Supervisor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 17/06/2006 sendt jeg mail til [email protected] ang. rails til Silverstone Temjin TJ05 kabinett. Jeg hadde 6 HDDer, men bare 5 rails, og dermed kunne ikke installere den sjette HDD. Jeg lurte på om de selger separate rails, og hvor mye vil det koste å sende til Norge. Fikk raskt svar fra salgsavdelingen, men prisen var litt høy - ca. 16 euro, så jeg kjøpte det ikke. 27/12/2006 fikk jeg følgende mail: "Hello, I will send the needed rails as soon as possible, i think at the beginning of next week. It will cost nothing for you, it a part of our service." I dag, 05/01/2007, fikk jeg en hel sett med rails i posten. Pakken ble sendt 03/01/2007. Er ikke det service? Thank you, SilverStone. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fine saker. Litt treigt med 6 måneder å tenke seg om på, men ellers bra. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 NZXT har lik service! 1. Temperaturskjermen klikka. Det stod bare X på alle tre. Så jeg sendte en epost til dem. Husker ikke datoer. Et par dager senere fikk jeg svar! De sendte en ny! 2. Trodde jeg mangla "rear cage" fordi jeg ikke forstod poenget! Så jeg sendte epost, og de sendte! Fikk begge på nesten samme tidspunkt. Men jeg spurte nesten samme tid også, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå