Joachim_F Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 I følge 1UP har Electronic Arts kansellert det ambisiøse rollespillet Lord of the Rings: The White Council. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 det tok ikke lange tiden, ja ja, kan trøste seg med at det var et EA spill og sikkert ville ha skuffa hvis det kom Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vel, ingenting er jo sikkert. I morgen kommer det kanskje en representant fra EA og avkrefter ryktene. Eller omvendt. Trist er det uansett, artworken på siden er jo fin... Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Trist dette ja. Hadde troen på spillet! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er dette det som egentliv var Lotr:Online/Shadows Of Angmar? Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nei, det er en annen tittel. The White Council hørtes jo skikkelig kult ut, men så gikk noen høyt oppe i EA dypt i seg selv, og husket at de jo har store problemer med å lage kule spill, så de droppet det like gjerne. Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Njaa.. EA har nå vært flinke med LotR spillene så langt. Battle for Middle Earth 1/2 har jeg iallefall storkost meg med! (Skal få expansion packen til 2'ern idag ) Men når det gjelder majoriteten av de andre spillene EA står for, så er jeg helt enig i at de er noen grådige S.O.B's som bare lager crappy spill for å tjene penger til å lage ett nytt crappy spill hvis eneste formål er å tjene penger. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Dette er akkurat den type Ringenes Herre spill jeg har drømt om :/ Kunne sikkert tilgitt EA en hel del med tanke på kvaliteten på spillet, håper bare ikke det er kansellert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg