sewwe Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Joschram: Vi beklager at du ikke har fått svar på din e-post, da det er veldig viktig for oss å svare på e-post innenfor 24 timer. Send oss gjerne ditt mobilnummer og e-post adresse i en PM (Privat beskjed), så kan vi undersøke om den er mottatt. Årsaken til at ditt Telmore sim-kort er aktivt noen dager etter at du flyttet nummeret fra oss, er som Baggio10 nevner, er for å gi kundene en ekstra sikkerhet så vi har mulighet til å aktivere det gamle sim kortet hvis det skulle oppstå problemer hos den nye operatøren. Bra dere svarer her. Er ikke så viktig for meg å få svar på hvorfor dere tar 5,5 kroner mer enn andre operatører for oppkall til finn.no's telefon for bestilling av annonse siden jeg nå er kunde hos Nutel. Men andre som leser dette forumet kan sikkert ha interesse av svaret på dette spørsmålet. Noen tips til dere på veien: Når man går inn i et nytt marked bør man kunne levere en tjeneste som kundene tar for gitt siden ingen andre operatører i markedet i norge har problemer med å levere innholdstakserte SMS'er. Dersom dere ikke forholdsvis raskt får på plass denne tjenesten vil jeg tippe at ganske mange av kundene dere har fått forsvinner når ringetiden dere gir ut gratis er brukt opp. Derfor var det nok et lurt trekk av dere å binde kundene opp i 6 mnd ved kjøp av subsidiert telefon. 7736167[/snapback] 6 mnds bindingstid er VELDIG lite, til informasjon. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Det festlige er at jeg byttet til OneCall og fikk alle tjenestene jeg savnet hos Telmore, og jeg betaler mindre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå