FL1P Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 De jentene så jo døende ut, iallefall det øverste. Nei jenter må ha former, ikke være beinrangel. Ingen av dem hadde jo pupper eller rumpe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ekle bilder det der var. Nei, jentene må ha litt former, helt klart! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Booty über alles! Jeg liker at man ser godt trent ut, men kvinner har fra naturens side litt fett på kroppen. Uten former ser de bare merksnodige, eller, som på de bildene der, direkte ekle ut. Et ribbein er et ribbein for mye Lenke til kommentar
Shittu Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bra kropp: Samme mål rundt ræva og puppene, når beina står samlet skal ikke lårene subbe sammen, rumpa skal ikke være bred og flat --> men smal med sprett , leggene bør ikke være for tynne i forhold til lårene. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ikke litt, men mye former er det beste Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har sagt det før og sier det igjen; fitnessjenter evt instruktører er de beste, de har så digge former at det er til å sikle av Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Normal takk Tynne jenter er dritstygt, hvis ribbeina kan sees Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg syns dettte er en veldig fin kvinne-kropp. Begynner det å stikke ut bein, blir jeg uvell... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bra eksempel Hanne:) Mira er dødsfin Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Noen som har noen eksempler på hva de syns er fint? Edit: Helst uten at dette blir en etterlikning av Babe-threaden. Endret 5. januar 2007 av Juliess Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Detter er også meget pent å se på: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 sexy, men sjelden du ser ei slank, hvit jente med en slik rompe Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Linda Fodor f.eks.: Keeley Hazell: Random chick: Det kan variere litt, men det må være en sunn kropp uten alt for ekstreme proporsjoner. Helst veltrent, slik som Linda Fodor. For små eller for store bryster/hofter er turnoff. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bileta i linken i første innlegg var skrekkbilete, er det fint så er eg ein krakk. For mykje linjer og kurver etter trening er heller ikkje noko eg finn så voldsomt attraktivt, men det Zethyr kom med var heilt kurant, litt vel stort framparti på den siste, men ellers flott. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bildene som ble linket til i første post var ikke særlig pene å se på, det må jeg si. Og i overhengende fare for å gjenta 60%< av innleggene, så bør jenter ha former. Det skal være noe å være glad i. Nå legger ikke jeg ut noe bilde av hva jeg synes er fint, for jeg synes "allminnelige" jenter er det peneste. Dvs, ikke noen fotomodeller som ser strøkne ut på alle bilder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Eg såg ein film på internett der ein modell vart fiksa på med ein PC, forskjellen var dramatisk. Reklameplakatar er gjennomgått ekstrem forvandling på ein PC. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Eg såg ein film på internett der ein modell vart fiksa på med ein PC, forskjellen var dramatisk. Reklameplakatar er gjennomgått ekstrem forvandling på ein PC. 7652668[/snapback] Jaja. De ser jo fortsatt ut som dukker på bildene, og det er ikke alltid like pent. Skal ikke nekte for at det er mye som er pent, men jeg har også troen på naturlig skjønnhet, hvor klisjé-aktig det enn må høres ut. Jeg er en klisjé! Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Noen som har noen eksempler på hva de syns er fint?Edit: Helst uten at dette blir en etterlikning av Babe-threaden. 7652469[/snapback] Men om du ser i babethreaden så får du et veldig godt bilde av hva gutter liker. Vi legger jo inn bilder av damer vi mener er fine. Det viktigste er at de forskjellige kroppsdelene har en passe størrelse i forhold til hverandre. En dame skal ikke se ut som en pære. Endret 5. januar 2007 av Lættis Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 En dame skal ikke se ut som en pære. 7652698[/snapback] Ikke som en pære, men som et timeglass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg