig atferd.

7974365[/snapback]

Men at man har muskler tyder jo på at man har trent. Som gutt vil jeg si at jeg hadde foretrukket en jente som trener fremfor en som ikke trener.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...