Alexander Schindler Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fascisme og merkelige skapninger, filmen om den umulige filmen og syv forskjellige tilhengere av bushido. Kulturo starter årets første anbefalinger med en god miks. Les mer Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har ikke fulgt med anbefalingene i det siste, men stakk innom her en tur nå.. For en gangs skyld er jeg nesten imponert over 3 gode filmanbefalinger.. T.o.m. klassiker`n er en Klassiker med stor K.. Så faktisk "Seven Samurais" for 7 gang i jula, lenge siden sist da.. Den er like bra hver gang, selvsagt bør man ikke se den alt for ofte.. Fortsett med å anbefale virkelige klassikere, da mener jeg klassikere for folk som har fulgt med litt. Kanskje jeg en dag treffer på en film jeg ikke har sett.. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Seven Samurai er knallbra! Ellers virker pan's labyrint spennende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan kan dere anbefale det møkket av en leiefilm. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Hvordan kan dere anbefale det møkket av en leiefilm. 7654978[/snapback] Hvilken film var det du tenkte på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Hvordan kan dere anbefale det møkket av en leiefilm. 7654978[/snapback] Hvilken film var det du tenkte på? 7655362[/snapback] Den nakne sannhet om Tristram Shandy, Gentleman selvfølgelig er smaken som baken Endret 6. januar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Lyst til å forklare hvorfor det er "møkket av en leiefilm"? Dette er jo virkelig ikke en cheesy amerikansk pubertal komedie a lá American Pie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Kort sagt: En rotete film om å lage film. Sjelden morsom, men tidvis nesten god. Lenke til kommentar
N_B Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Så Pan's Labyrint i fjor, og må si det var årets største filmopplevelse for min del. En helt fantastisk film, og en av de få jeg har sett som jeg ikke har kunnet språket, hvor det etter en kort stund ikke hadde noe som helst å si. Endret 7. januar 2007 av N_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg