Katiie Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Når for eksempel foten min har "sovnet" og den begynner å "våkne"/få tilbake følelsen igjen, gjør det ekstremt vondt. Jeg får på en måte kramper/sammentrekninger i foten. Jeg snakket med noen venner av meg om dette, og ingen av dem opplever det samme. Derfor begynte jeg å lure på om det er noe galt med meg. Er det vanlig at man får kjempevondt når en kroppsdel våkner igjen? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Regner med at de fleste syns det er ganske ubehaglig. Vil ikke påstå at jeg syns det er direkte vondt, men ubehagelig, ja! Det er nok ikke noe galt med deg, kanskje kroppen din strever litt mer med å våkne:-P Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 er normalt, jeg spurte om det samme for en stund siden her, orker ikke lete etter tråden nå men det er en slags sterk kiling eller kribling, plagsomt men egentlig litt morro Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, det er på en måte en voldsom kribling. Og det er umulig å stå på foten uten at det "strømmer krampe" gjennom den. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg syns det er ganske digg, kiler jo! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 det er heeelt normalt! Bare ikke begynn å hopp for å vekke den. Ta det rolig! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det er deilig, når jeg ser en film på tv så pleier armen min å sovne(du kan få samme effekt ved å klemme over ei blodåre et sted), så kan jeg leke med armen siden den er helt lam hvis filmen er kjedelig.. Ja jeg er sær ^^ Endret 5. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 morsomt å våkne midt på natten, med ene armen sovna morro å daske seg selv Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 det er heeelt normalt! Bare ikke begynn å hopp for å vekke den. Ta det rolig! 7648042[/snapback] da jeg var i marinen var det havarialarm en gang da jeg sov. Av en eller annen grunn hadde begge bena sovnet og leg sov i den øverste av tre køyer. jeg hoppet ut av sengen (cirka 170 cm ned) og løp dit jeg skulle. fikk vite i etterkant at jeg da risikerte å brekke begge bena.. så det er viktig å ta det litt rolig med den/de kropsdelene som sover... Lenke til kommentar
JimL Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hm, må jo dele dette opp i de to tingene jeg syns det kan høres ut som. Ekkel kribling Får det når en kroppsdel har "sovnet". Kommer vel gjerne av litt dårlig blodtilførsel men går fort over av seg selv uten større problemer. Krampe Av og til kan det kjennes ut som en muskel vrir seg rundt eller knyter seg. Skjer oftest med meg om morran når jeg våkner. Skjer stort sett en gang annahver måned. Dette kan være veldig ubehagelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 morsomt å våkne midt på natten, med ene armen sovna morro å daske seg selv 7648051[/snapback] haha husker jeg freaka ut en gang når jeg var 10 ellernoe. Kunne ikke røre på venstre armen min. Tok 10 sekunder omtrent før den reagerte når jeg prøvde. Var vel egentlig litt morsomt også Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 husker jeg våkna engang, så var begge bena mine sovnet, klarte ikke å røre meg jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hehe.. husker på noe fra scrubs: "If you can't get over the fact that you're doing it to yourself, sit on your arm until it falls asleep, then pull it out and use that. I call it The Stranger." Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hah, men som straff går det over etter 30-60 sec, og så føler du en stor "smerte" Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Husker jeg våknet midt på natta en gang. Går ca 2 sek så får jeg noe i ansiktet. Virker som jeg har sovet med armen rett opp, så den ikke fikk blodtilførsel. Men når jeg våknet så datt den ned gitt. Endret 5. januar 2007 av poborsky Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 det er heeelt normalt! Bare ikke begynn å hopp for å vekke den. Ta det rolig! 7648042[/snapback] Det er jo morsomt! Slå seg selv i beinet Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hehe.. husker på noe fra scrubs:"If you can't get over the fact that you're doing it to yourself, sit on your arm until it falls asleep, then pull it out and use that. I call it The Stranger." 7648964[/snapback] Det var Will Patton i "Gone in 60 seconds" som kom med den kommentaren. Hehe. Men uansett. Det er helt normalt. Kroppen må få lov til å sove litt den å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå