Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bileta i linken i første innlegg var skrekkbilete, er det fint så er eg ein krakk. For mykje linjer og kurver etter trening er heller ikkje noko eg finn så voldsomt attraktivt, men det Zethyr kom med var heilt kurant, litt vel stort framparti på den siste, men ellers flott.

Lenke til kommentar

Bildene som ble linket til i første post var ikke særlig pene å se på, det må jeg si. Og i overhengende fare for å gjenta 60%< av innleggene, så bør jenter ha former. Det skal være noe å være glad i.

 

Nå legger ikke jeg ut noe bilde av hva jeg synes er fint, for jeg synes "allminnelige" jenter er det peneste. Dvs, ikke noen fotomodeller som ser strøkne ut på alle bilder.

Lenke til kommentar
Eg såg ein film på internett der ein modell vart fiksa på med ein PC, forskjellen var dramatisk. Reklameplakatar er gjennomgått ekstrem forvandling på ein PC.

7652668[/snapback]

 

 

Jaja. De ser jo fortsatt ut som dukker på bildene, og det er ikke alltid like pent. Skal ikke nekte for at det er mye som er pent, men jeg har også troen på naturlig skjønnhet, hvor klisjé-aktig det enn må høres ut. Jeg er en klisjé!

Lenke til kommentar
Noen som har noen eksempler på hva de syns er fint?

Edit: Helst uten at dette blir en etterlikning av Babe-threaden.

7652469[/snapback]

 

 

Men om du ser i babethreaden så får du et veldig godt bilde av hva gutter liker. Vi legger jo inn bilder av damer vi mener er fine.

 

Det viktigste er at de forskjellige kroppsdelene har en passe størrelse i forhold til hverandre.

 

En dame skal ikke se ut som en pære.

Endret av Lættis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...